Mitä kakkua pikkulohkolle?

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
Kaasukake

Mitä kakkua pikkulohkolle?

Viesti Kirjoittaja Kaasukake »

Eli mitä bentsiiniä (tiedän kyllä että oktaaniksi riittää hyvin 95) suosittelee rofessorit käytettävän vm 89 1200ccm padassa?

Pitääkö sekoittaa jotain voiteluaineita vai onko se niin tarkkaa? Äitimaassahan tuskin pitkälle on vielä 90-luvun alussa päässyt jos on kone ollut kovin tarkka laadusta.

Sivumennen sanoen muistan armeijassa, kuinka vääpeli todisti UAZin sotakelpoisuutta ja sitä ettei alan vehkeet ole liian ronkeleita mitä tulee menoveteen. Äijä kusi tankkiin ja löi vehkeen käyntiin. Että näin.
Lada-Jussi

noh

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

ite käytän takavedoissa 98 oktaanista, oikein tarkalleen säädetty päästöt niin ei kaasutin Lada meinaa pysyä tyhjäkäynnillä 95 oktaanisella, mitähän kusta lienee noi suomen bensat?
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
liero

Viesti Kirjoittaja liero »

hyvin pelittää 95okt liemellä koneen koosta riipumatta ,itse koitin sekoitusta puolet löpöä puolet 95 ja hienosti pelitti ,hieman sauhutti ja haisi tosi oudolle mutta meni ja käynnistyi hyvin :shock:
eikös naapurissa ajeta 92 oktaanisellakin?
Vegaani - intiaaninimi, joka muodostuu sanoista "veg", huono ja "an", metsästäjä.
Jusu

Viesti Kirjoittaja Jusu »

Minä olen ajanut 95:llä muutaman viikon ja huomasin että kulutus laski alle 10 euroon sadalla kilometrillä. Toimii muuten mutta kovan ajon jälkeen ilmenee joskus jälkikäyntiä.

Korpilahdella asuu yksi äijä joka ajaa Ladallaan ilmeisesti milloin milläkin seosbensalla. Tänäänkin tuli vastaan ja hajusta tuli mieleen lähinnä lamppuöljy. Haikuakin nousi perin kiitettävästi. :roll:
,_,/ukka

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

Oisko noissa nykybensoissa jotakin ruiskutusjärjestelmien vaatimia palamista tai haihtumista parantavia aineita, ku meinaa 1200S:ssä olla kans vähän jälkikäyntiä. Käytän 95Terraa(Teboililta)

,_,/ukka
Autoton on huoleton
Boris
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Boris »

Juu. Samaa ominaisuutta oon huomannu, että jälkikäyntiä tolla 95:lla esiintyy. Tosin St1:llä oon tankkaillu, se taitaa olla lähimpänä Venäjän laatua täällä Suomessa.
veli alexei
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

Mä en nyt eroo oo havainnu juur 95:n ja 98:n välillä. Ennen ajoin vain 98:lla mut kun tää bensan hinta vaan nousee ja nousee nii alko nuukaileen vähä ja alko tankkaan 95:ta.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
vazili 2107

Pentseeni.

Viesti Kirjoittaja vazili 2107 »

Jops! Hyviä kymysyksiä äijät. Lueskelin taannoin alan lehdestä , että tuo
lyijy olisi korvattu eetterillä noissa 95E pentsoissa :? Eikä kohta ole rikki-
äkään joka myös "voitelee" noita pentsanjakelun osia . Eli alkaa olla aika
liuotinta toi menovesi tosiaa. Yksi pienkonekorjaajakin sanoi ettei suositte-
le moottorisahoihin kuin 98:a koska se ei takerru niin pahasti noihin pie-
niin kaasareihin ja tuntui ukon juttu järkevältä kun oman pärryyttimen
kanssa tappelin. Tänä kesänä lähti saha kuin itsestään ja aikasemmin sai
aina repiä hiki otsalla ja puhdistella Walbrota :evil: No ainakaan Lata ei
tarvitse sen puoleen tuota 98:a , koska ne tosiaan kävivät tosi alhaisilla
oktaaneilla aikoinaan tuolla itänaapurisa.
mika
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mika »

tällä kylällä on ajettu bensan ja polttoöljynki seoksella... :lol:
Lujaa Laatua Larva!
Hasa

Viesti Kirjoittaja Hasa »

Jos sattu metsää omistaan, tai muuten on puutavaraan pääsyä, puukaasu vois olla säästäväisen kansalaisen valinta..
LamaAjanElvis

Viesti Kirjoittaja LamaAjanElvis »

mä laitan 1500 isolohkoon 98classicia jossa on venttiilien suoja-aine samassa litkussa. En kato bensan hintoja kun rupeis vaan itkettämään. sen verta tiedän että 20eurolla mittari värähtää vähän.
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks
Vastaa Viestiin