Tupla tai kuitti

Politiikkaa, maailmanparannusta ja muuta hölynpölyä, joka ei suoraan liity Ladoihin ja autoiluun.
lada-juntti

Re: Tupla tai kuitti

Viesti Kirjoittaja lada-juntti »

Nonnis kirjoitti:Toivotaan, että ahneella ei olisi paskainen loppu.
Oletko kova esiintyjä??? Nonnis , mä olen todella pettynyt sun kommenneihin. Vaika kuinka kommunisteja ollaan,niin selkään puukottamista en hyväksy. Vai onko se kommunismin perimmäimen totuus? Itse asiassa, meikäläinen sanoo itsensä irti kommunismista, Robin huudilaisuus on mun juttu!!!
tulipa kokeiltua Ladaa... no comments
BA3
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BA3 »

lada-juntti kirjoitti:
Nonnis kirjoitti:Toivotaan, että ahneella ei olisi paskainen loppu.
Oletko kova esiintyjä??? Nonnis , mä olen todella pettynyt sun kommenneihin. Vaika kuinka kommunisteja ollaan,niin selkään puukottamista en hyväksy. Vai onko se kommunismin perimmäimen totuus? Itse asiassa, meikäläinen sanoo itsensä irti kommunismista, Robin huudilaisuus on mun juttu!!!

Hienoa kuulla aitojen kunnon Kommareitten kommentteja :shock:
Tällä hetkellä ei Lataa, ja hermo lepää...

* Latakerho Sons of Kymi
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Haistakaa suoraan sanottuna paska kumpikin. Teillä ei tunnu olevan kummallakaan mitään hajua mitä tarkoitin - no onneksi Jussi varmaan ymmärtää eikä ota nokkiinsa.

Pitääkö niitä v*tun hymelöitä joka paikkaan tunkea, että isot miehet ymmärtää vitsin? :evil:

Mutta siinäpähän hyökkäilette ja irvailette mun poliittista vakaumusta, mikä ei MILLÄÄN TAVOIN liity käsiteltävään aiheeseen. Mahtaa olla hienoa.
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
lada-juntti

Viesti Kirjoittaja lada-juntti »

joo. Joopas jooo. Nonnis, koska olet nainen ja koska oikeuden mukaan olen heikoilla, kun naista vastaan olen vastassa, niin pyydän anteeksi kaikkea kirjoittamaani, ja en ikinä ole halunnut sinulle mitään pahaa, en seksuaalisesti enkä verbaalisesti, ja jos fyysinen olemukseni loukkaa sinua, niin ole hyvä ja haasta minut oikeuteen.
tulipa kokeiltua Ladaa... no comments
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

lada-juntti kirjoitti:joo. Joopas jooo. Nonnis, koska olet nainen ja koska oikeuden mukaan olen heikoilla, kun naista vastaan olen vastassa, niin pyydän anteeksi kaikkea kirjoittamaani, ja en ikinä ole halunnut sinulle mitään pahaa, en seksuaalisesti enkä verbaalisesti, ja jos fyysinen olemukseni loukkaa sinua, niin ole hyvä ja haasta minut oikeuteen.

Älä heittäydy lapselliseksi.

Ja ymmärtänet varmaan, että tarkoitin vaan, että toivottavasti Jussi pärjää jatkossakin ja kuittaa sieltä jotain rahaakin kotiin. Mä kun olen semmonen, että olisin varmaan varmuuden vuoksi lähtenyt sen 500 euron kanssa kotiin ;). En mä missään RAY:n pokerissakaan uskalla tuplata, kun pelkään, että ahneella on paskainen loppu, kuten köksän opettajamme opetti meille 90-luvun alussa Poltinahon yläasteella. Tällä ei ole todellakaan mitään tekemistä kommunismin kanssa.

Ja mun sukupuolen ei luulisi olevan oleellista autofoorumilla. Toivon siis, ettei siitäkään piikiteltäisi. Ja oikeuteen en varmaankaan näillä perusteilla ole lähdössä :roll:
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
samarai
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja samarai »

"Ahneella on paskainen loppu" - on erittäin osuva sananlasku, jota kyllä kannattaa elämässä noudattaa. :) Tässä tupla ja kuitti - kisassa se ei kuitenkaan ole sillä lailla osuva, koska kilpailija ei voi etukäteen tietää mitä ja miten vaikeaa on tulossa. Ketään kisassa 0-kuitin saanutta ei voi oikein sanoa ahneeksi, sillä he ovat vain luottaneet omaan tietoonsa omalla aihealueellaan - ei siis pelkkään arvaukseen tms. Esim. sillä brittilistojen tuntijalla kävi vain huono tuuri yhdessä kysymyksessä, eikä missään nimessä kyse ollut ahneudesta.

Sitävastoin esim. niissä "haluan miljonääriksi", moni halusi veikata 4:stä vaihdoehdosta oikeaa vaikka heillä ei ollut tuon taivaallistakaan tietoa oikeasta - halu saada lisää rahaa kovalla riskillä oli suurempi kuin epäonnistumisen mahdollisuuden huomioon ottaminen. Matemaattisestikin voidaan jo perustella, että 4:stä vaihdoehdosta oikean vastauksen arvaamiseen on vain 25% ja mahdollisuus vastata väärin on 75% - eli vain ahne luottaa pelkkää arvaukseen. Tässä visassa monelle ahneelle tuli se kuuluisa "paskainen loppu". Olen seurannut tätä "haluatko miljonääriksi"- ohjelmaa nykyisin Viron TV3:lta ja siellä niitä ahneita on riittänyt kyllä vielä enemmän kuin Suomessa. :)
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
ff8728

Viesti Kirjoittaja ff8728 »

Hienoa Lada-Jussi! Jussilla on varsinainen tietopää, kuten eräs pikkutyttö sanoi eräästä tuntemastani ihmisestä. Menipäs sekavasti.
warre 353w sedan,
pressa

Viesti Kirjoittaja pressa »

samarai kirjoitti:"A sillä brittilistojen tuntijalla kävi vain huono tuuri yhdessä kysymyksessä, eikä missään nimessä kyse ollut ahneudesta.
hänen aihealueensa oli brittilistat ja putosi kun ei tuntenut 70-luvun poliisi-sarjoja. Minun mielestäni kysymys oli tehty väärin, jos mies tietää kappaleen joka on listalla niin oltiin aihealueella, poliisisarjat ei ollut aihealuetta. Sama kun kysyttäisiin että missä ohjelmissa on käytetty abban musiikkia...

