Lada-Jussin Bongauskisa
Lada-Jussin Bongauskisa
Kun kerhossa kerta on julkimo ja siten julkinen eläin, niin havaintoja kehiin!
Pistelaskun voisi vaikka suunnitella siten, että Jussista saa yhden pisteen, Jussista ABC:llä kaksi pistettä, Jussista ja hyväkuntoisesta orkkisklassikosta kolme pistettä. Sitten pisteille voisi ottaa kertoimeksi etäisyyden farmilta. Eli mitä kauempana, sitä enempi pisteitä.
Kuka kerää vuoden loppuun mennessä eniten pisteitä? Lähteekö kerho mukaan ja lupaa loistavat palkinnot?
Pistelaskun voisi vaikka suunnitella siten, että Jussista saa yhden pisteen, Jussista ABC:llä kaksi pistettä, Jussista ja hyväkuntoisesta orkkisklassikosta kolme pistettä. Sitten pisteille voisi ottaa kertoimeksi etäisyyden farmilta. Eli mitä kauempana, sitä enempi pisteitä.
Kuka kerää vuoden loppuun mennessä eniten pisteitä? Lähteekö kerho mukaan ja lupaa loistavat palkinnot?
Vauhdin tae - alamäki
Re: Lada-Jussin Bongauskisa
Ja laakista joku 25 pojoa, jos tapaa Jussin ajamassa "tuunattua" ladaa

1600SL "Jallulada" - kovassa ajossa \o/
Weber / Torsen / Plaza Sport -30mm
Weber / Torsen / Plaza Sport -30mm
Mä olin viikonloppuna kaksi yötä Jussilla ja näin Jussin yhden kerran vilaukselta!
Reippaina käymme rekkain alle 

Oon nähnyt Jussin Raahen(oisko farmilta 500km???) kokoontumisessa vuonna 2004. Orkkiksen näköisellä Samaralla oli paikalla.
Eli jussi+lada*500=1000pistettä?
,_,/ukka
Eli jussi+lada*500=1000pistettä?
,_,/ukka
Autoton on huoleton
Jussi oli mun kassa hakemassa yhden asteekin porin sudulta. Tullessa pysähdyttiin syömään ABc kiikoisiin tuo surullisen kuuluisa ABC wieninleike.
Tosta varmaan irtoaa noin 2000 pointsia
.
Tosta varmaan irtoaa noin 2000 pointsia

Lada rules
- Lada-Jussi
aika hyvä kisa
ku oikein miettii niin olen kyllä nähnyt aika monta boardilaista, eli aika moni on bongannu mut.
kuten nonnis totesi, nii ei mua paljon kotona näe, ehkä jossain pidemmällä.... ja koska mua vois nähdä hyväkuntoisen orkkisklassikon kanssa, tuunattujahan noi kaikki on

kuten nonnis totesi, nii ei mua paljon kotona näe, ehkä jossain pidemmällä.... ja koska mua vois nähdä hyväkuntoisen orkkisklassikon kanssa, tuunattujahan noi kaikki on

Bongasin just maanantai-iltana "Jussin" Porissa presidentinpuistokadulla. Katsoin sivusilmällä, että ihan L-J:n näköinen mies kävelee ja kohta veli sanoi vierestä "kato Lada-Jussi". Ei kuitenkaan ollut aito. Jos vaikka 1 pisteen...
21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62
Siksi katsos pistelaskussa kertoimet onkin kovemmatLada-Jussi kirjoitti:kuten nonnis totesi, nii ei mua paljon kotona näe, ehkä jossain pidemmällä.... ja koska mua vois nähdä hyväkuntoisen orkkisklassikon kanssa, tuunattujahan noi kaikki on

Jos lisätään pistelaskuun klooni-Jussi, josta voisi saada vaikka kertoimeksi puoli pistettä ja todisteeksi valokuva jonka perusteella bongaus hylätään tai hyväksytään täällä julkisesti?Yogi kirjoitti:Bongasin just maanantai-iltana "Jussin" Porissa presidentinpuistokadulla. Katsoin sivusilmällä, että ihan L-J:n näköinen mies kävelee ja kohta veli sanoi vierestä "kato Lada-Jussi". Ei kuitenkaan ollut aito. Jos vaikka 1 pisteen...
Pitäisiköhän viralliset kokoontumiset sulkea kisan ulkopuolelle, ettei synny mahdotonta bongaustulvaa aina kokoontumisen jälkeen

Vauhdin tae - alamäki
Oon mäkin nähnyt Jussin Raahessa
Oon nähnyt sen myös hyväkuntoisella orkkisklassikolla, koska Jussi on ajanut mun entistä Ladaani

Oon nähnyt sen myös hyväkuntoisella orkkisklassikolla, koska Jussi on ajanut mun entistä Ladaani

Reippaina käymme rekkain alle 

- PECTOPAH MECTA HOMEP
- Viesti:
Oli vuosi 1971. Tapasin Jussin aikoinaan Leningadissa eräässä junioreiden jääkiekkoturnauksessa. Itse edustin tuolloin Saksan demokraattista liittotasavaltaa SG Dynamo Weißwasser joukkueessa. Meillä ei ollut kummoiset varusteet eikä neuvosto-Suomen joukkueellakaan millään Bauerin luistimilla luisteltu. Mutta Neuvostoliiton joukkueella sitä vasta huonot vehkeet oli. Maalivahdin polvisuojina olivat verkkareiden alle käärityt Pravda-sanomalehdet. Rintapanssarina toimi banaanilaatikot. Ihan hirvitti lämäreitä vetää Petroskoin joukkueen maalivahtia kohti. Varmasti tuli mustelmia huolimatta pravdoista ja banaanilaatikoista. Jussin muistan rehtinä pelikaverina. Illalla mentiin porukassa kuuntelemaan Alla Bukatshovaa Haciendaan Mausoleumin liepeille.
Jussi bongattu tänään Loimaalla Eurosamaran ratissa sekä lukemassa 110:n vikakoodeja. Paljonko pisteitä? 

Vaz-21013 '88 x2
Vaz-2102 '72
Vaz-2102 '73
Vaz-21023 '84
Vaz-21023 '85
Vaz-21053 '92
Vaz-21072 '86
+ pari Eliteä, 2xFSO, Wartburg ja paljon muuta..
Сделано в CCCP
Vaz-2102 '72
Vaz-2102 '73
Vaz-21023 '84
Vaz-21023 '85
Vaz-21053 '92
Vaz-21072 '86
+ pari Eliteä, 2xFSO, Wartburg ja paljon muuta..
Сделано в CCCP
Olen minäkin bongannut Jussin tänä vuonna moneen kertaan. 3kertaa omistamilla maapalasillanikin, räpsi kuvia niinkuin ei olis ennen autoja nähnyt.
- Lada-Jussi
Nonniksen isän kaverit bongas mut s-marketin kassalla Hämeenlinnassa, he ei kai käytä nettiä niin tulin kertoo heidän puolesta 

Bongasinpa Jussin Hyvinkään lentokentällä eilen 16.8., oli hauska tutustua! Ihailtiin wanhoja autoja, joita sinne oli kerääntynyt, ja turistiin tietysti Ladoista.
t. Mikko
t. Mikko