
Halpa virittäminen
Nokun tämä päätön sääntö juontaa juurensa siitä että jos mihin tahan autoon siirretään sellainen moottori joka on päästötyypitetty katalysaattorin kanssa, sellainen pitää olla myös aina siinä moottorissa asennettuna. Päästöraja märäytyy sen mukaan minkä ikäinen koppa siinä autossa on johon moottori siirretään. Katti pitää siis olla, mutta sen ei tarvitse sisältää mitään, saatika toimia. Tästä jo puhuttiinkin forumilla jossakin kohdassa, ja siellä joku viisas osasi kertoa tämän syyn miksi näin päätön laki on olemassa.
Helpoin viritys on se, että kuski laihduttaa. Ladan penkki kestää paremmin, jouset eivät kuoleennu, ja samalla erilaisten sydän- ja verisuonisairausten yms. riski vähenee.
Se on fakta, että auto katsokaas kulkee lujempaa pienemmällä painolla. Tällä metodilla saavutamme vain huomattavasti suuremman edun, myös ihmisen terveyden osalta.
Se on fakta, että auto katsokaas kulkee lujempaa pienemmällä painolla. Tällä metodilla saavutamme vain huomattavasti suuremman edun, myös ihmisen terveyden osalta.
Lada on valmis lähtöön silloin kuin sinäkin ja lähtee aina kuin palmun alta.
-
- Viestit: 1751
- Liittynyt: 25.10.2004 20:09
- Paikkakunta: Laitila
Nivailija puhuu asiaa!nivailija kirjoitti:Helpoin viritys on se, että kuski laihduttaa. Ladan penkki kestää paremmin, jouset eivät kuoleennu, ja samalla erilaisten sydän- ja verisuonisairausten yms. riski vähenee.
Se on fakta, että auto katsokaas kulkee lujempaa pienemmällä painolla. Tällä metodilla saavutamme vain huomattavasti suuremman edun, myös ihmisen terveyden osalta.

Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
Ei tarvitse kattia, riittää että todistaa että päästömääräykset alittuu ja 86 autossakin tähän piisaa normaali mittaus joutokäynnillä, vasta 1.787 tiukentui sen verran että joutuisi käymään kalliissamittauksessa. Ja jos uudemmissa pistää sen katin niinkyllä sieläpitää sisukset olla, mutta sen toimintaa ei pystytä toeamaan joten käytännössä sen ei tartte toimia.destor kirjoitti:Nokun tämä päätön sääntö juontaa juurensa siitä että jos mihin tahan autoon siirretään sellainen moottori joka on päästötyypitetty katalysaattorin kanssa, sellainen pitää olla myös aina siinä moottorissa asennettuna. Päästöraja märäytyy sen mukaan minkä ikäinen koppa siinä autossa on johon moottori siirretään. Katti pitää siis olla, mutta sen ei tarvitse sisältää mitään, saatika toimia. Tästä jo puhuttiinkin forumilla jossakin kohdassa, ja siellä joku viisas osasi kertoa tämän syyn miksi näin päätön laki on olemassa.
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
voimaa
Re: Halpa virittäminen
isompi pakoputki isompi kaasari säädöt kohdalleen niin auttaa jonnin verran
- Samara87/88
- Viestit: 1006
- Liittynyt: 7.10.2006 14:33
- Paikkakunta: vesi
Re: Halpa virittäminen
ja tämä piti kaivaa tän kommentin takia
jeps