Kuitenkin Jussi on hyvä kunnes toisin todistetaan, ja Lada tieteiden professuuri on myönnetty jo viime vuonna, nyt lisätään vain julkisuutta.
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

Esimerkiksi tuo brittilista-Eero oli tosiaan paneutunut aiheeseensa, itse en olisi mihinkään niistä kysymyksistä osannut vastata oikein, kuten kilpailukumppanit totesi minun aiheesta, meille ladisteillehan noi peruskysymykset on ihan helppoja, mutta ulkopuolisen silmissä näyttää tosi ilmiömäiseltä tietämiseltä. Kuten Eerolla kävi, voi kysymykset tulla kuitenkin hieman asiaa sivuavasti ja sitten mennäänkin sellaiselle alueelle että ei voi tietää.

Jos tuolla rahan takia olisi, niin kannattaisi jättää jo ensimmäiseen kysymykseen ja ottaa 500e, se olisi aika varmaa rahaa, eikö aurinkokunta ja planeetta tyttö pudonnut jo 2000e kysymyksessä, vaikka tiesi älyttömän tarkkaan kaikki pyörimisnopeudet yms. koskaan ei voi tietää mikä kysymys tulee ja tarpeeksi laajasta aihealueesta kysymys voi olla vaikka mitä

jos kalastelee julkisuutta, niin silloin pitäisi jättää ekaan kysymykseen tai sitten ottaa täyspotti, välisuorituksia ei muisteta, vois olla aika erottuva tapaus jos joku tosissaan sanois ekan kysymyksen jälkeen että ottais rahat, sitä tuskin on muut tehnyt.

ihan jännittää mitä jatkossa tulee, noi finaaliportaat on sitten vähän myöhemmin, että jännitystä riittää ainakin kuukaudeksi.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
AI
Lada kerhon jäsen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AI »

Video tuosta ensimmäisestä lähetyksestä:
http://lada1970.1g.fi/video/2008_tupla_tai_kuitti.avi
65,3 MB
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
,_,/ukka

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

Olisikohan tämä jaskan "vikalista" hyvä kysymys kilpailuun http://www.ladakerho.fi/ladaboard/viewt ... =2&t=20203
:lol:

,_,/ukka
Autoton on huoleton
samarai
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja samarai »

pressa kirjoitti:
samarai kirjoitti:"A sillä brittilistojen tuntijalla kävi vain huono tuuri yhdessä kysymyksessä, eikä missään nimessä kyse ollut ahneudesta.
hänen aihealueensa oli brittilistat ja putosi kun ei tuntenut 70-luvun poliisi-sarjoja. Minun mielestäni kysymys oli tehty väärin, jos mies tietää kappaleen joka on listalla niin oltiin aihealueella, poliisisarjat ei ollut aihealuetta. Sama kun kysyttäisiin että missä ohjelmissa on käytetty abban musiikkia...
Olen täysin samaa mieltä. Huonoa tuuri oli kyllä tosiasiassa se, että oli väärä kysymys aihealueesta.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
veli alexei
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

samarai kirjoitti:
pressa kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä. Huonoa tuuri oli kyllä tosiasiassa se, että oli väärä kysymys aihealueesta.
Olen samaa mieltä. Sääliksi kävi, kun oli kysymys tuollainen, kun hän kuitenkin tiesi laulun ja sen esittäjän. Toki laulu aika vahvasti liittyi ko. tv-sarjaan kun oli sen tunnusmusiikki eikä jokin sarjassa kerran esiintynyt viisu. Toki ei ollut oleellinen asia. Taisi sarja olla vielä sellainen, että ei sitä ole Suomessa koskaan edes nähty.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
veli alexei
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

Toivotan onnea Jussille. Oli aika vakuuttavasti tiedetty, vaikka nyt kysymykset olivat helpompia kuin viime jaksossa se erojen luettelu. Toivottavasti viimeisessä jaksossa ei tule sitten mitään aivan pommia vaikka jostain valmistus- tai myyntimääristä. Jonkun mallin hinta vuonna XXXX olisi kanssa hyvin paha. Vaikein kysymys on tosiaan se, jos selvittää seuraavan portaan, että tuplaako sen 8000 euroa. Voi se nimittäin hiukan harmittaa jos sitten siinä 16000 euron kysymyksessä on joku aivan mahdoton ja/tai epäoleellinen.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
köhmä

Viesti Kirjoittaja köhmä »

Mistä voi tsiikata uusimman lähetyksen, kun ei ole telekkaria?? Käväsin äsken tuolla t tai k-nettisaitilla, mutta en sitä sieltä löytänyt?

Ps. Jotkut tuotantomääriin liittyvät kysymykset kuullostaa aika pahalta, esim. jonkun mallin vuosituotantomäärät??
Voephan se olla niinnii tae suattaahan se olla olematakkii...
Vastaa Viestiin