Muistin ruosteiset Combin jarrut, joihin jouduin jopa satulan uusimaan,_enkä het' tajunnut nyt maksavani takuuajalla huollossa ollutta ajokkia, jonka jarrunipan ei pitäisi edes olla ruosteessa?

Minun kokemuksiini ei viikkokaan riitä. Iisalmen huolto ja maalaamo ainakin niin syvältä, mihin sormi ei yllä.PECTOPAH MECTA HOMEP kirjoitti:Kunhan minulla on viikko aikaa niin kirjoitan mitä kaikkea vikaa Autiotalo Lakkosessa on.
Iisalmessa (Iisalmen Urheiluliliike?)annoin vaihtaa uudet sumarit 1200 Ladaani, vaihto kesti mielestäni liiankauan. Menin katsomaan, oli mennyt asentajalta "käsj'piähän", pyysi viimein kolleegaltaan apuva. Tällä oli varmat otteet, työnsi alkuun sähkölampun suuhunsa ja kumartui konehuoneeseen meisseli kädessään, alkaen pian mökeltää ohjeitaan valokatkaisijan käytöstä, kytkentä selevis sen'siunoomassa nuin'nikkää, nimi rinnassa oli Vintus. Hän olikin "lekenta jo elläissään" Makkosen bussi-korjaamolta, isäni tuttuja. Vielä tj. tarkasti työn ja sain kunnostetun ajokin, mitä nyt pissapojan säiliö oli jäänyt tulpanjohtojen päälle, mutta se paljastui vasta Lapinlahdella!/ Onko toveri Sladimir ajanu "Pöljän pysäkiltä palamupuihe siimekseen", tae kuunnellu "Letkuvarrev' viereltä Ukkivaenoo juttuja"?Toveri Sladimir kirjoitti:Minun kokemuksiini ei viikkokaan riitä. Iisalmen huolto ja maalaamo ainakin niin syvältä, mihin sormi ei yllä.