2107 kevennys...
- 
				Jake-85
 
2107 kevennys...
Eli siis tollasesta ladasta ois tarkoitus tehdä mahdollisimman kevyt ja vielä leimalle kelpaava. Varmaan ovien sisuskalut ja sisä pellit voi poistaa vai? Eli kysymys kuuluu, että mille voi näyttää rälläkkää ja mitä voi poistaa ilman, että leimalla tulee ongelmia? Mukavuudella ja näöllä ei ole tässä tapausessa merkitystä.
			
			
									
						
										
						Re: 2107 kevennys...
juu luukuista ylimääräset pois. paa jotku kevyemmät vanteet. pura äänieristys.
			
			
									
						
							Ex:niva:-89
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
			
						2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
- rammracing
 - Viestit: 127
 - Liittynyt: 9.1.2007 5:00
 - Paikkakunta: Valkeala
 
Re: 2107 kevennys...
Moi!
Jos en väärin muista ni helpostee saa 100 kiloo eristyksistä ja massoista pois ja sisustasta!
T:A.Rämä RAMM RACING
Ps:Ja helposti
			
			
									
						
							Jos en väärin muista ni helpostee saa 100 kiloo eristyksistä ja massoista pois ja sisustasta!
T:A.Rämä RAMM RACING
Ps:Ja helposti
A.Rämä RAMM RACING
http://www.rammracing.suntuubi.com/?cat=1
			
						http://www.rammracing.suntuubi.com/?cat=1
Re: 2107 kevennys...
Jätä auto katolleen muutamaksi vuodeksi, ja sitten hiekkapuhallus pohjaan niin johan kevenee  
			
			
									
						
							Lada 1200s/1700cc
			
						- 
				Jake-85
 
Re: 2107 kevennys...
Ei juuri millekään, siitä autosta tulisi aivan letku?![/quote]
Sillä ei ole minulle merkitystä jos autosta tulee "aivan letku", kunhan vaan ei lasit päsähtele kappaleiks rällätessä.
			
			
									
						
										
						Sillä ei ole minulle merkitystä jos autosta tulee "aivan letku", kunhan vaan ei lasit päsähtele kappaleiks rällätessä.
Re: 2107 kevennys...
Mitäs tällä mahdottomalla kevennyksellä tavoitellaan?
			
			
									
						
										
						- 
				Jake-85
 
Re: 2107 kevennys...
Ihan omaks huvikseni koitan miten kevyen siitä saa. Toki koneesta on myös tarkoitus yrittää saada voimaa irti. Ensin vapaasti hengittävänä ja jos ei riitä niin sitten ahdettuna. Taitaa olla vaan niin, että nälkä kasvaa syödessä ja se turbon laitto on todennäköistä. 
			
			
									
						
										
						Re: 2107 kevennys...
Helpoin tapa keventää, on jättää auto viikonlopuksi jonnekin pimeän tien reunaan. Kyllä kevenee.
			
			
									
						
							Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
			
						- START
 - Lada kerhon jäsen
 - Viestit: 2542
 - Liittynyt: 20.7.2006 12:54
 - Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste
 
Re: 2107 kevennys...
asiahan ei minulle kuulu mutta jos sitä voimaa ruvetaan hakeen lisää ja sitten vielä kevennetään autoa niin että siitä tulee ihan "letku" ei tarvii pahasti mällätä kun auto on peräluukkua myöten mytyssä
jos oikeesti rupeet hyvää ja kevyttä tekeen niin heitä ihmeessä jotkut turvakaaret sisään ja kevennä sitten kaikki ylimääränen pois ja loput jostain kevyestä aineesta (lasikuitua, alumiinia hiilikuitua yms.)
			
			
									
						
							jos oikeesti rupeet hyvää ja kevyttä tekeen niin heitä ihmeessä jotkut turvakaaret sisään ja kevennä sitten kaikki ylimääränen pois ja loput jostain kevyestä aineesta (lasikuitua, alumiinia hiilikuitua yms.)
21013 1500 16vTIC projekti 
21013 2300 16vTIC projekti
			
						21013 2300 16vTIC projekti
Re: 2107 kevennys...
Tietty jos keventää siten, että laikkaa pohjalevyn ja katon pois, niin aika veteläksi menee, mutta pystyy tuota keventämään myös menettämättä jäykkyyttä. Toisaalta jos kolariturvallisuutta hakee, niin ehkä sitten on parempi pysyä kaukana takavetoladoista 
Ovien sisukset, ikkunat ja hissit painaa paljon. Luukkujen jäykisteet, jatkossa kuituosia. Tosin huonosti tehty kuituosa painaa helposti enempi mitä peltinen... Moottorin lohkossa on ylimääräistä vaikka kuinka, pakosarja, pakoputkisto, perämurikka, penkit jne jne. Ei-kantavat pellit vaihtaa ohuempiin ja alumiinisiin.
Jos alat kevennellä, niin punnitse sitten kaikki mitä poistat
 Huomaat mikä kannattaa.
			
			
									
						
							Ovien sisukset, ikkunat ja hissit painaa paljon. Luukkujen jäykisteet, jatkossa kuituosia. Tosin huonosti tehty kuituosa painaa helposti enempi mitä peltinen... Moottorin lohkossa on ylimääräistä vaikka kuinka, pakosarja, pakoputkisto, perämurikka, penkit jne jne. Ei-kantavat pellit vaihtaa ohuempiin ja alumiinisiin.
Jos alat kevennellä, niin punnitse sitten kaikki mitä poistat
Vauhdin tae - alamäki
			
						- lada 1300s
 - Viestit: 323
 - Liittynyt: 13.5.2004 7:56
 - Paikkakunta: Siilinjärvi
 
Re: 2107 kevennys...
Lasit painaa jonkin verran sivulasit polykarbonaatista ja miksei vaikka takalasi. En tiedä kyllä yhtään mitä katastus setä siihen sanoo. Ladasta saa kyllä aika kevyen kun repii kaiken ylimääräisen irti mitä vaan keksii mutta se menee jo jääautoilun puolelle. Viritä konetta enemmän niin ei tarvii kevennellä niin paljoa.
			
			
									
						
										
						- 
				ladaracing pori
 - Viestit: 672
 - Liittynyt: 17.2.2005 8:01
 - Paikkakunta: Dresden,Saksa
 
Re: 2107 kevennys...
http://kuvablogi.com/nayta/827179/
http://kuvablogi.com/nayta/828627/
siinä pari paikkaa mistä voi ottaa normaalin keventämisen lisäksi.
Tosimies laittaa tuohon koriin alumiiniosat paikoilleen siis VFTS-palikat
			
			
									
						
							http://kuvablogi.com/nayta/828627/
siinä pari paikkaa mistä voi ottaa normaalin keventämisen lisäksi.
Tosimies laittaa tuohon koriin alumiiniosat paikoilleen siis VFTS-palikat
http://www.numppamotorsport.com
Rallailua ladalla ja vähän muutakin: http://www.youtube.com/profile_videos?user=numppa72&p=r
			
						Rallailua ladalla ja vähän muutakin: http://www.youtube.com/profile_videos?user=numppa72&p=r