Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.
Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
No niin... meidän lada otti ja siirtyi nesteiden kuluttamisesta sitten vähän kovempaan kamaan
Kuvaan tilanteen...
Pari viikkoa sitten ma aamulla oltiin muijakeverin kotosalta lähdetty ajelemaan meitin ladalla Saloa kohden. Päästiin sellaiset reilu 4 kilometriä, kunnes alkoi jäätävä kolina konehuoneesta.
Sammutin ladan vauhdissa ja annoin rullata sopivaan paikkaan tien sivuun.
Ääni oli sitä luokkaa, että auto päätettiin hinata takaisin kotio ja sitten mennä kaverin kyydillä töihin.
Ei siinä mitään... tuumattiin, että varmaan se laahain tai joku vastaava oli ottanut ja lähtenyt jonnekin ihan muualle, minne se kuuluu.
No asia ei nyt sitten ollutkaan näin, kun yksi harrasteladan osakkaista alkoi tutkimaan tilannetta
Seuraavassa linkkejä kuviin ja sitten voi jokainen mielessään arvailla, mitä on tapahtunut
Noi jämät näyttää ihan ilmanputsarikotelon pohjan kiinnityshilppeiltä. Pinnapultti pyörinyt auki, tippunu kaasariin ja siitä imeytyny koneeseen. On siellä joku prikkakin näemmä ollut välissä. Ei tollasia hilppeitä oikein muualta pääse tulemaan.
Noitten kiinnitykseen kannattaa kiinnittää erityistä huomiota jatkossa.
Muistakaas nyt kohdistella ne imu- ja pakokanavat, uudella irtokannella ihan lastenleikkiä
Viimeksi muokannut Jokari, 23.7.2007 21:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Mielenkiinosta jälkeä kyllä tehny noinkin pienet osat sylinterissä. Itellä aikoinaan oli kans meinannu käydä noin että yksi niistä pinnapulteista millä ilmanputsarin kotelo tulee kiinni niin oli ilmeisesti auennut ja tippunu kaasariin. Onneksi vain oli jääny roikkumaan sinne kaasarin sisälle eikä päässy imusarjaan asti.
Oli kyllä aika hulvattoman näköinen tuo kansi ja nuo pari mäntää
Taitaapi olla niin, että autoa kasaava osapuoli ei nyt tällä kertaa ehdi kohdistelemaan tuota kantta eikä itsellänikään moiseen aikaa ole, joten se joudutaan jättämään toiseen kertaan
Ilmeisesti yksi mutteri on myös kateissa, mutta se on luultavasti jonkun ökymersun tuulilasissa pystyssä, kun ei sitä mistään löynyt
1600SL "Jallulada" - kovassa ajossa \o/ Weber / Torsen / Plaza Sport -30mm
Hienot kuvat ja kaikkea voi Ladalla tapahtua. Jos omistaa Mersun, niin millainen on mielestänne tämä ökyMersu?
Entäs mistä Ladasta voitaisiin puhua ökyLada?
Lada Scandinavia kirjoitti:Hienot kuvat ja kaikkea voi Ladalla tapahtua. Jos omistaa Mersun, niin millainen on mielestänne tämä ökyMersu?
Entäs mistä Ladasta voitaisiin puhua ökyLada?
Mun käsittääkseni kaikki mersut, jotka maksaa kuusinumeroisia, voidaan laskea öky-malleiksi
...ökylada vois olla vaikka se limusiinimalli
1600SL "Jallulada" - kovassa ajossa \o/ Weber / Torsen / Plaza Sport -30mm
ÖkyLada on lada josta maksat kuusinumeroisen tai vähintään reilun viisinumeroisen summan ja auto on maksamasi rahan arvoinen ÖkyFiat on taas fiat josta maksat rahaa ja se on maksamasi rahan arvoinen - summasta riippumatta
Skitjo kirjoitti:ÖkyLada on lada josta maksat kuusinumeroisen tai vähintään reilun viisinumeroisen summan ja auto on maksamasi rahan arvoinen ÖkyFiat on taas fiat josta maksat rahaa ja se on maksamasi rahan arvoinen - summasta riippumatta
Mulla ei siis ole ollut yhtään ökyLadaa mutta monta ökyFiattia
Kaunista jälkeä kyllä tehnyt nuo pikkuhilut
Aikoinaan ammatikoulussa eräs työpari käynnisti kasaamansa ladan ja kilisi kummasti. Kansi ja mantä oli täynnä kuoppia. En muista oliko se kuula pudonnut kaasarista vai mistä.
Aavistuksen tuntui kolistelevan vedätettäessä, kun eilen kävin testilenkillä. Saattaa olla ennakkoa liikaa, se tarkistetaan kun keritään.
Muuten lada toimi kuin unelma
Nyt on muuten se laakeroitu apusimpukkakin paikoillaan ja on vähän sa*tanan hyvä... ohjaus muuttui paljon tarkemman oloiseksi ja luonnollisesti kevyemmäksi.
Suosittelen ko. päivitystä kaikille, jotka ajavat ladalla muutakin kuin suoraa tietä pitkin
1600SL "Jallulada" - kovassa ajossa \o/ Weber / Torsen / Plaza Sport -30mm
Kävi muuten aika samanlailla mulla tässä eilen paitsi että oli vaan yks ruuvi juuttunu kakkoskurkkuun kiinni Ihmettelin että ku automaattiryyppy ei pelaa ja veto on pois, muistelin sitten tätä topikkia ja mieleen tuli kauhukuvia. Onni oli myötä