Oikeesti hieno! Pitkästä aikaa kunnolla valtavirrasta poikkeavaa tyyliä. Ärsyttävän vähän näitä "rotta"-tyylisiä enää näkee, minkään merkkisenä. Kaikki pyrkii täydelliseen kiiltoon tai johonkin pelleily-juttuun, tällaiset aidosti kovia kokeneen näköiset puuttuu.
onko toi vanha kuva, vai onko tuo tosiaan vielä elossa, harva tuollainen peltotuuninki montaa leimaa näkee, mutta tuon auton olen viimeksi nähnyt helmikuussa 1997 Lada Kerhon perustamiskokoontumisessa Mobiliassa. ajatellaan vaikka, että toi on tuhottu silloin kun noita oli vielä paljon, joten se on lieventävä asianhaara.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
koska maiju kuva on otettu, kangasalla 2.2.-97 auto oli vielä ajossa. Ajoaikaa sillä oli silloin huhtikuun loppuun, silloiset osmistajat eivät ainakaan luvanneet katsastaa....
Muitakin hienoja autoja oli kerhon perustavassa tapahtumassa läsnä.
aivan mahtava. jusille vaan tiedoks että on noita semmosiikin autoja jotka ei oo vaan loppuun puunattu ja kiillotettu omaa autoo rakennellaa just sellasella periaatteella et tulee kestää mut ei se nyt ihan justiinsa oo .
kunhan kestää ja on turvallinen se on pää asia
Minä en LAdan tuunaamista hyväksy. Siinä tuhotaan arvokasta kansamme kulttuuriperintöä. Hondat ja Seatit ovat tuunaamista varten. Mutta; tuo auto on kaunis. Kerrankin jotakin muuta kuin puskurit pois ja takalasit mustiksi yms. sontaa. Tuo on tehty hyvällä maulla.
Tämä on kyllä hieno sarjassaan. Chopattu rotta-look joka on vielä ollut kilvissäkin monta vuotta tässä kunnossa. Ei siis mikään peltotuning. Hienoa nähdä, että tämä on edelleenkin hengissä.
Nimen omaan tuo choppaus tämän erotta tyypillisestä "potkitaan vaan paskaksi"-tuningista. Aika isotöinen homma, varsinkin nelioviseen, kun pitää kaikki ovet ja lasitkin muokata. Tässä ilmeisesti ei ole tolppia kallistettu, vaan jatkettu kattoa? Taitaa koko katon lasku olla jo katoavaa kansan perinnettä?
Kyllä on hieno HilmuinenMölkö! Tuollainenhan minun pitäisi kummipojalle hommata, eikä säästettyä 21073. Tuossa on pelottavaa lempeyttä mukana. Todella ristiriitainen vaikutelma. Jotenkin pehmeä, mutta uhkaava.