Eläkää vaan alako...

Äänestykset, mielipidemittaukset yms.

Jos tupakoit niin tupakoitko autossa. Älä siis vastaa kyllä tai ei jos et muutenkaan tupakoi

Joo-o
14
34%
E-en
3
7%
EN POLTA OLLENKAAN
24
59%

Ääniä yhteensä: 41

Skitjo

Eläkää vaan alako...

Viesti Kirjoittaja Skitjo »

Halusin siis tarkempaa tietoa ku tossa aiemmassa äänestyksessä ja haluaisin tietää että kuinka moni nikotinisteistä tupruttelee autossa. Kolmas vaihtoehto on siksi että tupakoimattomatkin voi osallistua vääristämättä lopputulosta.
PöyhöinKuusaalt
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Re: Eläkää vaan alako...

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Polttelempa hyvinkin. Aina kylläkin ikkuna auki, siis kesät talvet. Lada on vielä niin vakaa ajaa, että sätkän käärii ajaessa. Ei viitsi pitkille matkoille niin paljoa kääriä valmiiksi kuin tarvii. No, en minä aina ajaessa kääräise, mutta hätätapauksissa. Savuja en koskaan jätä autoon seisomaan. Tuulettelen ne aina pois. Tuhkiksia en käytä vaan annan ilmavirran hoitaa jätteet. Kauheaa roskaamista minulta, roskien vihaajalta.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Lada-poliisi

Viesti Kirjoittaja Lada-poliisi »

Tupakointi on pöljien hommaa.

Ilolla otin vastaan vastikään Helsingin Sanomissa olleen tutkimustuloksen, jossa todettiin tupakoinnin muuttuneen entistä enemmän köyhien ja kouluttamattomien ongelmaksi. Sillä voi olla pidemmällä aikavälillä tupakointia vähentävä vaikutus ja ennen kaikkea nuoriso haluaa ehkä miettiä kahdesti, haluavatko ehdottomasti leimautua tuohon kastiin.

Autossa tupakoijat ovat eräitä ykkösinhokeistani, sillä monesti olen joutunut jättämään muuten mieluisan auton ostamatta sen etovan katkun takia. Eräässäkin oli kojelauta kärähtänyt tuhkiksen yläpuolelta, kun ilmeisesti tumppaamaton rööki oli sen sytyttänyt. Säästäkää keuhkojanne ja autojanne ja lopettaa se lapsellinen pössyttely - sehän on tunnetusti vain jäänne lapsuudesta, kun äiti vieroitti rintaruokinnasta!
Miliisi-henkinen Ladisti
PöyhöinKuusaalt
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Mulla se on sitten todella lujassa. Miä raukka en saanu rintaa ollenkaa. Ei nimittäin herunu. Olen antanut se ÄitiVainaalle anteeksi. Ja sitten se minun liikennettä törkeästi vaarantava kääriskely kesken ajon. HyiHyi Pöyhöin!
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Jaakkima
Ylläpito
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaakkima »

Eipä tule poltettua autoissa laisinkaan, kun kummassakaan ei ikinä ole sisällä tupakoitu. Muutamissa autoissani olen polttanut, mutta silloin niissä on jo edellinen polttanut. Ikkunat ovat olleet aina auki ja tuulenvire veinyt roskat mennessään.
Kalusto:
Lempi

КОПЕЙКА
Connecting People
hmaki

Viesti Kirjoittaja hmaki »

Eihän autolla edes osaa ajaa jos ei laita norttia huuleen ennen liikkeelle lähtöä. Eikä joudu kännikuskiks niin usein, ku sanoo että en lähde kuskiks jos ei saa polttaa autos. Ja prkl omapahan on autoni. Tosin kyl ne kohta kieltää autossakin röyhyttelyn.
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Poltan autossa, paitsi silloin kun koira on kyydissä.
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
sinihelmi

Viesti Kirjoittaja sinihelmi »

vaatii luonnetta lopettaa.tupakki helponpi kuin vodkapaukut.
GOODBYE KURJUUDELLE
Odessa

Viesti Kirjoittaja Odessa »

sinihelmi kirjoitti:vaatii luonnetta lopettaa.tupakki helponpi kuin vodkapaukut.
Siis ajaessa... :shock:

Vaimo röyhää kuin korsteeni. Itte poltan vaan pitkillä matkoilla, jos sillonkaan. 8)
Ladalla ajaminen on machoa.
Ladan omistaminen machokismia.

Skoda Favorit 1991 - Havelin kastanjetti
Vastaa Viestiin