Mä haluaisin sellaisen works mallin, noin 210 hp:tä. Rahaa menisi, sen jo tiedän.
http://www.mini.com/com/en/john_cooper_works/
Mini kuume on iskenyt.
1. Mun mielestä lähes kaikki uudet autot on rumia, makuasioita.larssi21074 kirjoitti:1. Uusi Mini on ruma
2. Uusi Mini on valittu vuoden homoautoksi
3. Tekniikka on bemaria
4. Samassa retroluokassa on myös Fiat 500!! Fiiatti on lisäksi tosi tyylikäs ja paljon halvempi!
Viitaten tuohon kohtaan kaksi, on hienoa että oot tullu kaapista ulos etkä anna muiden mielipiteiden siihen vaikuttaa!BME316 kirjoitti:1. Mun mielestä lähes kaikki uudet autot on rumia, makuasioita.larssi21074 kirjoitti:1. Uusi Mini on ruma
2. Uusi Mini on valittu vuoden homoautoksi
3. Tekniikka on bemaria
4. Samassa retroluokassa on myös Fiat 500!! Fiiatti on lisäksi tosi tyylikäs ja paljon halvempi!
2. Itselläni ei ole ainakaan muiden mielipiteillä paskaakaan väliä, kunhan itse tykkää.
3. Mitä vikaa bemarin tekniikassa? Ilmeisesti ladassa on sitten niin paljon parempi tekniikka.
4. Fiat ja Mini, voiko noista kahdesta edes puhua samana päivänä...Voi ihan vapaasti käydä vertaamassa noita kahta autoa, muunkin kuin ulkonäön ja hinnan suhteen, itse en koskisi varsinkaan uuteen Fiatiin pitkällä tikullakaan.
Saahan sen auton muidenkin mieliksi tietysti ostaa, siinähän vasta järkeä onlarssi21074 kirjoitti:Viitaten tuohon kohtaan kaksi, on hienoa että oot tullu kaapista ulos etkä anna muiden mielipiteiden siihen vaikuttaa!Niinhän sitä sanotaan että toinen tykkää tytöistä ja toinen ei tykkää.
Itse en todellakaan haluais ajaa neitimäisellä juppiautolla joka on homojen mieleen, se leimaa..![]()
Ja herra bemaristi ei näköjään ole käynyt fiat 500 mallia koeajamassa. Se ei todellakaan ole ajoltaan mikään punto. Ja ulkonäkö on kauneinta mitä suomessa tällä hetkellä autoja myydään!
Ladassa on parempi tekniikka kuin Mossessa ja Bemarin tekniikka taas on kopio Mossen tekniikasta, ainakin sillai melkein, joten Ladassa on parempiBME316 kirjoitti:3. Mitä vikaa bemarin tekniikassa? Ilmeisesti ladassa on sitten niin paljon parempi tekniikka.
Näin sen täytyy epäilemättä olla, en rupea kiistämäänLada-Jussi kirjoitti:Ladassa on parempi tekniikka kuin Mossessa ja Bemarin tekniikka taas on kopio Mossen tekniikasta, ainakin sillai melkein, joten Ladassa on parempiBME316 kirjoitti:3. Mitä vikaa bemarin tekniikassa? Ilmeisesti ladassa on sitten niin paljon parempi tekniikka.