Kerhon politisoituminen
Re: Kerhon politisoituminen
Voitaisiinko pitää politiikka ja kerhotoiminta täysin erillään toisistaan ? Ei tarvitse sitten kenenkään tapaamisissa tuijotella ja kyttäillä ketään aatteen perusteella ! Minusta Latakerho on sitoutumaton ja sillähyvä ! Jokainen kannattakoon mitä poliittista suuntaa haluaa, minulle kaikki kerholaiset ovat kuitenkin kerho veljiä / siskoja ! Pitäköön jokainen politiikan pois kerhosta, näin on parempi.
Tällä hetkellä ei Lataa, ja hermo lepää...
* Latakerho Sons of Kymi
* Latakerho Sons of Kymi
- lada-juntti
Tuo ylläoleva on niin kauniisti sanottu, että meikäläinen tekee nyt lupauksen että yritän välttää politiikasta tai uskonnosta puhumista.BA3 kirjoitti: minulle kaikki kerholaiset ovat kuitenkin kerho veljiä / siskoja
tulipa kokeiltua Ladaa... no comments
Politiikasta kiinnostuneille on tosiaan omat sivustonsa netissä, samoin kuin kaikille muillekin asioille. Minun Lada kiinnostukseni liittyy minun Venäjä-kiinnostukseeni. Toisaalta Venäjästä kiinnostuneille on Suomi-Venäjä -seura. Kaiketi heilläkin on omat sivustonsa netissä. Joten sinne sitten vaan.lada-juntti kirjoitti:Tuo ylläoleva on niin kauniisti sanottu, että meikäläinen tekee nyt lupauksen että yritän välttää politiikasta tai uskonnosta puhumista.BA3 kirjoitti: minulle kaikki kerholaiset ovat kuitenkin kerho veljiä / siskoja
Ladalle kyllä löytyy ystäviä Suomesta. Syynä Ladan myynnin vähenemiseen on moottorin oheislaitteiden huono laatu. Päästöjä ei ole saatu kuriin. Ladan laatu ongelmat lienee syynä Delta-Auton varovaisuuteen uuden Lada-mallin tuomiseen Suomen markkinoille. Varmaan kuka tahansa pienituloinen ostaa venäläisen auton, jos sen on halpa ja hyvä. Ei tällaisiin asioihin niin hirveästi politiikka kuulu.
Ei siinä välttämättä politiikalla olekaan mitään tekemistä eikä venäläisellä autolla. Homma voi olla siinä, haluaako antaa kuvaa itsestään pienituloisena autonomistajana ("köyhänä ladailijana").supliikki kirjoitti: Varmaan kuka tahansa pienituloinen ostaa venäläisen auton, jos sen on halpa ja hyvä. Ei tällaisiin asioihin niin hirveästi politiikka kuulu.

Löytyyhän niitä "venäläisiä autojakin", joihin ei taida taas olla monella Suomessa varaakaan.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Vielä jatkosodasta. Tarkemmin sanottuna kevattalven 1944 ilmapommituksista, joiden tarkoituksena oli pakottaa Suomi rauhaan. Suomi näistä pommituksista selvisi Saksan avulla osittain. Helsinkiä puolustamassa oli saksalainen pimeänlentolaivue. Ja kummallisinta myös oli, että Helsingin puolustajilta eivät kranaatit loppuneet. Venäläisiltä loppui siis pommitushalut ennemmin kuin Helsingin puolustajilta ammukset. Helsigin puolustus hoidettiin velkarahalla. Suomi ei ole vieläkään maksanut velkaansa Saksalle siitä materiaalisesta avusta, minkä suomi sai jatkosodan loppuvaiheessa.RTJN65 kirjoitti:Esimerkiksi Suomessa vielä jäljellä olevat (museoidut) Messerschmitt 109 G6 hävittäjien rungot ja siivet on tehty Obertraublinkin vankileirillä vankityövoimalla. Eli siis kiitos kuuluu monelle taholle.lada-juntti kirjoitti:hm. Tais olla kuitenkin natsi-saksan aseavulla merkittävä osuus Suomen pelastumiseen Neuvostoliiton miehitysyritykseltä. En tiedä mitenkä suhtautua tähän, mutta onneksi ollaan nyt itsenäinen Suomi. Vai pitääkö olla hiljaa ja vaieta aiheesta???
Niin tosiaan kukapa sitä nyt haluaa antaa itsestään köyhän autoilijan kuvan. Ladan voi kai hankkia silloinkin, kun on esim. asuntovelka maksettavana. Minä en siitä nyt hirveästi nokkiini ota, jos joku pitää minua pienituloisena autoilijana. Kaikkein köyhimmät liikkuu jalkaisin. Nyt en ota kantaa kuntoliikuntaan. Halvan hinnan ymmärtäisin Ladan yhdeksi kilpailuvaltiksi. Jos nyky Ladaan laitettaisiin ABS-jarrut ja kuskille turvatyyny niin olisi se yhtä kallis kuin Fiat Albea. Tällä hetkellä uskoisin, että Albea on käyttövarmempi kuin Lada. Uskon asiahan se vielä on, mutta kohta se nähdään.samarai kirjoitti:Ei siinä välttämättä politiikalla olekaan mitään tekemistä eikä venäläisellä autolla. Homma voi olla siinä, haluaako antaa kuvaa itsestään pienituloisena autonomistajana ("köyhänä ladailijana").supliikki kirjoitti: Varmaan kuka tahansa pienituloinen ostaa venäläisen auton, jos sen on halpa ja hyvä. Ei tällaisiin asioihin niin hirveästi politiikka kuulu.![]()
Löytyyhän niitä "venäläisiä autojakin", joihin ei taida taas olla monella Suomessa varaakaan.
- Lada Scandinavia
Nyky Ladassa on jo ABS ja turvatyyny!
-
Kiinnostaa Suomi-Venäjä seura tasan tarkkaan saman verran kuin Suomi-Amerikka seura siis ei sitten pätkääkään.Suomi-NL seurassa olin ahkerasti toiminnassa mukana.Suomi -Kuuba seuraan olen ajatellut liittyä sekä Suomi -Korean demokraattinen tasavalta seuraan jos on olemassa,Suomi -Kuuba seura on kyllä olemassa,täytyypä netiltä selailla.ps.tätä mieltä olen nonnis Suomi-Venäjä seurasta joka toimii kovin "kituliaasti" kuulemma.
Kyllä on, http://korea.vunet.org/KALERVO 1963 kirjoitti:sekä Suomi -Korean demokraattinen tasavalta seuraan jos on olemassa
Exät: 21013, 21093-20, 2111-P00-110
Heräsi mieleen kysymys, miksi se ei ole Korean Demokraattisen Kansantasavallan nimellä - vaan "pelkkä" Korea.
Korean Tasavallalla on myös oma yhdistys.
http://www.koreayhdistys.net/

Korean Tasavallalla on myös oma yhdistys.

http://www.koreayhdistys.net/
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.