toimii myös toisinpäin, kun valistaa originaaleista, niin tulee heti useita tuuning myönteisiä lausahduksia ja syytöksiä tuninki vastaisuudesta yms. ehkä ne tuunaajatkin kokee pienen piston sydämmessään kun kuuleevat tarinaa orkkisladoista, ei sellaista agressiivista hyökkäämistä voi muuten ymmärtää.Vanja-eno kirjoitti:Täs foorumissa on joku bugi tms. Heti kun joku kirjoittaa sanan "tuning", "tuuninki" tai "tuunaus" joku Lada-Jussi vastaa sanalla "orkkis"![]()
![]()
![]()
t. nimim. Orikinaal is bjyytiful
Agressioita foorumilla
- Lada-Jussi
Re: Agressioita foorumilla

Orkkis, orkkis, orkkis, orkkis, orkkis!!! (Paitsi tuo ex-"Porin narrin" 2104 nykyään)
21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62
Miten olisi orkkistuuninki
Sellaista ei liene kukaan käyttänyt vielä 
Vai onko sellainen Lada maustettuna Konelan omilla hyllyhilppeillä

Kylläpä lienee käytetty. Itse kallistuin orkkistuninki puolueeseen Orkkis vai Tuning -äänestyksessä, vaikkei sellaista vaihtoehtoa ollutkaan tarjolla...
aropupu kirjoitti:Miten olisi orkkistuuninkiSellaista ei liene kukaan käyttänyt vielä
Voephan se olla niinnii tae suattaahan se olla olematakkii...
Tässä porukassa ei suvaita näköjään minkäänlaisia muutoksia ladaan,pitäis pysyä originaalina yksilönä mulla ei ole alkuperäisyyttä vastaan mitään niinkun pitis tyhmemmänki tajuta en ole yllyttänyt ketään tuunaamaan yksilöänsä,täällä alkaa v**uttaa ku joku on kokoajan valittaa kun on tuhottu alkuperäisyys.Ei sitä Tartte kokoajan toitottaa s**tana.
lada 2105 -81 2,0 tc turbo ic.
http://s103.photobucket.com/albums/m131 ... IM1053.jpg
MB c200 CDI -01
http://s103.photobucket.com/albums/m131 ... IM1053.jpg
MB c200 CDI -01
-
Se on mulle aivan sama onko lada tuunattu vai orkkis,hiukka tietty enemmän duunia purkaessa niitä spoilereita yms.härpäkkeitä veks,koska niitä ei romuralliautossa saa olla.
Ps.palkokasveja saa vetää snorkkeliin....

Ps.palkokasveja saa vetää snorkkeliin....

Se ei skulaa joka skagaa