Näin se auton arvo alenee
Näin se auton arvo alenee
Minun punaisen Samaran arvo laski neljässä vuodessa 500€.
Lipposen Mersu maksoi vuonna 2005 yli 500 000€ ja nyt se jouduttiin antamaan ilmaiseksi suojelupoliisille.
Lipposen Mersu maksoi vuonna 2005 yli 500 000€ ja nyt se jouduttiin antamaan ilmaiseksi suojelupoliisille.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Re: Näin se auton arvo alenee
Niimmutta tokko sinäkään olisit esmes vaimoltasi pyytänyt tosta autosta rahaa josko olisi sen käyttöönsä halunnut.
-
Mun 2103 on jo tuplannut arvonsa parissa vuodessa; ei paha... 

Eihän tuossa omistaja, eli valtio, vaihtunut.Pavlovits kirjoitti:Lipposen Mersu maksoi vuonna 2005 yli 500 000€ ja nyt se jouduttiin antamaan ilmaiseksi suojelupoliisille.
,_,/ukka
Autoton on huoleton
- PECTOPAH MECTA HOMEP
- Viesti:
Minun Pösön arvo on ainakin puolittunut puolessa vuodessa. Siinä se vasta on surkea auto. Eikä sitä saa myytyä. Ilmanko ovat käytettynä halpoja.
- pappa- igor
Niin ja eduskunta saa auton käyttöönsä silloin kun tarvitsevat, kuljettajan kera,_,/ukka kirjoitti:Eihän tuossa omistaja, eli valtio, vaihtunut.Pavlovits kirjoitti:Lipposen Mersu maksoi vuonna 2005 yli 500 000€ ja nyt se jouduttiin antamaan ilmaiseksi suojelupoliisille.
,_,/ukka

Lada 1200L ***** TURBO IC -89
Mikään noista tuskin tuli kuitenkaan yllätyksenä?PECTOPAH MECTA HOMEP kirjoitti:Minun Pösön arvo on ainakin puolittunut puolessa vuodessa. Siinä se vasta on surkea auto. Eikä sitä saa myytyä. Ilmanko ovat käytettynä halpoja.
,_,/ukka
Autoton on huoleton
- PECTOPAH MECTA HOMEP
- Viesti:
No oikeastaan osittain tuli. En ollut varautunut diesel-auton noin runsaaseen hinnanpudotukseen. Tosin omistamassani diesel-Toyotassa arvo on vain kasvanut, toisin kuin pösössä.
- Lada-Jussi
mun autoista oikeastaan kaikkien arvo on noussut sen jälkeen kun ne on minulle tullut. arvonnousu ei ole kuitenkaan edes edellyttänyt mitään kalliiita toimenpiteitä autojen eteen. toisaalta kun hankintahinta on tarpeeksi matala, niin arvon on vaikea enää laskea, parhaimmillaan romumetallina saa enemmän.

Meinaatko, että auton arvo on noussut silloin kun pyytäisit siitä enemmän kuin maksoit jos myisit?Lada-Jussi kirjoitti:mun autoista oikeastaan kaikkien arvo on noussut sen jälkeen kun ne on minulle tullut. arvonnousu ei ole kuitenkaan edes edellyttänyt mitään kalliiita toimenpiteitä autojen eteen. toisaalta kun hankintahinta on tarpeeksi matala, niin arvon on vaikea enää laskea, parhaimmillaan romumetallina saa enemmän.
- Lada-Jussi
no tavallaan, mutta minähän pidän myymilläni autoilla aina varsin realistiset hintapyynnit.sakke kirjoitti:Meinaatko, että auton arvo on noussut silloin kun pyytäisit siitä enemmän kuin maksoit jos myisit?Lada-Jussi kirjoitti:mun autoista oikeastaan kaikkien arvo on noussut sen jälkeen kun ne on minulle tullut. arvonnousu ei ole kuitenkaan edes edellyttänyt mitään kalliiita toimenpiteitä autojen eteen. toisaalta kun hankintahinta on tarpeeksi matala, niin arvon on vaikea enää laskea, parhaimmillaan romumetallina saa enemmän.