vasemmisto vai ei

Äänestykset, mielipidemittaukset yms.

vasemmisto vai ei

Äänestys päättyi 3.5.2007 16:49

vasemmisto
13
35%
oikeisto
7
19%
keskusta
3
8%
EVVK
14
38%

Ääniä yhteensä: 37

juha

vasemmisto vai ei

Viesti Kirjoittaja juha »

itse olen kallellaan aika paljon vasemmalle mites muut
BA3
Viesti:

Re: vasemmisto vai ei

Viesti Kirjoittaja BA3 »

juha kirjoitti:itse olen kallellaan aika paljon vasemmalle mites muut
Niin varmaan joo... Ja harrastat käytettyjen autojen kaupaa kuin parammatkin kapitalisti jobbarit :!: Itse olen ääri oikeistolaista porukkaa :wink:
Tällä hetkellä ei Lataa, ja hermo lepää...

* Latakerho Sons of Kymi
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

EVVK...en jumarra poliittisten aatteiden päälle yhtään_mitään.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

BA3 kirjoitti:
Niin varmaan joo... Ja harrastat käytettyjen autojen kaupaa kuin parammatkin kapitalisti jobbarit :!: Itse olen ääri oikeistolaista porukkaa :wink:
toi on kai vähän mihin rajan vetää, parin sadan euron autojen trokaamista ei voitane pitää minää kapitalismina, kuten ei varmaan asunnon ja auton omistamistakaan voida pitää kapitalismina. ettei vaan BA3 nimimerkin takanakin ole vain nöyrä duunari?
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
BA3
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BA3 »

Lada-Jussi kirjoitti:
BA3 kirjoitti:
toi on kai vähän mihin rajan vetää, parin sadan euron autojen trokaamista ei voitane pitää minää kapitalismina, kuten ei varmaan asunnon ja auton omistamistakaan voida pitää kapitalismina. ettei vaan BA3 nimimerkin takanakin ole vain nöyrä duunari?
Metallimies joka painaa duunia haalarit hiessä duunia ! Jussi ei taida töissä paljoa fyysistä rasitusta kokea, puhumattakaan hikipisaroista...
Tällä hetkellä ei Lataa, ja hermo lepää...

* Latakerho Sons of Kymi
samarai
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja samarai »

Nämä vastaikkainasettelut olisi kyllä saanut jäädä sinne 70-luvulle. Ei oikealla,vasemmalla, keskellä vaan edessä kuten Vihreät. :wink:
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
juha

Viesti Kirjoittaja juha »

BA3 kirjoitti:
mutta onhan minunkin elätettävä itseni ja perhe ei ole köyhän hyvä olla :D
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

BA3 kirjoitti:
Lada-Jussi kirjoitti:
BA3 kirjoitti: Niin varmaan joo... Ja harrastat käytettyjen autojen kaupaa kuin parammatkin kapitalisti jobbarit :!: Itse olen ääri oikeistolaista porukkaa :wink:
Metallimies joka painaa duunia haalarit hiessä duunia ! Jussi ei taida töissä paljoa fyysistä rasitusta kokea, puhumattakaan hikipisaroista...
henkistä kärsimystä sitäkin enemmän. metallimiehille on kommarit järkännytkin jo niin hyvät palkat ja edut, että sitä voi olla jo parempaa luokkaa, alemmat toimihenkilöt kun tienaa just vähän enemmän kuin työttömät.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
PöyhöinKuusaalt
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Liikkuva ja huojuva!

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Meikäläinen se on sellainen politikkoja eniten kiinnostava äänestäjä. Heilun ja huojun puolueiden välillä. Liikun aatteen kentässä sujuvasti.

Jotenkin kuitenkin kaipaan lapsen luottamuksella Kekkosta. Minkä sille voi, että siinä tuntui olevan oikea mies, oli hän sitten millainen tyranni ja Sylvin pettäjä tahansa.

Emmiä kuitenkaa mitää porvarii tai oikeistoo äänestä! Jotaa hyvää tyyppii yleesä. :oops:
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
lada-juntti

Viesti Kirjoittaja lada-juntti »

Tämä kirjoitukseni on omistettu Ilkka turusen politiikka äänestykselle.
1. En ole tämän äänestyksen kätilö, mutta vastaan, koska tälläinen äänestys on Lada-foorumilla olemassa. Kyllä, olen vasemmistolainen ( politiikkaa, apua nyt menee hernepussit nenään monilla ) . Mielestäni rikkailta pitää ottaa ja köyhille antaa.

Äänestykset- foorumilla lukee moderaattorin toimesta: " TÄNNE KAIKKI MAHDOLLISET ÄÄNESTYKSET MAAN JA TAIVAAN VÄLILTÄ "

Pyydän korjaamaan foorumin: " TÄNNE KAIKKI MAHDOLLISET ÄÄNESTYKSET LADOJEN POHJAN JA KATON VÄLILTÄ"

Nykyisessä muodossa foorumi voidaan tulkita poliittisten mielipiteiden täyttämän maan ja taivaan ( heaven) , väliltä.
tulipa kokeiltua Ladaa... no comments
rotsi4

Viesti Kirjoittaja rotsi4 »

Kukapa tälläisen 20-vuotiaan duunarimiehen etua ajaa nykysuomessa?

Tänä päivänä äärioikeisto, suomen sinivalkoiset ja itsenäisyyspuolue.

Ei huvita kannattaa sellaista joka haluaa omilleen huonoa.
lada-juntti

20-vuotiaan duunarin palkan on nostanut nykyiselle taholleen helikeiju vai AY-liike? aattelepa ite. Työnantajajärjestö vaati hiljattain työviikkoa 6-päiväiseksi ilman palkankorotuksia. Helikeiju pistää vastaan. Jos työnantajan monikansallinen firma vaatii osaketulojen nostamista rikkaille sijoittajille, potkitaan turhat 20-kymppiset duunarit hemmettiin. Ookkona lukenu lehtiä viimmeisen vuoden aikana? Ei muutakun menet sitten työvoimatoimistoon vaatimaan työttömyyskorvauksia. Tai jos oot liitossa, niin se parjattu helikeiju antaa sulle rahaa elämiseen, Tai, voithan sä vaatia rahaa osakkeenomistajilta. Tää on politiikkaa, mutta itehän aloitit.
Joen musikka

Viesti Kirjoittaja Joen musikka »

Äänestyskin näkyy päättyneen jo keväällä.. :D ..Jaa!
2112,-04,hopea
2112,-06,musta
2111,-06,musta
1119,-07,harmaa
1119,-08,hopea
ex:2105x3,2107x3,2104x2,2109x2,2110x2,2108,2111x2,2112x2,1117,1119.
Vielä kun pääsis Popetan kyytiin!
lada-juntti

no kuule joen musikka. otappa asiakses poistaa täältä foorumilta kaikki vanhentuneet jutut, mihinkä ei saa enää vastata.
'aatee'

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

katso oikeaan älä luota vasempaan
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
Vastaa Viestiin