mukavuus varustelu on pahaksi ihmiselle

Politiikkaa, maailmanparannusta ja muuta hölynpölyä, joka ei suoraan liity Ladoihin ja autoiluun.
Lada-Jussi

mukavuus varustelu on pahaksi ihmiselle

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

http://www.hs.fi/autot/artikkeli/Auton+ ... 5239018937

mä olen aina pitänyt penkinlämmitystä aika turhana varusteena, ja nyt sille on ihan tieteelllistä todistetta
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
PöyhöinKuusaalt
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Re: mukavuus varustelu on pahaksi ihmiselle

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Ja tässä tapauksessa Ihan Tiede on ihan Pyllystä! :lol:

Jokaisella on omat mukavuutensa. Minä odotan sitä mukavaa hetkeä, kun pääsen istumaan kunnon tuuletettuun Ulkkiin. Silloin voi olla onnellinen vaikkei ole kuin TuulenHuuhtelema Pylly!

Kyllä sen vielä minulle joku rakentaa. Itse kun en osaa, enkä opettele.

Mutta moni pakollinen mukavuus saattaa tuntua epämukavalta. Minä kun olen niin älytön, että haluan säätää ja määrätä itse siitä, mitkä vekottimet ja miten toimivat. Siksi en voisi kuvitella asuvani ÄlyTalossa tai ajavani ÄlyAutolla. Eihän sellainen sovi Älyttömälle.

Ja vielä tähän PersPenkkiasiaan. Mitä sitä Perssiitä lämmittelemään. Syö sen verran tuhdimmin, että sinne kertyy vähän tuota hyvää Ihviä. Se eristää. Ei tunnu kylmät ja kuumat pukamissa. Eli olisikohan harkittava Raxia tai Buffaa tai ...
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
audiq

Viesti Kirjoittaja audiq »

Audissa on kuusi eri tehoasentoa penkinlämmittimissä. Saa aika tarkasti säädeltyä lämpötilaa... :lol:
Jaakkima
Ylläpito
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaakkima »

Kuka hullu pitää 90 min penkinlämmitintä päällä, etenkin täysillä? Takapuolihan siinä palaa. Kyllähän nuo on tarkoitettu ottaa pois päältä sitten kun penkki ja auto on lämmennyt.
Kalusto:
Lempi

КОПЕЙКА
Connecting People
Toveri Sladimir

Viesti Kirjoittaja Toveri Sladimir »

Kyllä "munankeitin" kuuluu talviautoiluun!
Pessimisti ei pety, mutta optimistille ei tule iloisia yllätyksiä.
PECTOPAH MECTA HOMEP
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PECTOPAH MECTA HOMEP »

Lada-Jussi kirjoitti:http://www.hs.fi/autot/artikkeli/Auton+ ... 5239018937

mä olen aina pitänyt penkinlämmitystä aika turhana varusteena, ja nyt sille on ihan tieteelllistä todistetta
Mutta eihän tuosta juuri haittaakaan ole. Tuolla penkinlämmittimellä on siis lämmityksen lisäksi toinenkin hyvä puoli.
liero

Viesti Kirjoittaja liero »

miksi sitten jussi ostaa kaffeensa aakkosasemalta eikä nakkikopin tiskiltä?
Vegaani - intiaaninimi, joka muodostuu sanoista "veg", huono ja "an", metsästäjä.
liero

Viesti Kirjoittaja liero »

sisällä se on kenties mukavampaa ,mutta ulkona ekologisempaa
Vegaani - intiaaninimi, joka muodostuu sanoista "veg", huono ja "an", metsästäjä.
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

toi aakkoskahvittelu on huonovertaus, kyllä ne kahvit jois ulkonakin, jos se kioski olis aakkoskioski, se on tärkeintä, että palvelu lämmittää sydäntä, se pitää koko kropan lämpimänä
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
PöyhöinKuusaalt
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Kyllä minua on NakkiKioskin Täti palvellut aina paremmin ja lämpimämmin kuin kiireinen ABC -tyttö. Mutta jos turha mukavaisuus on pahaksi immeiselle, niin kannattaa mennä kavville Katsastuskonttoriin, jossa palvelijana on Vanhankoulukunnan virkanainen. HuhHuh että on vielä töykeää. Niistä moni ei ole päässyt irti roolistaan. Yksi parhaimmista on Kuusaal Kiltatien K1 -asema. Älkää helmetissä menkö sinne, jos ette halua istua tiskillä hattu kourassa ja katse varpaissa. Siellä teille kerrotaan helposti Asenteesta. Toivottavasti tämä kello kuuluu kauas. No, ei siinä puljussa yleensä jonoja ole, että kiireisen kannattaa ehkes siellä pistäytyä. Se mukavaisuus varusteista muualla kuin AVTOssa.

Kaikki kivat turhat lisälaitteethan ovat kivoja. Varsinkin silloin kun ne alkavat elää ihan sitä omaa elämäänsä. Onhan niitä jo TakaPotkuissakin. Ai et, mie sit tykkään autoeletroniikast! :lol:
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Vastaa Viestiin