Suutingallup!

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
NesteHukka

Suutingallup!

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

Te joilla on Ladoissanne vakiokaasarin tilalla joku Weberin kaasari, laittakaapa tietoja, että minkä kokoiset pääsuuttimet teillä on kurkuilla, ja jos on muita virityksiä, niin kertokaa niistä myös!

Itsellä oli tässä weberissä (26mm ja 27mm kurkut) 150 ja 160, joilla kyllä auto oli ihan ajettava, mutta oli vähän epäilystä että menee rikkaalle.
Nyt vaihdoin 135 ja 150, kun nuo kuulostaisivat kai olevan vähän lähempänä.
Kylmänä ei oikein vastannut kaasuun, mutta lämmettyään tuntuisi vastaavan kaasuun ihan ok ja herkästi. En vielä ajanut tuolla setupilla, kun ehdin jo ottaan pari asennuskaliaa :D
Puliukkojen takuuvarma neuvo: Ole varma ja vapaa. Osta tenaa.
Ladisti_2107

Viesti Kirjoittaja Ladisti_2107 »

Mulla itellä on tulos avarrettu kansi ja laskettu venttiili kopan kansi turbo ja cooleri ja sekä weberit 155 suuttimilla....kyllä näillä pitäis lähtee :twisted:
mika
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mika »

toiikohan jos on 150 ja 150..? mut miten mulla voi muka olla niin pieni suutin ku 107?? oli kummassaki tollanen... porasin isommaksi 2 kurkun suutinta.. et mulla on ? ja 150
Lujaa Laatua Larva!
VesQ

Viesti Kirjoittaja VesQ »

mika kirjoitti:toiikohan jos on 150 ja 150..? mut miten mulla voi muka olla niin pieni suutin ku 107?? oli kummassaki tollanen... porasin isommaksi 2 kurkun suutinta.. et mulla on ? ja 150
Joo muistan kans joskus purkaneeni ladan kaasarista tuollaiset 107 suuttimet, ihmettelin että miten mahdollista kai ne on jostain 1200cc
Vastaa Viestiin