onko muillakin täällä lapsia
Re: onko muillakin täällä lapsia
Täältäkin löytyy yksi lapsi, jokainen saa arvailla ikää 

Kun bemariin ostaa osia, se on ku laittas rahaa pankkiin.
Siis köyhätpatentit ovat turvattuna myös tulevaisuudessa....hyvä.
Ai niin ja oma tilanne: Ei ole hankittuna vielä sitä vauvakonettakaan
Ai niin ja oma tilanne: Ei ole hankittuna vielä sitä vauvakonettakaan

Jaska HKI kirjoitti:26 vuotias poika
24 vuotias poika
20 vuotias poika
Voephan se olla niinnii tae suattaahan se olla olematakkii...
Onhan niitä kaks, toinen on kerhon jäsen toinen ei asu edes kotona.
Niin ja veljelläni, ex kerhon sihteeri 7 kpl, niistä neljä alle kouluikäsiä ei ehdi täällä kirjoittelemaan.
Niin ja veljelläni, ex kerhon sihteeri 7 kpl, niistä neljä alle kouluikäsiä ei ehdi täällä kirjoittelemaan.
- larssi21074
PöyhöinKuusaalt kirjoitti:Minä olen kylvänyt ahkerasti pitkin Suomen maata, mutta yhtää isänpäiväkorttia en ole saanut.
ToivoElmeri 3v. tässä kerran kysyi minulta: "EHE! Onko hinun pojat viihi vuotta". "Ei ole EHEllä poikia", minä vastaamaan. Katsoo kummipoika silmät suurentuen ja vähän hölmistyen ja sanoo kilakalla äänellä: "Olenhan Minä!"
Oletko kenties keinosiementäjä?PöyhöinKuusaalt kirjoitti:Niin muuten! Enhän minä ole etsinyt lapsiani. Niitähän saattaisi löytyä etsimällä. Googlettaminen tuskin auttaa, mutta jos laittaisi lehteen ilmoituksen ja vielä ympäri Suomen, niin...

Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
larssi21074 kirjoitti:PöyhöinKuusaalt kirjoitti:Minä olen kylvänyt ahkerasti pitkin Suomen maata, mutta yhtää isänpäiväkorttia en ole saanut.
ToivoElmeri 3v. tässä kerran kysyi minulta: "EHE! Onko hinun pojat viihi vuotta". "Ei ole EHEllä poikia", minä vastaamaan. Katsoo kummipoika silmät suurentuen ja vähän hölmistyen ja sanoo kilakalla äänellä: "Olenhan Minä!"Oletko kenties keinosiementäjä?PöyhöinKuusaalt kirjoitti:Niin muuten! Enhän minä ole etsinyt lapsiani. Niitähän saattaisi löytyä etsimällä. Googlettaminen tuskin auttaa, mutta jos laittaisi lehteen ilmoituksen ja vielä ympäri Suomen, niin...
Kuullostaa ihan tuhk.munalta tai sitte vaan yritykseltä kerskua alueella mistä ei tiedä mitään, kun ei kerta ole työnäytteitä.
Yep..
Viimeksi muokannut Hande, 17.5.2011 15:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Poika ja kaksi tytärtä, aikuisia jo ja hyvin kasvatettuja. (lue: isäänsä viisaampia)