Kuinka monta ukkia ja mummua?

Politiikkaa, maailmanparannusta ja muuta hölynpölyä, joka ei suoraan liity Ladoihin ja autoiluun.
Ukki

Kuinka monta ukkia ja mummua?

Viesti Kirjoittaja Ukki »

Tervehdykset toivottelen.
On ollut monenlaisia uteluita ja kyselyitä mutta en muista, että olisi ollut jo otsikossa mainittua. Itse olen viisinkertainen ukki ja vaimoni on myös viisinkertainen mummu. Olemme huomaneet, että elämme elämämme parhainta aikaa. Ei "riiuu-aikakaan" vedä vertoja ukkina ja mummuna olemiselle. Saapi touhuta kaikkea lapsellista joka ei tullut isänä ja äitinä ollessa edes mieleen. Taloyhtiössä ei kukaan katso kieroon vaikka hiekkalaatikolla kuinka pyrisisi ja pörisisi, kun on lapsen-lapsi mukana. Mutta entäpä, jos olisin yksin? Toisaalta Ladailijallehan sekin on kaiketikin vielä laskettavissa "sallittuihin elämäntyyleihin" kuuluvaksi.
Meijän Ukki tietää vanhasta Ladasta melkein kaiken, kun sen velipoika on nähnyt jälet :-)
Lada-Jussi

Re: Kuinka monta ukkia ja mummua?

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

meillä ei edes edellinen sukupolvi ole vielä ukki tai mummo, no sitä seuraava taitaakin sitten olla :D
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
kv60
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kv60 »

Ukki kirjoitti:Tervehdykset toivottelen.
Itse olen viisinkertainen ukki ja vaimoni on myös viisinkertainen mummu.
Tässä hiukan yli kuukausi sitten minusta tuli "yksinkertainen" :D pappa. Kyllä nyt passaa olla :)
" Taatusti kestää, kun on tehty ilman motivaatiota". Sanoi muinoin Konelan varaosamyyjä, kun osia häneltä ostin.
Ukki

Viesti Kirjoittaja Ukki »

Onnen toivotukset toivottelen.
Mittaamaton määrä onnea Papalle. Meillä päin sanotaan Ukiksi. Lappilaiset sanovat Äijäksi. Kirjoitan nämä Arvokkaat nimikkeet isoillakirjaimilla, on sen verran Isoasia. Kumpi oli, poika vai tyttö?
Meijän Ukki tietää vanhasta Ladasta melkein kaiken, kun sen velipoika on nähnyt jälet :-)
Odessa

Viesti Kirjoittaja Odessa »

Hieno homma, että Ukki on tämän topicin avannut.
Itte olen vain nelinkertainen lapsenlapsi ja omat vanhemmatkin ovat jo manalle menneet, ettei heistä enää voisi isovanhempia tullakaan. Omia lapsia ei ole eikä tulekaan, joten minustakaan ei Äijää tule siinä mielessä :lol:
Ladalla ajaminen on machoa.
Ladan omistaminen machokismia.

Skoda Favorit 1991 - Havelin kastanjetti
kv60
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kv60 »

Ukki kirjoitti:Onnen toivotukset toivottelen.
Mittaamaton määrä onnea Papalle. Meillä päin sanotaan Ukiksi. Lappilaiset sanovat Äijäksi. Kirjoitan nämä Arvokkaat nimikkeet isoillakirjaimilla, on sen verran Isoasia. Kumpi oli, poika vai tyttö?
Kiitos onnitteluistasi. Pojanhan nuoripari sai.
Kyllä täällä Papan piisaa.
" Taatusti kestää, kun on tehty ilman motivaatiota". Sanoi muinoin Konelan varaosamyyjä, kun osia häneltä ostin.
Vastaa Viestiin