mitä syöt tällä hetkellä
- Lada-Jussi
saarioisten mikrolasagnea, paketissa mainostettiin jotai uutta kotoisaa makua, mun mielestä tää on jotenkin kumista tai jotain, pitäisikö paketissa lukea uusi laitosmainen maku

- Lada-Jussi
- Lada-Jussi
-
EDIT: Poistettu
Viimeksi muokannut Red Zhiguli, 26.1.2015 20:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pahoittelut vuosina 2006-2008 kirjoittamistani lapsellisista ja asiasisällöttömistä viesteistä, jotka poistin yksitellen. Nykyisin aikuistunut, joten mitäpä noita lähes vuosikymmenen takaisia juttuja murehtia enempää.
-Red Zhiguli 26.1.2015
-Red Zhiguli 26.1.2015
-
Re: mitä syöt tällä hetkellä
Teeripaistia pekonilla kuorrutettuna,kuoriperunat,ruskeakastike,valkosipulihapankaali,tyrnihillo,jäävuorisalaatti,ruisleipä ja ruokajuomana kefiiri.Nam 

Fazerina-konvehteja
- Ladoja vaan joka jätkälle niin ei tarvitse olla katkera naapurille -
- Lada-Jussi
aamukahvi ja karjalan piirakoita, ei viitsi hirveesti syödä, täytyy jättää nälkää vähän lahdesjärven abc:lle 

Tervehdykset toivottelen.
Sulattelen tässä Karjalanpaistia ja maailman toiseksi parasta ruisleipää, (Puolangan Riihileipää) jossakin saattaa olla parempaa, mutta minä en tiedä missä.
Sulattelen tässä Karjalanpaistia ja maailman toiseksi parasta ruisleipää, (Puolangan Riihileipää) jossakin saattaa olla parempaa, mutta minä en tiedä missä.
Meijän Ukki tietää vanhasta Ladasta melkein kaiken, kun sen velipoika on nähnyt jälet 

Kyllä meille vanhoille ukoille tämmönen ruoka kelpaaUkki kirjoitti:Tervehdykset toivottelen.