Talvi tulee?
-
Talvi tulee?
Joko on "piikkirenkaita" Ladoissa alla monellakin,ainakin tänne Pirkanmaalle lupailtiin ensi viikolla jo lunta tai räntää.Meikäläinen laittoi jo viikko sitten Nokikalaiset "piikkirenkaat" latuskaan,,parempi liian aikaisin kun liian myöhään,, tässä hommassa.
- Lada-Jussi
Re: Talvi tulee?
täytyy varmaan viikonloppuna katella mitkä renkaat alle voisi laittaa. jos toisen ajoautoista valjastaisi talvikuntoon, niin voi valita auton aina kelin mukaan.

KItkarenkaat olleet jo viikon alla.Vaimon ja tyttären Ladoihin nastarenkaat kelin vaatiessa,ja Konalin nappis ei ole talvella liikenteessä.
Samara 1.5 -03
Suzuki SX4 -13
Suzuki SX4 -13
Ehkä viikonloppuna pyöräytän alle, kun joudun kummiskin öisin ajelemaan.
Reippaina käymme rekkain alle 

Täyttyhän nuo ennen katastusta eli keskiviikkona alle laittaa ku oli sileät kesäkummit..:P
Harmittaa vaan ku ei voi vielä leikkiä ku on vesikelit ettei nastat lähe kävelemään.
Harmittaa vaan ku ei voi vielä leikkiä ku on vesikelit ettei nastat lähe kävelemään.
Eipä vielä ole talvirenkaita alla. Säätiedotuksia ei nyt oo tullu kateltua että mitä lupailee mutta näillä näkymin ei vielä oo tarvista vaihdella renkaita.
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
-
Taidanpa laittaa tulevalla viikolla nastattomat alle ja tarkastella rauhassa alurenkaiden kunto;joko uusitaan läskit ensi kesää varten...? 

2112,-04,hopea
2112,-06,musta
2111,-06,musta
1119,-07,harmaa
1119,-08,hopea
ex:2105x3,2107x3,2104x2,2109x2,2110x2,2108,2111x2,2112x2,1117,1119.
Vielä kun pääsis Popetan kyytiin!
2112,-06,musta
2111,-06,musta
1119,-07,harmaa
1119,-08,hopea
ex:2105x3,2107x3,2104x2,2109x2,2110x2,2108,2111x2,2112x2,1117,1119.
Vielä kun pääsis Popetan kyytiin!
- Lesnaja Sobaka
En ole ennustaja, mutta tänään vielä susirajalla mäkärät tikkasivat urakalla nahkaan reikää. Tuskin kannattaa etelän räntämaillakaan vielä hätäillä.
А мне навстречу нагило пер капитализм,
зверный лик свой скрыв под маской "жигулей"...
зверный лик свой скрыв под маской "жигулей"...
- PECTOPAH MECTA HOMEP
- Viesti:
N. puolissa autoistani on talvirenkaat. Ihan vaan naisväkeä ajatellen. Itsehän olen melkoinen mestari vaikka kuinka sileillä kumeilla.
Nastattomat talvirenkaat on ollut viime keväästä lähtien.
Kaikkialla sivistyneessä automaailmassa ei mitään talvirengaspakkoja edes ole.

Kaikkialla sivistyneessä automaailmassa ei mitään talvirengaspakkoja edes ole.

Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Laitan nastarenkaat alle silloin, kun näen lunta tai jäätä. Jos luvataan, että on tulossa lämmintä, niin ajan joskus kesärenkailla sohjossa. Olen pärjännyt hyvin, kun olen sisäistänyt sen, että pitää ajaa hiljaa ja varovaisesti. Minulla on helppoa ajaa sohjossa, koska ei tarvitse ajaa yöllä. Yöllä en ajaisi kesärenkailla.
Renkaiden vaihto sujuu reilusti alle puolessa tunnissa, joten ei ole tarvetta vaihtaa liian aikaisin. Velimiehen kanssa renkaiden vaihtoon menee aikaa 14 minuuttia. Minulla on autotallissa halpa kompressori ja painetyökalut, joten renkaiden vaihto ei ole fyysinen suoritus.
Renkaiden vaihto sujuu reilusti alle puolessa tunnissa, joten ei ole tarvetta vaihtaa liian aikaisin. Velimiehen kanssa renkaiden vaihtoon menee aikaa 14 minuuttia. Minulla on autotallissa halpa kompressori ja painetyökalut, joten renkaiden vaihto ei ole fyysinen suoritus.
Pakko oli vaihtaa ns. "välikelin renkaat" alle jo viime viikonloppuna, koska alla oli melko sileät sakkokesärenkaat.
Nyt sentään uskaltaa taas ajella.
Uudet nastarenkaat ostin viime keväänä....oli muuten ensimmäiset uudet merkkirenkaat, jotka ostin.
Nyt sentään uskaltaa taas ajella.
Uudet nastarenkaat ostin viime keväänä....oli muuten ensimmäiset uudet merkkirenkaat, jotka ostin.
Voephan se olla niinnii tae suattaahan se olla olematakkii...
Talvirenkaat alle sitten, kun laki niin vaatii.
- PöyhöinKuusaalt
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Ekat liukkaat on koettava kesäkummilla tai nypityillä talvimunkeilla
Varsinkin Eteläisessä Suomessa. Ellei nyt sitten ole jotakin vähän pidempää toimitusta TakaPotkulla.
Taidan minä täällä Laulumaillakin odotella ne oikeat liukkaat. "Liukkaillehan on turha lähteä, jos tietää että heti ensimmäisen satsin jälkeen floppaa"
Kukahan muuten tietää mistä ohjelmasta tuollainen viisaus on peräisin?

Taidan minä täällä Laulumaillakin odotella ne oikeat liukkaat. "Liukkaillehan on turha lähteä, jos tietää että heti ensimmäisen satsin jälkeen floppaa"

Kukahan muuten tietää mistä ohjelmasta tuollainen viisaus on peräisin?
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
Eipä ole vielä edes käynyt mielessä kun kelit näin lämpimiä ja märkiä
No vaimon autoon vaihdetaan sitten kun siltä näyttää ja omassa käyttiksessä onkin nypityt nastarenkaat, joilla kyllä pärjää vaikka koko talven, jos sama tahti jatkuu kuin viimetalvina 

124/2101 practical beauty