Autosta, tai miksei muussakin toiminnassa Itse ostin uudet kitkarenkaat, niin eikö heti seuraavana päivänä iso ruuvi törröttänyt renkaasta. Se on ihme että ruuveja tuntuu aina ilmestyvän vain uusiin renkaisiin..
nämä "vierasesineet" ilmestyvät hyviin renkaisiin koska, korkean kulutuspinnan väliin tarttuu helpommin. Sliksissä ei ole uria minkä väliin jäisi mitään mikä voisi mennä läpi.
pressa kirjoitti:nämä "vierasesineet" ilmestyvät hyviin renkaisiin koska, korkean kulutuspinnan väliin tarttuu helpommin. Sliksissä ei ole uria minkä väliin jäisi mitään mikä voisi mennä läpi.
2mielisesti ;D;D muttajuu, mutta terävä kivi tms -> pam
Dihatsusta meni parit renkaat välillä, muttei muista oo viel menny. =)
viimeksi tänä aamuna piti lähtee töihin orkkisklassikolla ja jee kumi on tyhjä, lähin sitten Samaralla. 15 euroa oli uuden sisäkumin asennus, saas nähdä kauan se kestää, kun edellinenkin hajosi ihan vaan itekseen. viime talven kyseinen rengassarja toimi ihan ok, kai ne tänä talvena menee kaikki.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Combista meni Mabor-merkkinen laaturengas noin kuukausi sitten. Tultiin reissusta ja joku 20 km ennen kuin oltiin perillä alkoi tuntumaan ohjaus jotenkin nihkeältä, kotiin kuitenkin ajettiin ja pihassa huomasin toisen eturenkaan aika pehmeäksi ja kuumakin se oli. Seuraavana aamuna rengas oli täysin tyhjä ja vaihdoin toisen renkaan tilalle. Tarkemmin kun rengasta tutkin niin kuvion uran pohjalla oli reilun sentin pituinen halkeama, ilmeisesti siitä tuli ilmat pihalle.
Kyllä joskus meni tyhjäksi ja silloin sitten menikin kaksi kerralla. Renkaat eivät varsinaisesti puhjenneet, vaan tyhjenivät sen vuoksi, että soraa jne. maa-ainesta meni renkaan ja vanteen väliin.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
autosta ei oo vielä koskaan(koputan puuta.. kop.kop) mutta hondra mankista muutaman kerran virman autoistahan noita saa jatkuvasti olla korjailemassa ootteko muuten ikinä löytäny puoli vuotta vanhasta 18" matala rohviili renkaasta sisältä (kumissa pystyssä) n.15cm "sokeripala" ruuvimeiseliä
Kerran lasahti Volvo 144:stä rapean satasen vauhdissa vasen takanen, mutta ei se Volvossa juuri tuntunut. Päällyste päättyi ja soran päälle oli ajettu uutta sepeliä, joka sitten repäsi renkaan sivuun koko profiilin korkusen viillon ja ilmat kerrasta kartanolle.
Onhan niitä renkaita menny, onneksi ei muita gummeja
Ladalla ajaminen on machoa.
Ladan omistaminen machokismia.
mikko853 kirjoitti:1700i:ssä kaksi kertaa saman pyörän sisärengas.. liekkö ollut niissä EkoTyre 1000:ssa jokin piikki sisäpuolella tms..
sitä se tuninki teettää, 1700i mallissa pitää käyttää vain sisärenkaattomia renkaita
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
mikko853 kirjoitti:1700i:ssä kaksi kertaa saman pyörän sisärengas.. liekkö ollut niissä EkoTyre 1000:ssa jokin piikki sisäpuolella tms..
sitä se tuninki teettää, 1700i mallissa pitää käyttää vain sisärenkaattomia renkaita
Mun puolesta kaikissa Ladoissa pitäs käyttää vaan tubeless-vanteita, sisärenkaat on yksi s**tanan keksintö...
Omassa käytössä ei oo puhjennut yhtään rengasta, mut joskus 5-6 vuotta sitten tyhjeni perheen pikkulohkosta toinen etunen...
Rengasrikot on nykyään todella harvinaisia...
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.