jeps

Chevrolet Cavalier Z24 3.1 V6 Convertible 93"
Chevrolet Starcraft 6.5TD 98"
Honda CRV 01"
Supo 62" Mopo
Chevrolet Starcraft 6.5TD 98"
Honda CRV 01"
Supo 62" Mopo
Re:
eli jos laitan nappiksee(vm 88) 1600 moottorin niin onko se kannattavaa?pitääkö käyä sillo jossai kalliissa mittauksissa?Turbiini kirjoitti:Ei tarvitse kattia, riittää että todistaa että päästömääräykset alittuu ja 86 autossakin tähän piisaa normaali mittaus joutokäynnillä, vasta 1.787 tiukentui sen verran että joutuisi käymään kalliissamittauksessa. Ja jos uudemmissa pistää sen katin niinkyllä sieläpitää sisukset olla, mutta sen toimintaa ei pystytä toeamaan joten käytännössä sen ei tartte toimia.destor kirjoitti:Nokun tämä päätön sääntö juontaa juurensa siitä että jos mihin tahan autoon siirretään sellainen moottori joka on päästötyypitetty katalysaattorin kanssa, sellainen pitää olla myös aina siinä moottorissa asennettuna. Päästöraja märäytyy sen mukaan minkä ikäinen koppa siinä autossa on johon moottori siirretään. Katti pitää siis olla, mutta sen ei tarvitse sisältää mitään, saatika toimia. Tästä jo puhuttiinkin forumilla jossakin kohdassa, ja siellä joku viisas osasi kertoa tämän syyn miksi näin päätön laki on olemassa.
- START
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 2542
- Liittynyt: 20.7.2006 12:54
- Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste
Re: Halpa virittäminen
ei muuta kun katsastusasemalle ja muutoskatsastus tonni kuussatasen koneelle
ja on kannattavaa jos aiot joskus koneesta tehoja repimään irti (parempi lähtökohta kun se 1200 mosa)
mutta kuka katsastusmies sitä 1600 konetta erottaa vakio tonnikaksatasesta?
ja on kannattavaa jos aiot joskus koneesta tehoja repimään irti (parempi lähtökohta kun se 1200 mosa)
mutta kuka katsastusmies sitä 1600 konetta erottaa vakio tonnikaksatasesta?
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Re: Halpa virittäminen
jep, tässä jo vuosi ajettu tonni kuussatasella, vaikka papereissa lukee 1200cc
Tämähän muuten vähentää vakuutuksia verrattuna isolle koneelle, mutta mutta, kyllä minä sen aion muutos katsastaakin, mutta se nyt jäi, kun rekisterikatsastus vei kaiken huomion...

Tämähän muuten vähentää vakuutuksia verrattuna isolle koneelle, mutta mutta, kyllä minä sen aion muutos katsastaakin, mutta se nyt jäi, kun rekisterikatsastus vei kaiken huomion...
Re: Halpa virittäminen
vuosikatsastus vai rekisteröintikatsastus?? eli jos rekisteröitiin niin silloin olisi vain tarvinnut sanoa konekoko ja se olisi otteelle laitettu.IlkkaHe kirjoitti: kun rekisterikatsastus vei kaiken huomion...
Niin ja tuohan paperi1200 todellisuus 1500 on vakuutuspetos ja paljon muutakin, silti erittäin yleistä
Re: Halpa virittäminen
rekisteröinti katsastus, eli uudet kilvet hain kun kilvettömänä seisoi kolmisen vuotta kun rakentelin..
Tiedän, että se on vakuutus petos, juttelin siitä naapurin sedän (vakuutus mies) kanssa, ja sanoi että sakot siitä saa, ja joitain korvauksia evätään, mutta ei se liikaa vie korvauksia vek...
Tiedän, että se on vakuutus petos, juttelin siitä naapurin sedän (vakuutus mies) kanssa, ja sanoi että sakot siitä saa, ja joitain korvauksia evätään, mutta ei se liikaa vie korvauksia vek...
Re: Halpa virittäminen
pitääkös tuolloin olla katti?ja pitääkös olla joku todistus minkä ikänen kone on?START kirjoitti:ei muuta kun katsastusasemalle ja muutoskatsastus tonni kuussatasen koneelle
ja on kannattavaa jos aiot joskus koneesta tehoja repimään irti (parempi lähtökohta kun se 1200 mosa)
mutta kuka katsastusmies sitä 1600 konetta erottaa vakio tonnikaksatasesta?