Uusi
- Lada-Jussi
Re: Uusi
joo heippa vaan ja tervetuloa!!!

- Lada-Jussi
enhän minäkään pelkästään mainosta abc:tä vaan kirjoitan myös Ladoista
sisko kans ajaa ladalla ja harrastaa hamstereita, et ei kai sekää kovin tavatonta ole. Onko kukaan uskaltanu avata tota hamsterilinkkiä?

Kiitos kiitos.
Jo, minulla ej ole lada, mun Vaarin suurin kinnostus on ja on aina ollut Lada.
Löysin tämän sivun ja vaari lukee sitä innolla. Mut ei osa eikä uskalla rekisteröidä, niin autoin vaaria.
Hyvä vaari!!!
Kiitos,
hamsterit on söpöt. Ne on minun pienet. Neljä on tällä hetkellä. 

Jo, minulla ej ole lada, mun Vaarin suurin kinnostus on ja on aina ollut Lada.
Löysin tämän sivun ja vaari lukee sitä innolla. Mut ei osa eikä uskalla rekisteröidä, niin autoin vaaria.
Hyvä vaari!!!
Kiitos,

- pappa- igor
passaako kysyä mistäpäin "sadetta" kirjoittelee?? joo.. kivoja hampstereita 

Lada 1200L ***** TURBO IC -89
Nettiosoitteen perusteella arvelisin että Ruotsista 

* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Kiitos
Varilla ei ole koskaan olut autoa eikä ajokorttia, mutta on aina tykkänyt Ladasta sitä asti kun se tuli. Asui sillon soumessa Oulussa monta voutta sitten. Sano että se kuuluu hänen nourempaan elämään ja haaveisin. Halus otta ajokorti mutta elämän tilanne ei koskan sallinut sitä.

Varilla ei ole koskaan olut autoa eikä ajokorttia, mutta on aina tykkänyt Ladasta sitä asti kun se tuli. Asui sillon soumessa Oulussa monta voutta sitten. Sano että se kuuluu hänen nourempaan elämään ja haaveisin. Halus otta ajokorti mutta elämän tilanne ei koskan sallinut sitä.