pellivanteiden kääntö?
Re: pellivanteiden kääntö?
Tuskin tieliikenteeseen saa kääntää kun ei saa kääntää alujakaan ja metallistahan se ei ole kii.Hevosrattaissa (puupuolat) saa kääntää kun ofsetti on 0.
Re: pellivanteiden kääntö?
12mm poralla pistehitsaukset auki
vasaralla naputtelee keskiön irti
auto vasen takäpyörä ilmaan (jos takavetoinen)
keskiö autoon kiinni
vanne kekiöön väärinpäin
yhdestä reiästä migillä pieni heppaus
auto käyntiin ja pyörä pyörimään ykkösellä
vasaralla naputellen suoraan
toisesta reiästä vastakkaiselta puolelta heppaus
auto käyntiin ja pyörä pyörimään kakkosella
vasaralla napauttelua
hitsaus joka reiästä
tarkistaa että vielä suora
lopullinen hitsaus
näin tehdään kun ei ole sorvia eli auto korvaa sorvin
vasaralla naputtelee keskiön irti
auto vasen takäpyörä ilmaan (jos takavetoinen)
keskiö autoon kiinni
vanne kekiöön väärinpäin
yhdestä reiästä migillä pieni heppaus
auto käyntiin ja pyörä pyörimään ykkösellä
vasaralla naputellen suoraan
toisesta reiästä vastakkaiselta puolelta heppaus
auto käyntiin ja pyörä pyörimään kakkosella
vasaralla napauttelua
hitsaus joka reiästä
tarkistaa että vielä suora
lopullinen hitsaus
näin tehdään kun ei ole sorvia eli auto korvaa sorvin
Re: pellivanteiden kääntö?
OT
Ja varmaan tulee noin olemaan suoremmat kuin alkuperäisesti

Ja varmaan tulee noin olemaan suoremmat kuin alkuperäisesti



- START
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 2542
- Liittynyt: 20.7.2006 12:54
- Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste
Re: pellivanteiden kääntö?
nehän on just eikä melkeen...
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Re: pellivanteiden kääntö?
eikös ne heittokellot ja sorvit ole niitä isojenpoikien leluja
silmällä katsoo ja kempillä liimaa niin melkein sadasosamillin tarkkuus on saavutettu
ja kuitenkin kun lähtökohtana on ne peltoauton ruosteiset ja lommoiset vanteet niin noinhan se tehdään
ja nykyäänhän lakia tulkitaan siten kun se on kirjoitettu eli vanteen tulee olla tehdastekoinen siltäosin kun kiinittyy renkaaseen
ja valmistajan todistus että sopii kyseiseen autoon ja on riittävän kestävä
toki minä en kyllä toiselle vanteita hitsaisi ja todistusta kirjoittaisi
silmällä katsoo ja kempillä liimaa niin melkein sadasosamillin tarkkuus on saavutettu
ja kuitenkin kun lähtökohtana on ne peltoauton ruosteiset ja lommoiset vanteet niin noinhan se tehdään
ja nykyäänhän lakia tulkitaan siten kun se on kirjoitettu eli vanteen tulee olla tehdastekoinen siltäosin kun kiinittyy renkaaseen
ja valmistajan todistus että sopii kyseiseen autoon ja on riittävän kestävä
toki minä en kyllä toiselle vanteita hitsaisi ja todistusta kirjoittaisi
Re: pellivanteiden kääntö?
Eikun niillä sorveilla saadaan se sadasosamillin tarkkuus, rälläkällä ja hitsillä kun laittaa, niin se on justiinsa 

Vauhdin tae - alamäki
- START
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 2542
- Liittynyt: 20.7.2006 12:54
- Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste
Re: pellivanteiden kääntö?
juuri näinStefa kirjoitti:Eikun niillä sorveilla saadaan se sadasosamillin tarkkuus, rälläkällä ja hitsillä kun laittaa, niin se on justiinsa
hyväksi havaittu tapa
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti