eikös ne aakkos-tytöt ole jo seiskaan soitellut??Lada-Jussi kirjoitti: Koskahan mun naisuhrit alkaa selittää lehdissä että tupla tai kuitti stara ahistelee viesteillä
Ilkka Kanerva
Re: Ilkka Kanerva
- Lada-Jussi
apsilla on niin hyvä palvelu, et jos pyytäisin niiltä palvelusta tuollaisessa julkisuustempussa, niin varmaan sekin onnistuisi.pressa kirjoitti:eikös ne aakkos-tytöt ole jo seiskaan soitellut??Lada-Jussi kirjoitti: Koskahan mun naisuhrit alkaa selittää lehdissä että tupla tai kuitti stara ahistelee viesteillä

Kerran tekstiviestin keksijä oli telkkarissa haastateltavana. Kun hän oli jossakin Nokian tuotekehityspalaverissa esittänyt, että kännykällä voisi lähettää lyhyitä tekstiviestejä, oli vastaanotto suurinpiirtein seuraavanlainen:"Kuka nyt haluaisi näppäillä hankalasti kirjoitettuja viestejä, kun kädessä on puhelin, jolla asiat voi esittää helpommin puhumalla"
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
- PECTOPAH MECTA HOMEP
- Viesti:
Tapaus Vanhanen osoitti, että mitä hyvänsä yksityisasioita saa kertoa julkisuuteen kenestä tahansa.Lada-Jussi kirjoitti:eikös kanerva voi viedä sen vosun oikeuteen jostain yksityisasioiden levittelystä, eikös tekstiviesteihinkin päde kirjesalaisuuden säännöt.
Koskahan mun naisuhrit alkaa selittää lehdissä että tupla tai kuitti stara ahistelee viesteillä
Mä en vaan koskaan tajuu, mitä 60-vuotia äijä voi kuunaan kuvitella, että joku hänen lapsenlapsen ikäinen nainen voisi hänessä nähdä.
Kun miehillä ikää karttuu, ni järki häviää samaa tahtia. Että osaa oksettaa tollasten vanhojen äijien käytös. Yäk!
Kun miehillä ikää karttuu, ni järki häviää samaa tahtia. Että osaa oksettaa tollasten vanhojen äijien käytös. Yäk!
Tervehdykset toivottelen.
Voit kuvitella sitten, kun olet yli 60v. Silloin luultavasti vielä paremmin. Mitä nuori neito näkee yli 60v ukkelissa, kun menee hänen kanssa naimisiin. Miksi esim. vanhoilla mies filmitähdillä on nuoret vaimot ja naisilla nuoret miehet? Olisiko julkisuuden tarpeella mitään tekemistä. Meilläpäin sanotaan, että kun p....höyry menee päähän, se teetättää vaikka minkalaisia temppuja ja kujeita urospuolisilla eläjillä. Eivätkä naispuoliset ole sen kummempia, kun vastaava miehinen huuru menee korvienväliin. Kanervan jutussa ja muissakin urosten ja naaraiden välisissä ns. soidinmenoissa on kaksi osapuolta.
Voit kuvitella sitten, kun olet yli 60v. Silloin luultavasti vielä paremmin. Mitä nuori neito näkee yli 60v ukkelissa, kun menee hänen kanssa naimisiin. Miksi esim. vanhoilla mies filmitähdillä on nuoret vaimot ja naisilla nuoret miehet? Olisiko julkisuuden tarpeella mitään tekemistä. Meilläpäin sanotaan, että kun p....höyry menee päähän, se teetättää vaikka minkalaisia temppuja ja kujeita urospuolisilla eläjillä. Eivätkä naispuoliset ole sen kummempia, kun vastaava miehinen huuru menee korvienväliin. Kanervan jutussa ja muissakin urosten ja naaraiden välisissä ns. soidinmenoissa on kaksi osapuolta.
Meijän Ukki tietää vanhasta Ladasta melkein kaiken, kun sen velipoika on nähnyt jälet 

