lada_r kirjoitti:Jokari kirjoitti:Tänään hain siistin Suomi-sisustan 1500S:ään. Saab-malliset etujakkarat ja perus takapenkki niskakyhmyillä ja ilman diplomaattinojaa
http://www.ladakerho.fi/ladagalleria/di ... &pos=-4338
Siis tuon malliset, keskelle oleva kangas tosin on erivärinen...
Kyllä noissa nyt hieman paremmin kärvistelee

Voin vaan kuvitella kuin mukava tuli, tuon malliset penkit on tosi mukavat, ei ois varmaan pitänyt myydä niitä konali:lle, no ei tuo mitään, löytyy toisesta autosta samalaiset.
Onko muilla tämmöistä että kun istuu apukuskinpenkkiin, huomaa siinä enemmän ryhdikkyyttä ja mukavuutta kuin kuskin jakkarassa?
Vois olla myytävänä yks tommonen sisusta jos jollain kiinnostusta?
Paraniko ajomukavuus paljon uusilla iskareilla?
Tää on vasta kolmas sisusta (2105 --> 2107 --> Suomisisusta) tässä autossa. Näemmä jopa perseenlämmittimet löytyy, muttei taida maksaa vaivaa kytkeä niitä toimimaan, taitavat olla melko tehottomat.
Jokaisessa sisustassa apparin etujakkara on ollu huomattavasti tukevampi kuin kuin kuskinjakkara. Nytteki tossa kuskin Suomijakkarassa istuu hölmösti montussa, jolloin selkänojakin tuntuu aivan erilaiselta (huonommalta) kuin apparin jakkarassa.
Nuo nyt tukevat alaselkää hieman nollaseiskan jakkaroita paremmin, mut ainakin mun kokoisella kaverilla yläkroppa tuntuu olevan vähän "tyhjän" päällä eli ei juuri tue...
Paremmat nuo on jokatapauksessa kuin vanhat nollaseiskan jakkarat. Ja ennenkaikkea huomattavasti siistimmät kuin ryssän jakkarat, tuo heti pirteää ja vähän modernimpaa ilmettä sisätiloihin.
Takapenkki on edelleen ihan hirveä, selkänoja pystyssä ja istuinosa ihan vetelä sohva olemattomalla reisituella

Onneksi ei tarvitse siellä istua...
Uudet iskarit ei hirveitä säväreitä tuoneet, no etupää ei kallistele enää ihan niin hurjasti kuin ennen. Ei ole tullut vielä oikein kovaa ajeltua, joten paha sanoa oikein mitään.
Nyt kun nuo takajousetkin tuli pätkittyä orkkismittoihin, niin tuntuis olevan ajettavuus aivan kohdillaan
