tehoista

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
Avatar
mika
Viestit: 173
Liittynyt: 16.3.2004 7:36
Paikkakunta: sievi
Viesti:

tehoista

Viesti Kirjoittaja mika »

niin että ku vaihoin ton koneen niin siinä on tuomonen 2105 ladasta 1500 kone ja siinä oli axtec ja katti ja sit ku laitoin ton koneen tuohon mun 1200L ja siinä on erittäin avara rosteriputki ilman kattia ja kaasari on 1200L se daaz mallia oleva muistaakseni, ja siihen tulee 1500 suuttimet niin, että tuoko nuo yhtään tehoo, mut eikai tossa menetä yhtään? kummalle puolelle 75hv kallistuu??
Lujaa Laatua Larva!
Avatar
liero
Viestit: 524
Liittynyt: 22.3.2004 10:26
Paikkakunta: jämsä

Viesti Kirjoittaja liero »

vastaava koneenvaihdos pitäs täsä toteuttaa joten kiinostaakin tietää kävikö se normi kaasari suoraan asteekki jumalan tilalle vai vaihdoitko myös valtaistuimen (imusarjan)? ja minkä pakosarjan pistit kehiin?
ei jaksa vehtata ton 1.2 kojeen kanssa helpompi pistää vaihtaen "isolohkoon" :D
Vegaani - intiaaninimi, joka muodostuu sanoista "veg", huono ja "an", metsästäjä.
Avatar
mika
Viestit: 173
Liittynyt: 16.3.2004 7:36
Paikkakunta: sievi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mika »

laitoin 1200L imusarjan ku nehän on samanlaiset mutta asteekissa oli muistaakseni niitä letkujen paikkoja ja pakosarjaki on 1200L ja sekin on justiinsa samanlainen mutta 1500 pakosarjassa mulla oli siinä se joku mikä lie pakokaasun kiertojärjestelmä... tuossa 1500 kone istutettuna 1200L konetilaan:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=l ... &navi=true

http://irc-galleria.net/view.php?nick=l ... &navi=true
Lujaa Laatua Larva!
Avatar
mika
Viestit: 173
Liittynyt: 16.3.2004 7:36
Paikkakunta: sievi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mika »

Mutta onko tuossa ku mulla on 1500 koneessa tuo avara putkisto ja 1.2 kaasari(ei astek) 1.5 suuttimilla niin onkohan tuossa tullu paljon tehoo lisää?
Lujaa Laatua Larva!
Avatar
pressa
Viestit: 10483
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja pressa »

minun mielestäni tuo alkuperäinen 1500 kaasutin käy hyvin kun solenoidisuuttimiin ohjataan jatkuva 12v
silloin ne ovat kokoajan auki niin säätää vain seokset kohdalleen ja vanhojen päästörajat saa hienosti alitettua jos ei ilmavuotoja ole
automaatti ryyppy kannattaa purkaa pois ja poilttoainehöyryjen takaisin kierrätys

1200 kaasuttimen kurkut on pienemmät eli kun siihen vaihtaa 1500 suuttimet niin ilma loppuu ja seos on liian rikasta
näin ainakin näppituntumalta
Vastaa Viestiin