Lada-kerhon 2. ( toinen ) musiikkivideo

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
lada-juntti

Lada-kerhon 2. ( toinen ) musiikkivideo

Viesti Kirjoittaja lada-juntti »

Ladakerhon eka musavideohan oli " born to be wild or Lada" joka tuli esitettyä 2007 livenä Idänihmeissä. Sitä ei enään ole juutuubissa, koska allekirjoittanut jossain mielentilassa itse poisti sen, mutta nyt on uusi Lada-musavideo nähtävissä. Tämä on tehty 25 sekunnin sävellys-ja sanoitustyön hedelmänä " roots" periaatteella, eli mies, kitara, jakkara ja pystymuuri. Ja sisältää älyttömästi kieloppivirheitä.

Miksin tälläistä skeidaa tein?? Siksi, että kadehtimallani HALAVATUN PAPAT- kerholla on vahva panostus show-meininkiin ja musiikki on heidän vahva lajinsa miitingeissä. Toivoisin, että joku sisuuntuisi tekemään parempaa jälkeä kuin meikäläinen. Ja sitäpaitsi Lada-kerholla on yksi lyömätön valtti hihassa verrattuna Halavatun Pappoihin: show-kaluston kuljetus on paljon helpompaa ja käytännöllisempää farkkuLadalla kuin pappatunturin tarakalla.

eli ei muutakun myötähäpeää kehiin:
http://www.youtube.com/watch?v=3uVqkEL1kDU
tulipa kokeiltua Ladaa... no comments
köhmä

Re: Lada-kerhon 2. ( toinen ) musiikkivideo

Viesti Kirjoittaja köhmä »

Oliks toi J.Karjalainen ja mustatlasit vai???

No ihan hyvä joka tapauksessa.
Pistit sitten "skeban skulaa" ja silleeen...

Sitten vielä biisit Nivasta, Samarasta, Nappiksesta, Kanttiksesta, Kalinasta ja vaikkapa Napakympistä, niin levysi on valmis!!
Voephan se olla niinnii tae suattaahan se olla olematakkii...
lada-juntti

köhmä kirjoitti:Sitten vielä biisit Nivasta, Samarasta, Nappiksesta, Kanttiksesta, Kalinasta ja vaikkapa Napakympistä, niin levysi on valmis!!
Oliks toi J.Karjalainen ja mustatlasit vai???

No ihan hyvä joka tapauksessa.
Pistit sitten "skeban skulaa" ja silleeen...

Sitten vielä biisit Nivasta, Samarasta, Nappiksesta, Kanttiksesta, Kalinasta ja vaikkapa Napakympistä, niin levysi on valmis!!
OH yeah! Nappisilmä on sydäntäni lähellä, koska iskä osti sellaisen uutena vuonna 1977. Kun mä sain ajokortin 1979, niin sain tuon " nappisilmäisen Ladyn" ystäväkseni. So, elikkä niinpä, tekiskö biisin maailmankielellä: " button-eyed lada" Vai härmäksi " Nappisilmä-Lada"
Ja olisko genre Rocktrio vai trubaduuri??

ehdotuksia kaivataan...
far angst

Viesti Kirjoittaja far angst »

Olihan upea esitys! Lada "Lightining Hopkins" Juntti eduskuntaan, presidentiksi ja Suomen Akatemiaan.

Kiva kappale (vaikka sanoista ei oikein saanut selvää) ja mukava esitys. Oikein tuli vanhalle hyvä mieli, kiitoksia vaan paljon!
lada-juntti

Kiitos vaan kehuista!
Presidentiksi mä suostun sillä ehdolla, että palkka on 2107 euroa kuukaudesssa ja mulle annetaan lupa maksaa siitä 110 prosentin vero.
Taitais vaan siinä herraseurassa Lada-aate unohtua, ja ja pian huomaisi vilkuilevansa urheilumersuja silläsilmällä. paras pysytellä lada-junttina...

Uutta Lada-musa videota luvassa: Status Quo henkinen " driving my lada all over the world"

sekä suomipoppi-genreen suuntautuva " Lada ja minä" jonka sanat menee jotenkin näin: Lada ja minä liikennevaloissa, Lada ja minä parkkitaloissa...
Lada Scandinavia

Viesti Kirjoittaja Lada Scandinavia »

VAU, mikä lahjakkuus.
Ei muuta kun keikoille. Tää on jo kutsu, eli musavehkeet Ladaan ja tule ensi helmikuun(2009) lopulla Mobiliaan ja auditoriossa täysiyleisö. Kolehti kerätään, jotta saat bensarahat takaisin.
samarai
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja samarai »

Kuva! Uusia Lada-biisejä vaan lisää. Itselle uppoaa aina parhaiten juuri trubaduurimeininki. Videoon voisi ottaa vielä Ladan mukaan. :wink:
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
samarai
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja samarai »

mä olen lapsesta lähtien tiennyt, että haluan ajaa Ladalla.
Tästä tuli mieleen, että "Rekkamiehestähän" voisi vääntää "Ladamies" -sovituksen. :idea: "jo poikana päätin, että musta tulee Ladamies" jne.. :)
http://www.youtube.com/watch?v=ZVixtPYU ... re=related
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
lada-juntti

Kyllä, seuraavaan musavideoon pitä saada Lada mukaan. Pitää funtsia, säveltää ja suunnitella, että lopputulos olisi sellainen, että sitä voi katsella/kuunnella ilman häpeäntunnetta...
Vastaa Viestiin