Mitä musaa kuuntelet

Äänestykset, mielipidemittaukset yms.

Mitä musaa kuuntelet?

Rock
28
25%
Metalli
30
26%
Iskelmä
15
13%
Jazz
1
1%
Räppi (yök)
7
6%
Blues
0
Ei ääniä
Kaikki Käy
25
22%
Joku muu kansan tanhu
8
7%

Ääniä yhteensä: 114

dJONY

Re: 8)

Viesti Kirjoittaja dJONY »

Lada-Jussi kirjoitti: onko Gene Simmons ja Bruce Kulick alkanu vetää Kissin lisäksi jotain omia sooloilu systeemejä?? joskus 15 vuotta sitten olin hyvin aktiivinen Kiss fani mutta Ladat tuli sitten tilalle ja kissiläisten nykyiset touhut on jääny vähemmälle huomiolle.

venäläisilläkin on oikein hienot kiss sivut netissä osoitteessa: http://www.kissrussia.net/
Siis Simmons julkaisi noin kuukausi sitten ensimmäisen soololevynsä 25 vuoteen. Ja edelleen Simmons ja Stanley ovat KISS:sin ainoat alkuperäis jäsenet. Tosin Stanley on syksyllä julkaisemassa omaa soololevyään... Ja Kulick lähti KISSistä jo vuonna 97... Itse olen kuunnellu KISSiä vuodesta 98 lähtien ja omistan KISSin kaikki levyt... Juu olen niillä joskus käynyt täytyy huomenna töissä varmaan kaydä kattomassa... :D
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

dJONY kirjoitti:
Lada-Jussi kirjoitti: onko Gene Simmons ja Bruce Kulick alkanu vetää Kissin lisäksi jotain omia sooloilu systeemejä?? joskus 15 vuotta sitten olin hyvin aktiivinen Kiss fani mutta Ladat tuli sitten tilalle ja kissiläisten nykyiset touhut on jääny vähemmälle huomiolle.

venäläisilläkin on oikein hienot kiss sivut netissä osoitteessa: http://www.kissrussia.net/
Siis Simmons julkaisi noin kuukausi sitten ensimmäisen soololevynsä 25 vuoteen. Ja edelleen Simmons ja Stanley ovat KISS:sin ainoat alkuperäis jäsenet. Tosin Stanley on syksyllä julkaisemassa omaa soololevyään... Ja Kulick lähti KISSistä jo vuonna 97... Itse olen kuunnellu KISSiä vuodesta 98 lähtien ja omistan KISSin kaikki levyt... Juu olen niillä joskus käynyt täytyy huomenna töissä varmaan kaydä kattomassa... :D
itsellä on jäänyt vaiheet sitten Hot In The Shade levyn jälkeen pimentoon, sen jälkeen kai Eric Car kuoli johonkin tautiin? ja sitten tuli Black Sabbathissakin 80-luvulla rummutellut Eric Singer tilalle.... ja oliko välillä joku paluu orkkis kokoonpanoonkin. joskus LP levy aikaan oli mullakin melkein kaikki levyt tai oikeastaan olikin jos ei lasketa The Originals kolmen levyn boksia jota ei ole tehtykään kuin jotain 10000 kopiota koko maailmassa, The Originals 2 levyä ei kai saanutkaan kuin Japanissa. Onko sulla nämäkin kokoelmat?
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
dJONY

Viesti Kirjoittaja dJONY »

Lada-Jussi kirjoitti: itsellä on jäänyt vaiheet sitten Hot In The Shade levyn jälkeen pimentoon, sen jälkeen kai Eric Car kuoli johonkin tautiin? ja sitten tuli Black Sabbathissakin 80-luvulla rummutellut Eric Singer tilalle.... ja oliko välillä joku paluu orkkis kokoonpanoonkin. joskus LP levy aikaan oli mullakin melkein kaikki levyt tai oikeastaan olikin jos ei lasketa The Originals kolmen levyn boksia jota ei ole tehtykään kuin jotain 10000 kopiota koko maailmassa, The Originals 2 levyä ei kai saanutkaan kuin Japanissa. Onko sulla nämäkin kokoelmat?
Niin Eric Carr kuoli syöpään vuonna 91... Ja Eric Singer on soittanut myös Gary Mooren bändissä, ja KISSistä hän siirtyi Alice Cooperiin... Ja kuukausi sitten takaisin KISSiin...

Juu kyllä KISS teki paluun alkuperäisellä kokoonpanolla 96-2000, tosin 97 ilmestynut Carnival of souls levyllä soittaa Singer ja Kulick. Koska se oli jo äänitetty aiemmin...

Niin no ei minullakaan noita Originalsseja ole, ja Best of solossia. Mutta kaikki "normaalit" levyt on ja pari harvinaisempaa... Eli noi 40 cd:tä ja 5 dvd:tä + Detroit rock city elokuva. Ja 86 ilmestynyt elokuva Wanted: Dead of alive joka on yksi Simmonssin parhaista elokuvarooreista...

