Eläkää vaan alako...
Eläkää vaan alako...
Halusin siis tarkempaa tietoa ku tossa aiemmassa äänestyksessä ja haluaisin tietää että kuinka moni nikotinisteistä tupruttelee autossa. Kolmas vaihtoehto on siksi että tupakoimattomatkin voi osallistua vääristämättä lopputulosta.
- PöyhöinKuusaalt
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Re: Eläkää vaan alako...
Polttelempa hyvinkin. Aina kylläkin ikkuna auki, siis kesät talvet. Lada on vielä niin vakaa ajaa, että sätkän käärii ajaessa. Ei viitsi pitkille matkoille niin paljoa kääriä valmiiksi kuin tarvii. No, en minä aina ajaessa kääräise, mutta hätätapauksissa. Savuja en koskaan jätä autoon seisomaan. Tuulettelen ne aina pois. Tuhkiksia en käytä vaan annan ilmavirran hoitaa jätteet. Kauheaa roskaamista minulta, roskien vihaajalta.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
- Lada-poliisi
Tupakointi on pöljien hommaa.
Ilolla otin vastaan vastikään Helsingin Sanomissa olleen tutkimustuloksen, jossa todettiin tupakoinnin muuttuneen entistä enemmän köyhien ja kouluttamattomien ongelmaksi. Sillä voi olla pidemmällä aikavälillä tupakointia vähentävä vaikutus ja ennen kaikkea nuoriso haluaa ehkä miettiä kahdesti, haluavatko ehdottomasti leimautua tuohon kastiin.
Autossa tupakoijat ovat eräitä ykkösinhokeistani, sillä monesti olen joutunut jättämään muuten mieluisan auton ostamatta sen etovan katkun takia. Eräässäkin oli kojelauta kärähtänyt tuhkiksen yläpuolelta, kun ilmeisesti tumppaamaton rööki oli sen sytyttänyt. Säästäkää keuhkojanne ja autojanne ja lopettaa se lapsellinen pössyttely - sehän on tunnetusti vain jäänne lapsuudesta, kun äiti vieroitti rintaruokinnasta!
Ilolla otin vastaan vastikään Helsingin Sanomissa olleen tutkimustuloksen, jossa todettiin tupakoinnin muuttuneen entistä enemmän köyhien ja kouluttamattomien ongelmaksi. Sillä voi olla pidemmällä aikavälillä tupakointia vähentävä vaikutus ja ennen kaikkea nuoriso haluaa ehkä miettiä kahdesti, haluavatko ehdottomasti leimautua tuohon kastiin.
Autossa tupakoijat ovat eräitä ykkösinhokeistani, sillä monesti olen joutunut jättämään muuten mieluisan auton ostamatta sen etovan katkun takia. Eräässäkin oli kojelauta kärähtänyt tuhkiksen yläpuolelta, kun ilmeisesti tumppaamaton rööki oli sen sytyttänyt. Säästäkää keuhkojanne ja autojanne ja lopettaa se lapsellinen pössyttely - sehän on tunnetusti vain jäänne lapsuudesta, kun äiti vieroitti rintaruokinnasta!
Miliisi-henkinen Ladisti
- PöyhöinKuusaalt
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Mulla se on sitten todella lujassa. Miä raukka en saanu rintaa ollenkaa. Ei nimittäin herunu. Olen antanut se ÄitiVainaalle anteeksi. Ja sitten se minun liikennettä törkeästi vaarantava kääriskely kesken ajon. HyiHyi Pöyhöin!
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
Eipä tule poltettua autoissa laisinkaan, kun kummassakaan ei ikinä ole sisällä tupakoitu. Muutamissa autoissani olen polttanut, mutta silloin niissä on jo edellinen polttanut. Ikkunat ovat olleet aina auki ja tuulenvire veinyt roskat mennessään.
Eihän autolla edes osaa ajaa jos ei laita norttia huuleen ennen liikkeelle lähtöä. Eikä joudu kännikuskiks niin usein, ku sanoo että en lähde kuskiks jos ei saa polttaa autos. Ja prkl omapahan on autoni. Tosin kyl ne kohta kieltää autossakin röyhyttelyn.
Poltan autossa, paitsi silloin kun koira on kyydissä.
Reippaina käymme rekkain alle 

vaatii luonnetta lopettaa.tupakki helponpi kuin vodkapaukut.
GOODBYE KURJUUDELLE
Siis ajaessa...sinihelmi kirjoitti:vaatii luonnetta lopettaa.tupakki helponpi kuin vodkapaukut.

Vaimo röyhää kuin korsteeni. Itte poltan vaan pitkillä matkoilla, jos sillonkaan.

Ladalla ajaminen on machoa.
Ladan omistaminen machokismia.
Skoda Favorit 1991 - Havelin kastanjetti
Ladan omistaminen machokismia.
Skoda Favorit 1991 - Havelin kastanjetti