Mitä öljyä käytät?
- PECTOPAH MECTA HOMEP
- Viesti:
Re: Mitä öljyä käytät?
Teboilin Diamond oli se toinen öljy Nesteen City Pron lisäksi, joka aiheutti kylmänä savuttamista ja muutoinkin öljyn hävikkiä siinä vanhassa koslassani. Sen takia ihan ilman periaatteita käytän ylivertaista ja parasta Mobilin öljyä. Ei minua kyllä hirveästi haittaa, jos joku käyttää jotakin muuta merkkiä, asia ei kuulu minulle pätkääkään, eikä edes kiinnosta.
^Tuosta ylivertaisesta ja parhaasta voikin sitten olla montaa mieltä.
Eihän tuosta kauaakaan ole kun testasivat öljyjä ja mobilin öljy ei ollut kummoisempi kuin teboilin diamond.
Paitsi hintaa oli reilusti enemmän. Olivat joko jaetulla ykkös-sijalla tai sitten 1 ja 2. Ja ne halvat Mobilit onkin sitten asia erikseen...
Väljässä koneessa notkeat öljyt saattavat tosiaan aiheuttaa savuttamista...
Ja otsikkoon vastatakseni:
Käytössä on nyt Selnia WR 5W-40.
Eihän tuosta kauaakaan ole kun testasivat öljyjä ja mobilin öljy ei ollut kummoisempi kuin teboilin diamond.
Paitsi hintaa oli reilusti enemmän. Olivat joko jaetulla ykkös-sijalla tai sitten 1 ja 2. Ja ne halvat Mobilit onkin sitten asia erikseen...
Väljässä koneessa notkeat öljyt saattavat tosiaan aiheuttaa savuttamista...
Ja otsikkoon vastatakseni:
Käytössä on nyt Selnia WR 5W-40.
.
- START
- Lada kerhon jäsen
tarvis justiin kingin 5w40:set 110koneeseen kaataa, niin eihän mulla tollasta autookaan ole mutta tarvii noita kädettömiä sukulaisia auttaa
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Otin tosiaan kokeiluun Valvolinen Max Life-öljyn, 10W-40. Ko. öljyhän lupaa hävittää pikku öljyvuodot sun muut, koska se "elvyttää" vanhoja tiivisteitä.
Laappanassa vuotaa joko kampuran takastefa tai öljypohjan takapää tai jopa molemmat ja aina on kunnon kasat öljyä koneen alla.
Laitoin Max lifet sisään ja nyt on ajettu noin 1000 km; minkäänlaisia lätäköitä ei enää kotteron alle ilmesty eikä öljy näytä vähenevän yhtään.
Eli ihan hyvä tuote
Laappanassa vuotaa joko kampuran takastefa tai öljypohjan takapää tai jopa molemmat ja aina on kunnon kasat öljyä koneen alla.
Laitoin Max lifet sisään ja nyt on ajettu noin 1000 km; minkäänlaisia lätäköitä ei enää kotteron alle ilmesty eikä öljy näytä vähenevän yhtään.
Eli ihan hyvä tuote

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
- PECTOPAH MECTA HOMEP
- Viesti:
Tuttava otti vanhahkoon dieseliinsä (SDi) Forte-käsittelyn. Auto muuttui huomattavasti pirteämmäksi. Toin tämän esille jos joku miettii, että onko siitä hyötyä; on.
Itse käytän Möllerin kalanmaksaöljyä,autoon olen kaadellut Mobil ykköstä.
No siis erittäin hyvä sekotus näihin "hieman öljyä syöviin autoihin"
mitä itse olen alkanut käyttää on n. 2L Kendall GT-1 + 10w-30 3L (aivan sama mitä kuraa) niin saa 5litraa ladaan käyvää öljyä ja tulee sopivan jäykkää
mitä itse olen alkanut käyttää on n. 2L Kendall GT-1 + 10w-30 3L (aivan sama mitä kuraa) niin saa 5litraa ladaan käyvää öljyä ja tulee sopivan jäykkää

- PöyhöinKuusaalt
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Parhaiten aina niin sierettyneille, ahavoituneille ja ihottumaisille PikkuKätösilleni sopii EmuÖljy. Onkohan ken kuullut moisesta?
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
Uuteen koneeseen SELENA RACING tuotetta ja laatikkoon TUTELAA ..... jos ei niillä kestä niin ihme on 

