jos kellään kiinnostaa.
http://www.ladakerho.fi/ladagalleria/in ... ?cat=10496
Tulen kohta poistamaan niitä sieltä kun galleria väitti että muistini on täynnä.
Täytyy varmaan pienentää kuvat ennen kun laitan uudet sinne

Katsastukseen saa ajaa talvellakin kesärenkailla, ellei nyt toiselle puolen Suomea ole menossa.urpo600 kirjoitti:Olisin samalla halunnut saada sen muutoskatsastettu noille 17" vanteille,mut täytyy varmaan mennä uudestaan käymään
katsastuskonttorilla sitten keväällä,kun noissa on kesärenkaat.
Ja taas maksa jotain kuuskymppi siitäkin
Minulla oli kerran semmoista pakkelia joka oli hionta valmis noin 10min. Siis sitä oli melkein vaikea paklata kun alkoi kuivumaan liian nopeasti. Jotain 2 komponentti tavaraa oli. Voin tarkistaa kyllä mitä se oli jos kiinnostaa?(Jokuhan vois keksi semmosta pakkelia joka kuivuu heti,tylsää tää odottaminen )
Se toinen mössö on sitä kovettajaa, eli mitä enemmän sitä laittaa, sen nopeampaa kuivuu.Revolver kirjoitti:Minulla oli kerran semmoista pakkelia joka oli hionta valmis noin 10min. Siis sitä oli melkein vaikea paklata kun alkoi kuivumaan liian nopeasti. Jotain 2 komponentti tavaraa oli. Voin tarkistaa kyllä mitä se oli jos kiinnostaa?(Jokuhan vois keksi semmosta pakkelia joka kuivuu heti,tylsää tää odottaminen )
Juurikin näin... samaisella tökötillä olen minäkin kikkaillut. Jos menee liikaa sitä kovettajaa, ei välttämättä ehdi edes sitä pakkelia levittämään. Ja sekös v*tuttaa kuin pientä oravaaHazka kirjoitti:Se toinen mössö on sitä kovettajaa, eli mitä enemmän sitä laittaa, sen nopeampaa kuivuu.Revolver kirjoitti:Minulla oli kerran semmoista pakkelia joka oli hionta valmis noin 10min. Siis sitä oli melkein vaikea paklata kun alkoi kuivumaan liian nopeasti. Jotain 2 komponentti tavaraa oli. Voin tarkistaa kyllä mitä se oli jos kiinnostaa?(Jokuhan vois keksi semmosta pakkelia joka kuivuu heti,tylsää tää odottaminen )
20km saa ajaa.Mara kirjoitti: Katsastukseen saa ajaa talvellakin kesärenkailla, ellei nyt toiselle puolen Suomea ole menossa.
No voi hitsin hitsi,sinne sekin meniaudiq kirjoitti:20km saa ajaa.Mara kirjoitti: Katsastukseen saa ajaa talvellakin kesärenkailla, ellei nyt toiselle puolen Suomea ole menossa.
Täytyy varmaan vähän näprätä noi putket sitte et ne tulee oikeaan paikkaan.pressa kirjoitti: katsoin noita jarrusatulan kuvia: ne putket kannattaa taivuttaa satulaa vasten kuten alkuperäisenäkin, voi koittaa vanteeseen tai jonkun ulkopuolisen vaikuttimen takia revetä irti.
Joo kyllä toi munkin pakkeli oli sitä 2:kompponenttista,mut en viittinyt laittaa liikaa sitä kovettaja sekaan,Revolver kirjoitti: Minulla oli kerran semmoista pakkelia joka oli hionta valmis noin 10min. Siis sitä oli melkein vaikea paklata kun alkoi kuivumaan liian nopeasti. Jotain 2 komponentti tavaraa oli. Voin tarkistaa kyllä mitä se oli jos kiinnostaa?
Mut mitä sitten kytille sanon jos ne pysäyttää mut ja mul on kesärenkaat?jaasu kirjoitti:sanot katastusukolle et tuun kaverilta jonku 15km päästä...