Joen musikka kirjoitti:Suojakaasu on järkevää hajustaa pierunomaiseksi.
Tässä saattaisi piillä järjen häiven.

Ajatellaan vaikka Odorox-hajuhappea? Happea on/ pullo on auki/ se vuotaa kun se haisee, eli p*skankatku toimii lihapallorasiassa ilmasimena siitä, että kaasut ovat tallella ja tuote mahdollisesti kelvollisessa kunnossa? Toisaalta, miltä haisee pilaantunut lihapallo? Pieru ^12?
Kimmo86 kirjoitti:No erehdyttävästi haisevat oikealle pierulle mutta vielä kun laittaisivat äänenkin siihen mukaan!

Esitän käytettäväksi soivista joulukorteista tuttua hi-techiä.
ff8728 kirjoitti:Nythän on niin, kun pakkauksessa oleva suojakaasu torjuu mikrobin hyökkäyksen niin jäljelle jää pierun hajua myötäilevä tuoksu. Ilmeisesti mikrobin henkitys haisee pierulle.
Kyllä tämä taitaa tosiaan olla Suomen johtava pieru-lihapallo -foorumi. Mykistävää nerokkuutta.
,_,/ukka kirjoitti:Lada-HVM kirjoitti:-Itse lihapallot eivät kuitenkaan maistu p*skalta - tai no tämä on toki makuasia.
Kaikenlaisia makutestejä sitä pitää tieteen nimissä tehdä. Oletko verrannut makua vain oman p*skasi makuun, vai onko vertailujoukkona ollut suurempikin otanta?
,_,/ukka
Laiskuuttani en ole. Yritän kierosti agitoida muita tekemään tämän testin. Tiesittekö muuten, että suuhun laitettava eväs ei maistu miltään jos pitää nenästään kiinni eikä hengitä? Noin vinkkinä testiryhmälle.

On muuten totta, kokeilkaa toki jollain muulla kuin ulosteella.
Ukki kirjoitti:Tervehdykset toivottelen.
Olisiko niihin on lisätty pierunhaju, että nekin jotka eivät saa aikaseksi kunnon pieruja pystyisivät syönninpäälle päästelemään miehekkäät turaukset. Oliko pakkauksessa mainintaa kenelle ne oli tarkoitettu. Poikosille jos paljon hajua, miehille vähemmän hajua, papoille, ukeille ja äijille ei hajua ollenkaan. Tämä on toiseksi varmin selitys.
Kainuustakos se "Ukki" oli? Näin olin Alonso-topikista lukevinani. Siellä taitaa salolla olla aikaa pohtia näitä elämän suuria kysymyksiä, näin olen havainnoinut muistakin viesteistäsi.
Lihapalloissa voisi tosiaan olla jonkinlainen hajuporrastus, kuten on esim. Emmental-juustoissa. Poikasille sinistä laatua, tosimiehille mustaa pirtintyhjentäjää.