Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.
Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Mites niitten laatikon öljyjen kanssa? Vai kummasta se nyt vuoti laatikosta vai koneesta? se lootan tilavuus oli se 1.35L... Millos tuut hakemaan suoran hiekkapellin ja ovet?
Tänäänpä sitten ratkesi kaikki tc koneen käynti ja teho ongelmat mitkä alkoi tuossa hiljattain ja vaivuin melkein epätoivoon... ongelma oli että vääntö alakierroksilla hukassa ja tyhjäkäynti oli huono... vaihtoon kerkisi mennä virtavehkeet kaasari ja jotain pikku nippeliä. tänään sitten jarrutuksessa jarrupoljin tuntui aluksi kovalta ja pehmeni heti. en tuota oiretta heti ruennut miettimään mutta sitten juolahti mieleen että jos jarrutehostimen kalvo on hajonnu ja saa ilmaa imusarjaan tätäkautta ja seos laihalle ja nuo oireet.. imusarjasta lähtö tukkoon ja kokeilemaan. ihan kun olis eri koneen laittanu pellin alle..
Joo ei päivää ilman ongelmaa.. no ei nyt aivan mutta tänään tapahtui jotain aivan uskomatonta.. eli normaalisti ajoin auton pihaan ja ja olin ajamsaa autoa parkkipaikkaan ja vähän vekslasin ja eteenpäin liikkeelle lähdettäessä normaalisti kaasua lisää ja mitä hlv** kone parkaisee kierrokset tappiin ja hetken järkytyksestä sain auton sammutettua ja konepellin alta ja jokapaikasta tulee jotain "savua" no äkkiä konepelti auki ja vesihöyryähän se oli. noh mitä sitten oikein tapahtuiskaan. ladan originelli kaasuvipu oli napsahtanut poikki ja koneen liikkuessa oli vipu jäänyt koneen ja korin väliin vetäen kaasun pohjaan. no ilmeisesti lämpärin letkuissa ei olut tarpeeksi elämisvaraa ja letku pääsi irti ja työnsi kaikki pakkasnesteet pakosarjan päälle.. Tapahtumalle ei voi kuin nauraa..
Tänään vaidoin jarrulevut ja palat ja takajouset kun oli toinen nasahtanut poikki. itsellä oli hyllyssä uudet farkun jouset ja niitä lyhensin jo 2 kierrosta ja perse on pystyssä vielläkin.. hemmetin jäykät tuntuu olevan mutta paljoha nuo jouset laskee kun asettuu??
Nyt se myrkyn lykkäsi lada heitti täydestä laulusta öljynpainevalon palamaan ja ei siinä sen ihmeempiä öljyä lisäsin että oliko se loppu vai mikä mutta ei nosta paineita ja koneen saundi muuttu sellaseks että öljy ei kierrä... noh lada pääsi ensimäista kertaa köyden perässä kulkemaan minun omistuksessa.. huomenna öljypohja auki ja katsotaan mitä siellä nyt paskana on.. kyllä FIAT LAATUUN VOIT LUOTTAA!!!