Mun Lada 1200L Turbo..
- pappa- igor
Re: Mun Lada 1200L Turbo..
joten ahdetussa ladassa ei varmaan riitä edes siihen..._Roberto_ kirjoitti:vakiona noissa taitaa olla 120hp.
Lada 1200L ***** TURBO IC -89
noi ainakin kuvissa on ihan normin suuttimet.
edit.. pengoin tänään tallia ja löysin tommosen dokin suuttimen ja sitten 4kpl peugeot mi16:sen. Voisin myydä ne jos kiinnostaa....
edit.. pengoin tänään tallia ja löysin tommosen dokin suuttimen ja sitten 4kpl peugeot mi16:sen. Voisin myydä ne jos kiinnostaa....
-
Kiiitos mutta asia on hommattu.. Isoveljellä oli Volvo 360:n suuttimia hyllyssä, ja käytän niitä.._Roberto_ kirjoitti:noi ainakin kuvissa on ihan normin suuttimet.
Isoveli toi äsken imusarjani kotiin hitsattuna. Vielä tuo bensakiskon kiinnitys tekemättä..(ehkä teen tänä iltana valmiiksi)
Lada 1200 TIC -85
todella mielenkiintoinen projekti:) onnea ja menestystä.
arto hietakangas
-
Ei paljon saanut tehty Ladalle, mutta olen ainakin saanut kaapeleillä vähän hommattu.. Kuvat myöhemmin..
Lada 1200 TIC -85
-
No niin... pitäis kyllä nyt kiroittaa jotain projektista...
Lada on nyt katsastettu ja ajokunnossa.. Mutta pitäis vielä säätää, koska lambdaanturi meni rikki ja saimme äsken laajakaistalambdan kotiin.. Kun meillä oo aikaa laitamme sen Ladalle niin että voi nostaa painetta.. (Vain 0.35baarin paine vielä..)
Tässä pari kuvaa.. Kertovat enempää kuin 1000 sanaa..

Coolerin ja ahtoputkien asennus..

Sulakkeet, releet ja ohjausyksikkö hansikaslokerossa..

Konehuone.. Kuva otettu eilen räntä-ajon jälkeen, siis kaikki on likaista..

Seuraava askel projektissa, kun säätäminen on valmis, on korin remontti..
En jaksa tehdä sitä niin tarkkaa, vain saada ruosteet pois ja uus maalipinta päälle (koko auto punaiseksi) ehkä tulee joku tarra sivulla...Katotaan...
Lada on nyt katsastettu ja ajokunnossa.. Mutta pitäis vielä säätää, koska lambdaanturi meni rikki ja saimme äsken laajakaistalambdan kotiin.. Kun meillä oo aikaa laitamme sen Ladalle niin että voi nostaa painetta.. (Vain 0.35baarin paine vielä..)
Tässä pari kuvaa.. Kertovat enempää kuin 1000 sanaa..

Coolerin ja ahtoputkien asennus..

Sulakkeet, releet ja ohjausyksikkö hansikaslokerossa..

Konehuone.. Kuva otettu eilen räntä-ajon jälkeen, siis kaikki on likaista..

Seuraava askel projektissa, kun säätäminen on valmis, on korin remontti..
En jaksa tehdä sitä niin tarkkaa, vain saada ruosteet pois ja uus maalipinta päälle (koko auto punaiseksi) ehkä tulee joku tarra sivulla...Katotaan...
Lada 1200 TIC -85
- START
- Lada kerhon jäsen
onhan se siisti
mikäs turbo tässä olikaan?
ja onkos kyseessä edelleen se pikkulohko (1200)?
mikäs turbo tässä olikaan?
ja onkos kyseessä edelleen se pikkulohko (1200)?
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
-
On se kyllä kysessä vielä T2:nen ja pikkulohko.. 
Lähden huomenna hakemaan romuladan.. nii että saa 5-v laatikko ja vakio ventiilikopa omalle Ladalle..
Olen jo ostanut maalia autolle.. tavallinen kirkas punainen vaan.. siis kun kesä tulee saa alkaa maalaustyöt kun mulla ei oo lämpölaitetta korjaamossani...

Lähden huomenna hakemaan romuladan.. nii että saa 5-v laatikko ja vakio ventiilikopa omalle Ladalle..

Olen jo ostanut maalia autolle.. tavallinen kirkas punainen vaan.. siis kun kesä tulee saa alkaa maalaustyöt kun mulla ei oo lämpölaitetta korjaamossani...

Lada 1200 TIC -85
Kauhavalta löytyys halpa ja osaava harraste maalari (minä!
) joka tekee halvalla lämpöisissä tiloissa
vai onko se ny kallista(n.200e) jos opel vectran maalaa tollaseen kuntoon http://irc-galleria.net/view.php?nick=L ... d=77572505

vai onko se ny kallista(n.200e) jos opel vectran maalaa tollaseen kuntoon http://irc-galleria.net/view.php?nick=L ... d=77572505