Kyllä minä voisin hyvinkin kuvitella näkeväni 60vuotiaana jotain, 60 vuotiaassa miehessä. Ei tuota mitään ongelmaa. Mutta en minä tämänikäisenä (31v) voisi ikinä kuvitella sokaistuvani jostain 60 vuotiaasta miehestä. Ehei. Enkä hyväksy ja ymmärrä sitä, miksi 60,sten pitäis jahdata kolmakertaa nuorempaa riistaa. Minä en vain asiaa hyväksy. Minusta se on oksettavaa. Katselis oman ikäisiänsä!Ukki kirjoitti:Tervehdykset toivottelen.
Kuka ei kuulu joukkoon? Biaudet, eikä etenkään Meriläinen. Fiksumpaa ihmistä saa hakea.PECTOPAH MECTA HOMEP kirjoitti:Minä luulin nähneeni elämäni aikana maailman kymmennen epä-älykkäintä naista. Onhan ollut noita Fingerrooseja, Aitolehtiä ja Eva Biaudettia ja Rosa Meriläistä.
- Lada Scandinavia
Eiköhän usein ole kuitenkin kysymyksessä raha ja siivellä eläminen, meinaan jos nuori nainen lähtee vanhan äijän mukaan.
Kyllä ministerin palkalla yhden naikkosen kulut peitetään.
Kun virkamies matkoilla yms, voipi nuori nainen keksiä vaikka mitä mukavaa tekemistä ja tietenkään kaikkea ei kerrokkaan vanhalle äijälle.
Äijä kun tulee matkoilta, niin on siinä luulossa, että typykkä ollut kiltisti yhteisellä kämpällä.
Kanerva on ehkä katellut jo tarpeeksi tummaa Elinaa ja siksi kaiketi Blondit on alkanut kiinnostamaan.
Ministerinpalkalla saa nuoria naisia helposti ja niitä riittää.
Kyllä ministerin palkalla yhden naikkosen kulut peitetään.
Kun virkamies matkoilla yms, voipi nuori nainen keksiä vaikka mitä mukavaa tekemistä ja tietenkään kaikkea ei kerrokkaan vanhalle äijälle.
Äijä kun tulee matkoilta, niin on siinä luulossa, että typykkä ollut kiltisti yhteisellä kämpällä.
Kanerva on ehkä katellut jo tarpeeksi tummaa Elinaa ja siksi kaiketi Blondit on alkanut kiinnostamaan.
Ministerinpalkalla saa nuoria naisia helposti ja niitä riittää.
Kyllä sen täytyy olla ulkonäkö. Harry Harkimollakin on ollut toinen toistaan kauniimpia naisystäviä.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Tervehdykset toivottelen.
Meillä on 28v vanha peili ja siinä on minun kohdalla kuva mennyt aika huonoksi. Luulen, että peili on vanhemmuuttaan menettänyt näyttöominaisuuksiaan. Vaihtaisivatkohan takuuseen uuden, koska eihän 28v ole peilinkäyttöikä, kun olen aikoinaan museossa käydessäni nähnyt 200v vanhan peilin ja siinä oli ihan komeannäköinen nuorimies kuvassa. Toisaalta ei ole Prinsessat paljon haitolla olleet. Entiset tyttöystävät ovat unohtaneet kokonaan, ei ole tullut kirjeitä, ei kortteja eikä minkäännäköistä viestiä vuosikymmeniin.
Mistä mies tietää, että on tullut ikää lisää, mutta ei vanhaksi? No siitä, että ne edellä mainitut tyttöystävät tulevat rollaattoria työntäen vastaan.
Meillä on 28v vanha peili ja siinä on minun kohdalla kuva mennyt aika huonoksi. Luulen, että peili on vanhemmuuttaan menettänyt näyttöominaisuuksiaan. Vaihtaisivatkohan takuuseen uuden, koska eihän 28v ole peilinkäyttöikä, kun olen aikoinaan museossa käydessäni nähnyt 200v vanhan peilin ja siinä oli ihan komeannäköinen nuorimies kuvassa. Toisaalta ei ole Prinsessat paljon haitolla olleet. Entiset tyttöystävät ovat unohtaneet kokonaan, ei ole tullut kirjeitä, ei kortteja eikä minkäännäköistä viestiä vuosikymmeniin.
Mistä mies tietää, että on tullut ikää lisää, mutta ei vanhaksi? No siitä, että ne edellä mainitut tyttöystävät tulevat rollaattoria työntäen vastaan.
Meijän Ukki tietää vanhasta Ladasta melkein kaiken, kun sen velipoika on nähnyt jälet 

Kivikauden mies säilytti löytämäänsä peiliä tyynynsä alla. Rouva huomasi kun ukko aina katsoi kuvaansa peilistä. Ukon ollessa poissa kotoa katsoi kuvaansa peilistä. "Hupsu tuo ukko, säilyttää vanhan akan kuvaa tyynynsä alla"
warre 353w sedan,
- PECTOPAH MECTA HOMEP
- Viesti:
Hehheh, joopajoo. Samoin marsissa on älyllistä elämää.corona kirjoitti:Kuka ei kuulu joukkoon? Biaudet, eikä etenkään Meriläinen. Fiksumpaa ihmistä saa hakea.PECTOPAH MECTA HOMEP kirjoitti:Minä luulin nähneeni elämäni aikana maailman kymmennen epä-älykkäintä naista. Onhan ollut noita Fingerrooseja, Aitolehtiä ja Eva Biaudettia ja Rosa Meriläistä.
Iloisessa Itä-Suomessa ei tunnu olevan.
- PECTOPAH MECTA HOMEP
- Viesti:
Ai täälläkin on teitä feministejä. Kyllähän naisetkin tietysti voivat halutessaan Ladalla ajaa.