
Joku puhui joskus, että jotain rajoittimia viilaamalla saisi kääntymään enemmän, mutta vaikuttaako tuo niin paljon, että sitä kannattaisi alkaa tekemään?
Miten ralli Ladoissa renkaita saadaan kääntymään enemmän? Vai onko niissä ohjaus aivan vakio...
eihän se tuunausta ole silloin jos tehdään orkkista VFTS:ää, silloinhan juuri muutoksia pitää alkaa tekemään, mut mä sainkin jo täydellisen vastauksen toisaalta.ladaracing pori kirjoitti:Miksi?? Sehän on laitonta ja taitaa olla vieläpä tuunausta.Lada-Jussi kirjoitti:pistäkkö mulleki yv:tä niistä ohjausvarsien muutoksista?
No pistetään sen verran että lyhennät niitä n.3cm mistä?sen haluat varmasti tietää.
Sen verran tässä nyt yleisesti kerrotaan ennenkuin peltotuunaajat alkavat katkoa niitä niin ÄLKÄÄ TEHKÖ MITÄÄN MISTÄ ETTE OLE VARMOJA!!!!
Itselläni on jigi noiden tekemistä varten joka on tehty ryssistä tuoduista ohjausvarren mallikappaleista.
Niin muuten ladatietäjät,kyllähän te tiedätte että noita varsia saa valmiinakin erimittaisina.
ladaracing pori kirjoitti:Tuskimpa jussi teet mitään vfts:ää,veikkaisin vain hillitöntä uteliaisuuttasi.
Hyvä että sait tiedon muualta.
enää ei tarvitse kuin tehdä ne ohjeen mukaisesti.
Joo, ei noi kääntövarret ole mitään "kyläseppien" keksintöjä, vaan aikoinaan B-ryhmään luokiteltuja osia...F-ryhmä on taas rakentajan taivas,lähes kaikki on vapaata.
Lisäksi nuo lyhkäset varret on ladan ralliosaston keksintöjä ei meidän siis tod.näk. luokiteltu jossain vaiheessa ladaan.