lauantai iltana vähän ennen kello 18 Tampereella jossain liikennevaloissa vastaan tuli 2104 korinen Lada, vilkuteltiin valoja ja käsiä vieraille tovereille. itse oltiin liikkeellä 2107 orkkisklassikolla
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Tuusulanväylälle oli hyytynyt Viron poikien limen värinen Tuning-nelilamppu jossa oli takalamput modattu vallan uusiksi ja rallityyliin nimet ikkunoissa. Jos olisin ollut Ladalla liikenteessä niin olisin hinannut poijjaat mieluusti kilometrin päähän ABC:lle. Mutta kun en ollut niin toivottavasti eivät kuitenkaan enää siellä kökötä.
sakke kirjoitti:Tuusulanväylälle oli hyytynyt Viron poikien limen värinen Tuning-nelilamppu jossa oli takalamput modattu vallan uusiksi ja rallityyliin nimet ikkunoissa. Jos olisin ollut Ladalla liikenteessä niin olisin hinannut poijjaat mieluusti kilometrin päähän ABC:lle. Mutta kun en ollut niin toivottavasti eivät kuitenkaan enää siellä kökötä.
Samainen Lada on ollut Tuusulassa Sulan autoalueella yhden firman pihalla... vaikutti ihan kunnon rally Ladalta...
Kemissä vanahan peltosen esson kohala Vastaan lipui UUS Tummansininen NIVA valakosila leventävillä vanteilla varustettuna
Moikkasin vaan ku olin tiisselisooodalla liikkeellä ei vastinetta ...
kuskilla oli nautinnollinen ilme ..
::::::::::::::::::::::::::::::::
Ootampa oman liikekannallepanoa innola
sakke kirjoitti:Tuusulanväylälle oli hyytynyt Viron poikien limen värinen Tuning-nelilamppu jossa oli takalamput modattu vallan uusiksi ja rallityyliin nimet ikkunoissa. Jos olisin ollut Ladalla liikenteessä niin olisin hinannut poijjaat mieluusti kilometrin päähän ABC:lle. Mutta kun en ollut niin toivottavasti eivät kuitenkaan enää siellä kökötä.
Oliko sellainen missä oli keltainen iso lintulauta takana ja jotain levikkeenpoikaista? Semmoisen ite bongasin tossa viron ja suomen välisellä raja-alueella.
Eipä oo tullut aikoihin enää näitä bongauksia laiteltua tänne, mutta mainittakoon nyt, että eilen nähty vaaleanbeige Niva Hämeenkyrön kirkon parkkiksella, alla orkkismaastorenkaat.
Poika (just 4v) bongas nelilamppuladan nordean parkkipaikalla eurassa. Mä ajoin ohi ja poika totes: "Taisin nähdä ladan". Ajoin kiertoliittymästä takaisinpäin. Poika: "TUOLLA, TUOLLA"! En mä mitään nähny. Toisessa liittymässä taas ympäri ja pankin pihaan. Siellä se kökötti muiden autojen keskellä. Ihme jätkä!
Bongasin Porissa Karjarannan valoissa vihreän farkku-110:n, jossa kerhotarra takasivulasissa. En ole aiemmin törmännyt. Amiksen lähellä meni edestäni risteyksessä punainen kanttis, jota ajoi joku lippispää.