Leyland Princess vm. 75-81

Politiikkaa, maailmanparannusta ja muuta hölynpölyä, joka ei suoraan liity Ladoihin ja autoiluun.
audiq
Viestit: 967
Liittynyt: 5.9.2005 16:17
Paikkakunta: Tuusula

Re: Leyland Princess vm. 75-81

Viesti Kirjoittaja audiq »

audiq kirjoitti: Tunnistatteko klassikon?
Ollaan vuodessa -72. Kone 1.5 OHC.
Avatar
Pavlovits
Lada kerhon jäsen
Viestit: 9732
Liittynyt: 24.8.2004 11:43
Paikkakunta: Varkaus

Re: Leyland Princess vm. 75-81

Viesti Kirjoittaja Pavlovits »

Suattaapi olla Hino, en minä tuon nälöistä Toyotaa muista. Minkähän verran niitä Hinoja Suomeen tuotiin? Minä en muista nähneeni yhtään livenä.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Avatar
robson
Viestit: 232
Liittynyt: 27.10.2006 19:06
Paikkakunta: pori

Re: Leyland Princess vm. 75-81

Viesti Kirjoittaja robson »

muistaisin että hino contesaa tuotiin maahan n.20 kappaletta.rahkosen laanilla on ainakin ollut parikin aihiota.ajokuntoisena ei taida olla yhtään?hino kuorma-autoja olen joskus nähnyt liikenteessä.
audiq
Viestit: 967
Liittynyt: 5.9.2005 16:17
Paikkakunta: Tuusula

Re: Leyland Princess vm. 75-81

Viesti Kirjoittaja audiq »

audiq kirjoitti:
audiq kirjoitti: Tunnistatteko klassikon?
Ollaan vuodessa -72. Kone 1.5 OHC.
Nyt alkaa mennä helpoksi. Bertonen muodot.

Leylandista sen verran, että ei meinannut mennä siitä takaovet millään kiinni. Tuntui, että ne oli eri autosta, vaikka alkuperäiset ne kyllä oli.
Herää vain kysymys, että oliko viimeistely niin huonoa niissä.

Jousitus ihme kyllä toimi moitteetta. Ohjaustehostin siitä taisi kyllä hajota. Tuossa MG:ssä muuten taisi olla sama jousitussysteemi?
Avatar
Jusu
Viestit: 2540
Liittynyt: 4.2.2004 19:49
Paikkakunta: Jämsä

Viesti Kirjoittaja Jusu »

audiq kirjoitti:
audiq kirjoitti:
audiq kirjoitti: Tunnistatteko klassikon?
Ollaan vuodessa -72. Kone 1.5 OHC.
Nyt alkaa mennä helpoksi. Bertonen muodot.
Mazda? :idea:
audiq
Viestit: 967
Liittynyt: 5.9.2005 16:17
Paikkakunta: Tuusula

Re: Leyland Princess vm. 75-81

Viesti Kirjoittaja audiq »

Oikein! Mazda 1500 oli kyseessä. Sain sen peltoautoksi -83 ja en ole kyllä koskaan vahvempaa autoa nähnyt. Sitä piestiin kymmenen vuotta pellolla ja siitä ei hajonnut koko aikana kuin kaksi kertaa laturinhihna.
Vastaa Viestiin