Muutoskatsastus suoritettu!

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
micco

Muutoskatsastus suoritettu!

Viesti Kirjoittaja micco »

Aamulla käväisin C.A.R Sarkkolalla tehomittauksessa. Hukkis tuotti hieman päänvaivaa kun se ei oikein tajunnut alle puolen kilon ahtopaineita. Muutaman vedon ja pienen kikkailun jälkeen paperille saatiin 70 kw järisyttävällä 0.25 bar ahtopaineella.
Seuraavaksi suuntasin Lielahden katsastusasemalle. Insseillä tuntui olevan huumorintaju kohdallaan ja muutoskatsastus sujui ongelmitta. Rekisteriotteeseen merkittiin 1600 kuutioinen kone, turbo, IC ja max ahtopaine. Itse vuosikatsastus tuottikin jo vähän ongelmia. Suurimmat viat olivat puoltava takajarru ja puuttuva nopeusmittari. Jos vaikka huomenna irtoaisi sitten jo leimakin papereihin. 8)
Turbiini

Viesti Kirjoittaja Turbiini »

Olipas rajut paineet miten se kesää :P Eivät kuitenkaan pistäneet sinettiä hukkikseen niin ku mulle tekivät hiluxiin? En kesänä näkee että joudunko määkin muutoskatsastamaan kun tuo konetila muuttuu aika rajusti vaaka imu weberi venakopan päälle tulossa ja joutuu ilmeisesti konepeltiinkin tekemään kyhmyn että sopii sitten vieläku eihän rekisteri otteessa ole edes cooleria merkittynä. Voi tulla kans hukkiksen kans ongelmia kun ei tuolla painekellolla saa alle 1bar painetta.

ps: mulla on työnpuolesta käytös sinettipihdit joten ei se hiluxin hukkiksen sinetti nyt kovin paha juttu ole :wink:
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
NesteHukka

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

Onkos tuo tehomittauspaperi muuten kuinka kauan voimassa? Mietin vaan, että jos sattuu niinkin hyvin, että pääsen vielä tänä kesänä viemään säätöihin, niin vieläköhän se teholappu kelpaa ensi keväänä vuosikatsastuksessa, vai onko se saman kolme kuukautta voimassa mitä päästömittauskin?
Itellä tosin ei turboa vaan pelkkä ruisku, jota nyt tuurilla ei tarvitse edes muutoskatsastaa.
Puliukkojen takuuvarma neuvo: Ole varma ja vapaa. Osta tenaa.
Vastaa Viestiin