Aapo89 kirjoitti:Kanisterin pohjalta tankkiin tullut AIV happo tais pilata sen kaasarin niin piti ottaa pois se.

Aapo89 kirjoitti:Kanisterin pohjalta tankkiin tullut AIV happo tais pilata sen kaasarin niin piti ottaa pois se.
Se auto oli ihan joka päiväisessä ajossa ja ihan TIELLÄ, pellolla ajettu ehkä 20mMara kirjoitti:Aapo89 kirjoitti:Kanisterin pohjalta tankkiin tullut AIV happo tais pilata sen kaasarin niin piti ottaa pois se.No tää jos joku on sitä paljonpuhuttua peltotuningia!
et sattuis oleen halukas myymään sitä,minkä kokoinen se on.Jusu kirjoitti:Voipi löytyä DGV, se passaa suoraan Ladan imusarjaan. Minä rassasin yhden sierran imusarjasta ittelleni semmoisen. Siinä mielessä ei ole halapaa viriä sekään, kun nuo veeperit tahtoo käytettynäkin maksaa ihan mukavasti, ei sillä että minä olisin omastani mitään maksanut...
ei oo. siin oli joku yks kurkkunen weberkangsta kirjoitti:selvä.onko -74 vuosimallin taunuksessa weber dgv.ohc kone.
haluaiko joku selitää mulle miten toi vesikierto ryyppy toimii ja miten se eroa normaalista.Jokari kirjoitti:Juu Weber DGAV on ihan oikein...
Muuten samanlainen kuin DGV, mutta se on puoliautomaattisella vesikiertoisella ryypyllä. Eli modaus manuaaliryypylle (pitäisi onnistua, ei oo kokemuksia) tai sitten vesikierto sopivista paikoista. En sitten tiedä että mistä toi vesikierto pitäisi ottaa, että toimisi oikein...