Ladailijoihin kohdistuvat uhkat
- LamaAjanElvis
Konkreettisin uhka omalle klassikolleni oli autovaras. Mahtoi kyrpiä kun oli kovalla vaivalla aukonu pikkuikkunan lukon liimaukset, repiny rattiputken muovit auki, johot irti, ja käyntiin, eikä auto liikahtanukkaan johtuen räjähtäneestä kytkinlevystä..
Saanee olla jatkossa rauhassa ainaki saman rentun osalta, mutta itselleni tapaus aiheutti syvät arvet sieluni sisimpään. Varsinkin kun sorin pojat ei tullu pillit päällä kumit vinkuen paikalle heti kun mä puhelimitse ilmoitin röyhkeästä rikoksesta ihmisyyttä vastaan! Olis kuulemma pitäny mennä asemalle tekeen ilmotus! Miten mä nyt ilman kytkintä...
Onneksi Delta-autosta löyty heppu joka kerto virtalukon johtojen oikean järjestyksen ulkomuistista..
Saanee olla jatkossa rauhassa ainaki saman rentun osalta, mutta itselleni tapaus aiheutti syvät arvet sieluni sisimpään. Varsinkin kun sorin pojat ei tullu pillit päällä kumit vinkuen paikalle heti kun mä puhelimitse ilmoitin röyhkeästä rikoksesta ihmisyyttä vastaan! Olis kuulemma pitäny mennä asemalle tekeen ilmotus! Miten mä nyt ilman kytkintä...
Onneksi Delta-autosta löyty heppu joka kerto virtalukon johtojen oikean järjestyksen ulkomuistista..
- Pakkasukko
- Viesti:
Re: Uhkakuvat
Kyllä toi hieman huonhko kiihtyväisyys on ohitustilanteissa suurin uhka.
Toisaalta marketin pihalle kurvatessa ihmisetkin tuijottaa mutta sen kun jos ei niillä parempaa tekemistä ole sellaisia monet suomalaiset on - metsäläisiä ja hieman yksinkertaisen uteliaita..
Toisaalta marketin pihalle kurvatessa ihmisetkin tuijottaa mutta sen kun jos ei niillä parempaa tekemistä ole sellaisia monet suomalaiset on - metsäläisiä ja hieman yksinkertaisen uteliaita..
Ladamerkkistä henkilöautoilua vuodesta 1990
teidenkäyttäjät
Muista piittaamattomat varomattomat teiden käyttäjät ovat pahin uhka.
Lada - liikkumisväline ja osa elämänkatsomusta. - Se keltainen nappisilmä oli autojen auto...
Tuo uhkakin on vähän tilanteesta riippuvainen. Nivalla kun tulee muta reissun jälkeen tielle ajeleen niin sitä paskaa lentää aika urkalla tielle. Takana jos sattuu joku uusnatzi ajella ja siihen kunnon mudat ikkunaan lentelee ja sopivasti vielä kivikin siellä mudan seassa niin se sekopäähän tulee terrorisoimaan mun Nivaa
Kait niillä alumiinimailat on aina mukana. Tosin ei sen osumat kyllä paljoa erotu tuossa Nivan nykyisessä aaltomuotoilussa peltilinjassa, mut kuitenkin.
Paikalliset räkäpäätkään ei taida olla ongelma, koska Nivaan ei ole vieläkään tehty mitään tuhoja. Ehkä ne on kiinnostuneempia siinä vieressä seisovasta corollasta?
Joten suurin uhka taitaa olla tuolla liikenteen seassa liikkuvat sekopäät?

Paikalliset räkäpäätkään ei taida olla ongelma, koska Nivaan ei ole vieläkään tehty mitään tuhoja. Ehkä ne on kiinnostuneempia siinä vieressä seisovasta corollasta?
Joten suurin uhka taitaa olla tuolla liikenteen seassa liikkuvat sekopäät?
- Niva jatkaa siitä mihin normaali Lada jää -