Siviili autoon alustaa.
- ladoilla radalle
Siviili autoon alustaa.
Eli nyt aikomus päivittää Ladan alustaa kun kone on jo 1.6tc ja vakio alusta tuntuu lötköltä.. Eli siis itse olen miettinyt pienessä mielessä että jos ladaan laitan uudet ladan jouset joku kierros pätkästynä ja jos nyt hiacen pohjaanlyönti olisi sama kun ladan iskarissa tai lyhempi ne laitan eteen ja taakse 240 volvon taka iskarit joiden pohjaanlyönti on sama mutta ulosjousto pienempi.. Täytyy nyt kun saa aikaiseksi tehdä ko. päivitys ja katsoa miksi auto muuttuu.. tupla vakaajaa olen miettinyt kanssa mutta en viellä ole päättänyt onko tuo tarpeellinen siviili autossa..
kommenttia ja kokemuksia kaivataan..
Urakalla Porukalla Ja Laskuun! Se On Jämpti!
Re: Siviili autoon alustaa.
No mitäänhän minä en näistä jutuista tiedä, mut meillä on tossa vastaavassa TC-latuskassa vakiojousien kanssa ihan vaan Bilsteinin ralli-iskarit.
Alusta on aivan paukkukova, mut kyllä kestää röykyttää huonompaakin sorapätkää. Kippo ei myöskään käytännössä kallistele yhtään. Kuivalla kelillä ja matalaprofiilisillä renkailla (50) ei tunnu rajoja löytyvän kanttailessa
Mun mielestä asiallisesti toimiva satsi, ottaen huomioon että siellä on vanhat vakiojouset. Toistaiseksi ei mitään valittamista
Tuplavakaaja tekee kyllä keulan tosi jämäkän tuntuiseksi (itse yhdellä sellaisella laitteella ajanut), mut talvella se ei ole ilmeisesti mikään hyvä, tahtoo puskea herkemmin. Ja tämä ihan kuulopuheita vaan, ei omaa kokemusta.
Jos joku on tosta tuplavakaajasta toista mieltä, niin kertokee pois vaan..
Alusta on aivan paukkukova, mut kyllä kestää röykyttää huonompaakin sorapätkää. Kippo ei myöskään käytännössä kallistele yhtään. Kuivalla kelillä ja matalaprofiilisillä renkailla (50) ei tunnu rajoja löytyvän kanttailessa
Mun mielestä asiallisesti toimiva satsi, ottaen huomioon että siellä on vanhat vakiojouset. Toistaiseksi ei mitään valittamista
Tuplavakaaja tekee kyllä keulan tosi jämäkän tuntuiseksi (itse yhdellä sellaisella laitteella ajanut), mut talvella se ei ole ilmeisesti mikään hyvä, tahtoo puskea herkemmin. Ja tämä ihan kuulopuheita vaan, ei omaa kokemusta.
Jos joku on tosta tuplavakaajasta toista mieltä, niin kertokee pois vaan..
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Tule käymään, niin turistaan 
Hommahan on sen funktio tavallaan, että mitä tahtoo. Asfaltilla toimiva alusta ei todellakaan toimi hiekalla, puhumattakaan talvella! Itse kun on aihinut piikeillä talvella toimivaa alustaa, niin sille ei pito soralla riitä. Joten asfaltti ja sorakin on mahdoton yhtälö.
Hommahan on sen funktio tavallaan, että mitä tahtoo. Asfaltilla toimiva alusta ei todellakaan toimi hiekalla, puhumattakaan talvella! Itse kun on aihinut piikeillä talvella toimivaa alustaa, niin sille ei pito soralla riitä. Joten asfaltti ja sorakin on mahdoton yhtälö.
Vauhdin tae - alamäki
- ladoilla radalle
Tavoitteenahan olisi alusta joka olisi siedettävä talvella soralla ja asfaltilla..
mahdoton yhtälö mutta katsotaan mihin päästään..
Urakalla Porukalla Ja Laskuun! Se On Jämpti!