Ja Ace Frehleyn muutama soololevy. Ja Eric Carrin soololevy jonka Kulick kasasi vanhoista nauhoista vuosituhannen vaihteessa...

Tosin vielä pitäisi hommata kaikki vinyyleinä...
Jome

Viesti Kirjoittaja Jome »

vastaus on Popeda... :wink:
Cadillac Deville Concours -95
Lada 2105 -94
J.Twang

Viesti Kirjoittaja J.Twang »

Rockabilly, Rock´n´Roll ja Rautalanka on nää ykköset ja sitten kasarihevi (nostalgiaa nääs). Konehuttu ja tää uga-buga-hottentottitavara ei jaksa kiinnostaa.
Toveri

Viesti Kirjoittaja Toveri »

Ladassa ei ole äänentoistovehkeitä muuta kuin kännykässä oleva radio mutta jos olisi niin etupäässä tulisi kuunneltua suomalaista kansanmusiikkia.
Silloin kun jätän Ladan moottoriäänestä nauttimisen vähemmälle ja virittelen tuon radion käyttökuntoon niin yleensä laitan päälle Radio Kantin tai sitten Ylen Ykkösen.
Kakkosautossa on cd ja sillä ajellessa olen viime aikoina kuunnellut melko paljon äänikirjoja. Tietysti jos koko perhe on mukana niin satulevyjen puolellehan se sitten menee.
ABC -Absolutely Boring Compromise
thecrazed

Viesti Kirjoittaja thecrazed »

enimmäkseen rockabilly, rock'n'roll, psychobilly, punk joista 50-luku vie melkeinpä voiton. myös muuta paljon kuuntelen.. eli kaikki käy (melkee kaikki)
Vanja-eno
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

50's Rock'n'Roll & Rockabilly ja kaikki siihen liitännäset rock & blues roots tavara..."rautakitaralanka" mukaan lukien. Muutakin musaa tulee kuunneltua, mutta rock'n'roll on henki ja elämäntyyli...
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
ladamaster

Viesti Kirjoittaja ladamaster »

Nyt on samaran cd-soittimessa ELO:n "a new world record", kova poppis kokonaisuus 70-luvulta.
Kirjastosta lainasin Jeff Beckin kitaravingutusta; Fine, fine

Ei biiseillä ole väliä kunhan musiikki on hyvää :D
Jaska HKI

Re:

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

ladamaster kirjoitti:Nyt on samaran cd-soittimessa ELO:n "a new world record", kova poppis kokonaisuus 70-luvulta.
Kirjastosta lainasin Jeff Beckin kitaravingutusta; Fine, fine

Ei biiseillä ole väliä kunhan musiikki on hyvää :D
...tuttua kamaa :D .Viime aikoina on tullut kuunneltua Topi Sorsakoskea(suomikaihoa),Gary Moorea(bluesrock),Pekka Pohjolaa(monumentaali rockjazz)ja Pink Floydia (dinosaurusprogea)
Ukki

Re: Mitä musaa kuuntelet

Viesti Kirjoittaja Ukki »

Tervehdykset toivottelen.
Tarkoittaneeko tuo äänestyskohteiden valinta sitä, että näillä palstoilla ja Ladailijoista ei kukaan kuunteleisi Klassistamusiikkia. Itse kuuntelen enimmäkseen Klassista ja Slaavilaista Mustalaismusiikkia. Siinä musiikissa, jos missä, on iloa, surua, kaihoa, kaipuuta, rakkautta, ikävää ja muitakin tunteita ja tunnelmia.
Meijän Ukki tietää vanhasta Ladasta melkein kaiken, kun sen velipoika on nähnyt jälet :-)
Jombba

Viesti Kirjoittaja Jombba »

Kyllä mä enemmän tuonne metallin puolelle narahdan, vaikka viime aikoina onkin tullu kuunneltua paljon erilaisia suomalaisia ug-räppäreitä. Lisäksi autossa raikaa useasti erilainen tekno/dance/trance etc.
PikkuJuha

Viesti Kirjoittaja PikkuJuha »

Kovin metallista on tuo musiikkimaku. Arch Enemy, Kiuas. Niitä on viimeaikoina kuunneltu paljon. Ajaessa tulee tosin kuunneltua kantria (hep, jälleen yksi musiikkityyli jota ei äänestyksessä voinut valita) eli Trace Adkins:in miltei koko tuotanto löytyy Samaran hansikaslokerosta. Sitten vielä kuriositeettina mainittakoon Inkubus Sukkubus jota kuuntelen kun satun sillä tuulella olemaan. Viimeaikoina harvemmin mutta välillä pyöri pakanallinen goottirock aika tiuhaan soittimessa. Metalliin kuitenkin tulee palattua aina näiden musiikillisten harharetkien jälkeen.
Jaska HKI

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

Nyt kuuntelen Martti Innasta.
Teemu Kankaanpää

Viesti Kirjoittaja Teemu Kankaanpää »

Nytte soi pääsääntösesti metallimusiikki, välillä räppiä ja sitte loppujenlopuks jotain teknoo, dancee ja poppiakin..
Vastaa Viestiin