-
- Viesti:
Teboil silver 10/40 samalla talvella.
Täys synteettistä ei oo suuniteltu ladan moottoriin.
Täys synteettistä ei oo suuniteltu ladan moottoriin.
Nappis projekti -85. Honda Accord Tourer Käyttis. Kesälada 2107 1700i -94 / Ex-Ladat 2105 2kpl/ 2010 / 2000 luku, 2101-81 1kpl Fiat 127 -81 / -84 Fiat 128 1100cc -78 Fiat 128 -77 special laho
Minun ei tarvitse imagoa kohentaa siksi ajan ladalla.
Minun ei tarvitse imagoa kohentaa siksi ajan ladalla.
- PECTOPAH MECTA HOMEP
- Viesti:
Laitoin (laitatin) tänään toiseen autoon Mobilin Super 3000-öljyä. Meinasin tuossa taannoin ostaa vahingossa Mitsubishin, jossa on GDi-moottori. Mitsufoorumilta luin onneksi tarinoita ko. motista. Siihen pitää vaihtaa öljyt 7500 kilsan välein ja mieluiten sellaista Castrolin erikoisöljyä, jota myydään 20 ja 60 litran purkeissa. Forte-käsittelykin pitää tehdä kerran vuodessa. Jäi ostamatta kun hiukan helpommin/halvemmin huollettavaa ajokkia olin katselemassa.
Vois testata voortin räppänöihin kun vuotavat aina öljyäJokari kirjoitti:Otin tosiaan kokeiluun Valvolinen Max Life-öljyn, 10W-40. Ko. öljyhän lupaa hävittää pikku öljyvuodot sun muut, koska se "elvyttää" vanhoja tiivisteitä.
Eli ihan hyvä tuote

Njet problem, normal katastroof 

Voin suositella lämpimästi, ei ole markkinointipuheet ihan potaskaa. Netistä löytyy aika paljon muitakin positiivisia kommentteja.mikko853 kirjoitti:Vois testata voortin räppänöihin kun vuotavat aina öljyäJokari kirjoitti:Otin tosiaan kokeiluun Valvolinen Max Life-öljyn, 10W-40. Ko. öljyhän lupaa hävittää pikku öljyvuodot sun muut, koska se "elvyttää" vanhoja tiivisteitä.
Eli ihan hyvä tuote
AD:ltä löytyy varmaan vielä 5 L tarjouskannu oliko nyt 25,90€.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Testasin myös bemarin 340tkm ajettuun koneeseen Forte käsittelyä, josta kuuluu bemarin M40 koneelle tyypillinen säksätys. Tuloksena ääni ei hiljentynyt yhtään ja lompakko tyhjeni 22 eurollaPECTOPAH MECTA HOMEP kirjoitti:Tuttava otti vanhahkoon dieseliinsä (SDi) Forte-käsittelyn. Auto muuttui huomattavasti pirteämmäksi. Toin tämän esille jos joku miettii, että onko siitä hyötyä; on.

Kävin myös hakemassa Valvolinen Max Lifeä tuohon tarjoushintaan. Katsotaan jos öljynkulutus loppuisi niin ei tarvisi kesken talven vaihtaa

Kun bemariin ostaa osia, se on ku laittas rahaa pankkiin.
- PECTOPAH MECTA HOMEP
- Viesti:
22 euroa? Tuo minun puhuma Forte käsittely sisältää kolme purkkia fortea. Ensin vanhan öljyn sekaan purkillinen ja konetta pitää käyttää puolikaasulla puolisen tuntia. Sitten autoon uudet öljyt ja sen sekaan oma aineensa ja lisäksi vielä polttoaineenkin sekaan jotakin. Noin se homma muistaakseni meni ja hinta taisi olla lähempänä kahtasataa kuin satasta. Ei se ole mikään käsittely jos purkillisen jotakin mönjää kaataa jonnekin ja jatkaa ajelua kuin ei mitään. Niin ja tuo käsittely, vaikka maksoikin lähemmäs pari sataa, oli hintansa arvoinen.