Lada-Jussin Bongauskisa

Politiikkaa, maailmanparannusta ja muuta hölynpölyä, joka ei suoraan liity Ladoihin ja autoiluun.
Stefa

Lada-Jussin Bongauskisa

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Kun kerhossa kerta on julkimo ja siten julkinen eläin, niin havaintoja kehiin!

Pistelaskun voisi vaikka suunnitella siten, että Jussista saa yhden pisteen, Jussista ABC:llä kaksi pistettä, Jussista ja hyväkuntoisesta orkkisklassikosta kolme pistettä. Sitten pisteille voisi ottaa kertoimeksi etäisyyden farmilta. Eli mitä kauempana, sitä enempi pisteitä.

Kuka kerää vuoden loppuun mennessä eniten pisteitä? Lähteekö kerho mukaan ja lupaa loistavat palkinnot?
Vauhdin tae - alamäki
Qulle

Re: Lada-Jussin Bongauskisa

Viesti Kirjoittaja Qulle »

Ja laakista joku 25 pojoa, jos tapaa Jussin ajamassa "tuunattua" ladaa :D :D
1600SL "Jallulada" - kovassa ajossa \o/
Weber / Torsen / Plaza Sport -30mm
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Mä olin viikonloppuna kaksi yötä Jussilla ja näin Jussin yhden kerran vilaukselta!
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
,_,/ukka

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

Oon nähnyt Jussin Raahen(oisko farmilta 500km???) kokoontumisessa vuonna 2004. Orkkiksen näköisellä Samaralla oli paikalla.
Eli jussi+lada*500=1000pistettä?

,_,/ukka
Autoton on huoleton
RTJN65

Viesti Kirjoittaja RTJN65 »

Jussi oli mun kassa hakemassa yhden asteekin porin sudulta. Tullessa pysähdyttiin syömään ABc kiikoisiin tuo surullisen kuuluisa ABC wieninleike.

Tosta varmaan irtoaa noin 2000 pointsia :D .
Lada rules
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

aika hyvä kisa :lol: ku oikein miettii niin olen kyllä nähnyt aika monta boardilaista, eli aika moni on bongannu mut.

kuten nonnis totesi, nii ei mua paljon kotona näe, ehkä jossain pidemmällä.... ja koska mua vois nähdä hyväkuntoisen orkkisklassikon kanssa, tuunattujahan noi kaikki on :lol:
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Yogi
Ylläpito

Viesti Kirjoittaja Yogi »

Bongasin just maanantai-iltana "Jussin" Porissa presidentinpuistokadulla. Katsoin sivusilmällä, että ihan L-J:n näköinen mies kävelee ja kohta veli sanoi vierestä "kato Lada-Jussi". Ei kuitenkaan ollut aito. Jos vaikka 1 pisteen...
21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62
Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Lada-Jussi kirjoitti:kuten nonnis totesi, nii ei mua paljon kotona näe, ehkä jossain pidemmällä.... ja koska mua vois nähdä hyväkuntoisen orkkisklassikon kanssa, tuunattujahan noi kaikki on :lol:
Siksi katsos pistelaskussa kertoimet onkin kovemmat :wink:
Yogi kirjoitti:Bongasin just maanantai-iltana "Jussin" Porissa presidentinpuistokadulla. Katsoin sivusilmällä, että ihan L-J:n näköinen mies kävelee ja kohta veli sanoi vierestä "kato Lada-Jussi". Ei kuitenkaan ollut aito. Jos vaikka 1 pisteen...
Jos lisätään pistelaskuun klooni-Jussi, josta voisi saada vaikka kertoimeksi puoli pistettä ja todisteeksi valokuva jonka perusteella bongaus hylätään tai hyväksytään täällä julkisesti?

Pitäisiköhän viralliset kokoontumiset sulkea kisan ulkopuolelle, ettei synny mahdotonta bongaustulvaa aina kokoontumisen jälkeen :?
Vauhdin tae - alamäki
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Oon mäkin nähnyt Jussin Raahessa :lol:

Oon nähnyt sen myös hyväkuntoisella orkkisklassikolla, koska Jussi on ajanut mun entistä Ladaani :lol:
PECTOPAH MECTA HOMEP
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PECTOPAH MECTA HOMEP »

Oli vuosi 1971. Tapasin Jussin aikoinaan Leningadissa eräässä junioreiden jääkiekkoturnauksessa. Itse edustin tuolloin Saksan demokraattista liittotasavaltaa SG Dynamo Weißwasser joukkueessa. Meillä ei ollut kummoiset varusteet eikä neuvosto-Suomen joukkueellakaan millään Bauerin luistimilla luisteltu. Mutta Neuvostoliiton joukkueella sitä vasta huonot vehkeet oli. Maalivahdin polvisuojina olivat verkkareiden alle käärityt Pravda-sanomalehdet. Rintapanssarina toimi banaanilaatikot. Ihan hirvitti lämäreitä vetää Petroskoin joukkueen maalivahtia kohti. Varmasti tuli mustelmia huolimatta pravdoista ja banaanilaatikoista. Jussin muistan rehtinä pelikaverina. Illalla mentiin porukassa kuuntelemaan Alla Bukatshovaa Haciendaan Mausoleumin liepeille.
Lada-Mies

Viesti Kirjoittaja Lada-Mies »

Jussi bongattu tänään Loimaalla Eurosamaran ratissa sekä lukemassa 110:n vikakoodeja. Paljonko pisteitä? :D
Vaz-21013 '88 x2
Vaz-2102 '72
Vaz-2102 '73
Vaz-21023 '84
Vaz-21023 '85
Vaz-21053 '92
Vaz-21072 '86

+ pari Eliteä, 2xFSO, Wartburg ja paljon muuta..

Сделано в CCCP
jeesma

Viesti Kirjoittaja jeesma »

Olen minäkin bongannut Jussin tänä vuonna moneen kertaan. 3kertaa omistamilla maapalasillanikin, räpsi kuvia niinkuin ei olis ennen autoja nähnyt.
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

Nonniksen isän kaverit bongas mut s-marketin kassalla Hämeenlinnassa, he ei kai käytä nettiä niin tulin kertoo heidän puolesta :D
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Nonnis
Lada kerhon jäsen

:lol:
Mikojan

Viesti Kirjoittaja Mikojan »

Bongasinpa Jussin Hyvinkään lentokentällä eilen 16.8., oli hauska tutustua! Ihailtiin wanhoja autoja, joita sinne oli kerääntynyt, ja turistiin tietysti Ladoista.

t. Mikko
Vastaa Viestiin