niskatuet Samarani takapenkkiin. Kaikki kommentit, neuvot ja ideat otetaan kiitollisena vastaan.
Siellä niskatuellisen selkänojan sisällähän menee kait jonkinlaiset putket joihin ne niskatuen
raudat työnnetään

Jos olet valmis myymään tuet sopivalla hinnalla, niin soita 040-8328585 tai lähetä sähköpostia voitto.kotiaho_at_tkk.fiSamara87/88 kirjoitti:mut ainaki ne tuet löytys..
Onko niiden jälkikäteen asentaminen siis laitontasamarai kirjoitti: Tuunauksenahan tämäkin täyttää vähintään törkeän petoksen tunnusmerkit
Takapenkin niskatukien lisäämiselle tuskin löytyy erikseen pykälää, mutta sivullaSamara87/88 kirjoitti: mites, onko muka tälläistä pykälää ettei sais lisätä, joku vois kertoa ihan tieto pohjalta
Tuunasit siis vessaa ja sovitit siihen alunperin kuulumattoman lisävarusteenJouska kirjoitti:Moi,
Niksi: mä tein ylimääräisestä samaran niskatuesta tai oikeammin niskatuen raudasta tyylikkään vessapaperitelineen kylppäriin. Niskatuesta saa sen U-muotoisen putken, lisäksi myös kaksi putken kiinnikettä löytyy siitä niskatuesta. Ei tarvitse kuin hommata ruuvit ja tehdä kaksi puu-osaa itse. Pistän kuvan galleriaan heti kun toi Cd-asema korjataan.
Minkähänläinen olisi katsastusmiehen ilme jos niihin niskatukien rautoihin olisi laitettuna niskatyynyjen sijasta vessapaperirullat...Jouska kirjoitti:mä tein ylimääräisestä samaran niskatuesta tai oikeammin niskatuen raudasta tyylikkään vessapaperitelineen kylppäriin. Niskatuesta saa sen U-muotoisen putken
Veikkaan, ettei sanoisi mitään. Kun vaihdoin orkkis takapenkin ja sen niskatuet Euro-takapenkkiin (jossa siis ei ole niskatukia) ei ole katsastuksessa ainakaan koskaan kyselty niskatukien perään. Eikä varmastikkaan toisinpäin.Voitto kirjoitti:Minkähänläinen olisi katsastusmiehen ilme jos niihin niskatukien rautoihin olisi laitettuna niskatyynyjen sijasta vessapaperirullat...Jouska kirjoitti:mä tein ylimääräisestä samaran niskatuesta tai oikeammin niskatuen raudasta tyylikkään vessapaperitelineen kylppäriin. Niskatuesta saa sen U-muotoisen putken