Ollaan vuodessa -72. Kone 1.5 OHC.audiq kirjoitti: Tunnistatteko klassikon?
Leyland Princess vm. 75-81
Re: Leyland Princess vm. 75-81
Suattaapi olla Hino, en minä tuon nälöistä Toyotaa muista. Minkähän verran niitä Hinoja Suomeen tuotiin? Minä en muista nähneeni yhtään livenä.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
muistaisin että hino contesaa tuotiin maahan n.20 kappaletta.rahkosen laanilla on ainakin ollut parikin aihiota.ajokuntoisena ei taida olla yhtään?hino kuorma-autoja olen joskus nähnyt liikenteessä.
Nyt alkaa mennä helpoksi. Bertonen muodot.audiq kirjoitti:Ollaan vuodessa -72. Kone 1.5 OHC.audiq kirjoitti: Tunnistatteko klassikon?
Leylandista sen verran, että ei meinannut mennä siitä takaovet millään kiinni. Tuntui, että ne oli eri autosta, vaikka alkuperäiset ne kyllä oli.
Herää vain kysymys, että oliko viimeistely niin huonoa niissä.
Jousitus ihme kyllä toimi moitteetta. Ohjaustehostin siitä taisi kyllä hajota. Tuossa MG:ssä muuten taisi olla sama jousitussysteemi?
Mazda?audiq kirjoitti:Nyt alkaa mennä helpoksi. Bertonen muodot.audiq kirjoitti:Ollaan vuodessa -72. Kone 1.5 OHC.audiq kirjoitti: Tunnistatteko klassikon?

Oikein! Mazda 1500 oli kyseessä. Sain sen peltoautoksi -83 ja en ole kyllä koskaan vahvempaa autoa nähnyt. Sitä piestiin kymmenen vuotta pellolla ja siitä ei hajonnut koko aikana kuin kaksi kertaa laturinhihna.