Maanpuolustus
Maanpuolustus
Tuli telkkarissa jotakin naisten kutsunnoista, joten ajattelin kysäistä foorumin porukalta että miten on maanpuolustusvelvoite hoidettu.
,_,/ukka
,_,/ukka
Autoton on huoleton
Re: Maanpuolustus
Tervehdykset toivottelen.
Olen suorittanut asevalvollisuuteni. Erikoiskoulutus Spol ja Spol-koiran ohjaa/kouluttajan koulutus keskuskoiratarhalla Niinisalossa. Varusmiesajan loppuaika koiratarhalla. Käynyt 4x kertausharjoituksissa sotilasarvo Ylik. ja sen hetkinen tehtävä reservissä liikennejoukkueen varajohtaja. Nyt eivät pillin soidessa edes akat vedä Vesikelkalla talosta taloon.
Olen suorittanut asevalvollisuuteni. Erikoiskoulutus Spol ja Spol-koiran ohjaa/kouluttajan koulutus keskuskoiratarhalla Niinisalossa. Varusmiesajan loppuaika koiratarhalla. Käynyt 4x kertausharjoituksissa sotilasarvo Ylik. ja sen hetkinen tehtävä reservissä liikennejoukkueen varajohtaja. Nyt eivät pillin soidessa edes akat vedä Vesikelkalla talosta taloon.
Meijän Ukki tietää vanhasta Ladasta melkein kaiken, kun sen velipoika on nähnyt jälet 

kävin myös intin niinisalossa.kertaamassakin olen käynyt,taisi mennä ekalla kertaa sen verran huonosti. 

Panssarintorjuntajääkäri,erikoiskoulutus kaasusuojelumies.Vapautettu ikuisesti puskahommista kroonisen sairauden takia vuonna 1982,minkä jälkeen tehnyt hidasta kuolemaa 26 vuotta.
Käymättä on enkä enää ikäni puolesta sinne kelpaakaan. Ei kyllä kiinnostaiskaan.
P.S. Mä oon luullut Robsonia alaikäiseksi tai ainakin alle kakskymppiseksi
P.S. Mä oon luullut Robsonia alaikäiseksi tai ainakin alle kakskymppiseksi

Reippaina käymme rekkain alle 

olen ikuinen kakara.Nonnis kirjoitti: P.S. Mä oon luullut Robsonia alaikäiseksi tai ainakin alle kakskymppiseksi

Kajaanissa TeknK ekassa erässä -02 josta sitten loppujen lopuksi c-papereilla kotio. Ei polvi kestäny vaikka osa väittikin että päässä se vika oli. Tosin sitä en kysyny että oliko väittäjän vai mun päässä se vika.
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
Kuski II/02. Työkonemiehenä olin, kertauksia odotellessa...
Voephan se olla niinnii tae suattaahan se olla olematakkii...
Vekaranjärvellä tuli vuonna -92 vietettyä 285vrk.Tota välimallin palveluspituutta ei ole tainnu olla enää vuosiin.Kertaamassa ei ole tarvinut vielä käydä.
KaartJr:n kuljetuskomppaniassa II/00 pitkän kaavan mukaan 362vrk.
,.,\'-,-ukka ei itse vastannut kysymykseensä mitään?
,.,\'-,-ukka ei itse vastannut kysymykseensä mitään?
Porin Prikaatissa tuli tuossa vuosituhannen taitteessa käytyä.
Kyllä siellä koko vuosi tuli oltua, kessun natsat tuli muutama kuukausi ennen kotiutumista.
Ponttoonikomppanian ponttoonijoukkueen kalturiryhmänjohtaja
Ja päätehtävänä taistelupioneeriryhmänjohtaja.
Kertaamaan en ole joutunut/päässyt vielä kertaakaan... Toisaalta vois olla kiva käydä syöksyveneillä kaahaamassa, mutta tuo miinojen kanssa painiminen ei nyt niin kauheen mukavaa ole
Kyllä siellä koko vuosi tuli oltua, kessun natsat tuli muutama kuukausi ennen kotiutumista.
Ponttoonikomppanian ponttoonijoukkueen kalturiryhmänjohtaja

Ja päätehtävänä taistelupioneeriryhmänjohtaja.
Kertaamaan en ole joutunut/päässyt vielä kertaakaan... Toisaalta vois olla kiva käydä syöksyveneillä kaahaamassa, mutta tuo miinojen kanssa painiminen ei nyt niin kauheen mukavaa ole

1600SL "Jallulada" - kovassa ajossa \o/
Weber / Torsen / Plaza Sport -30mm
Weber / Torsen / Plaza Sport -30mm
Huomenna on lääkärin tarkastus kutsuntoja varten ja tässä parasta aikaa täyttelen tuota kyselylappua. Kutsunnat on sitten elokuussa, mutta uskoisin että saan vapautuksen palveluksesta terveydellisistä syistä (jaloissa häikkää, leikattu 2x).
Oho, anteeksi, äänestin kyllä. Varusmiespalvelus, viesti mies, Oulun kaupungin kassulla 11kk 90-luvun alkupuoliskolla.sakke kirjoitti:,.,\'-,-ukka ei itse vastannut kysymykseensä mitään?
,_,/ukka
Autoton on huoleton
- Lada-Jussi
Panssarijääkäri II/1996 esikuntahommissa suoritin asepalveluksen