onko säädin rikki kun sytyn säätää tyhjäkäynnillä 10asteeseen ja tökkää alipaineletkun kiinni säätimeen niin sytty menee heti kerralla enemmän ennakolle varmaan 20astetta???
kun kierrättää pirssiä johonkin 8tonnin paikkeille niin putkesta lentää kierrosten laskettua kauhee salama ja kuuluu kunnon pamahdus
Kaasarin malli vaikuttaa jokseenkin merkittävästi siihen, mistä sen lähdön löytää. Oikeassa lähdössä ei Ladan tapauksessa ole alipainetta tyhjäkäynnillä.
Mulle tuli mieleen, että kaasarin säädöt olisi muuten vaan päin helv*ttiä ja kaasuläppä olisi liikaa auki kaasu ylhäällä, ehkäpä kompensoimassa huonoa tyhjäkäyntiä..?
Mara kirjoitti:Kaasarin malli vaikuttaa jokseenkin merkittävästi siihen, mistä sen lähdön löytää. Oikeassa lähdössä ei Ladan tapauksessa ole alipainetta tyhjäkäynnillä.
Mulle tuli mieleen, että kaasarin säädöt olisi muuten vaan päin helv*ttiä ja kaasuläppä olisi liikaa auki kaasu ylhäällä, ehkäpä kompensoimassa huonoa tyhjäkäyntiä..?
elikkä mullahan on weberin dgv 32/36 soppakone ruokaa antamassa. johtuukohan moinen tästä?
mihin kannattais alipaine letku kytkeä?? kampe toimii muutenkin aivan moitteettomasti tällä kaasarilla lähtee käyntiin ja kulkee tosi hyvin.
oliskohan mulla joku siinä säätimessä väljänä/rikki kun se vetää sytyn tyhjäkäynnillä ainaki 20asteen ennakkoon. eikö sen pitäisi herätä mukaan säätämään ennakkoa vasta kierroksilla?
No ei ainakaan mulla ennakko muutu mihinkään tyhjäkäynnillä oli letku kiinni tai ei. Kaasarina myös DGV ja letku kiinni webrun omassa alipainelähdössä.
Missä se sun letkusi on kiinni?
Tossa kuvassa oikeassa kulmassa oleva lähtö on se oikea.
Alipaine-ennakko ei toimi kierroksilla vaan silloin kun imusarjassa on kunnon alipaine esimerksi maantieajossa pienillä kierroksilla. Säädin nyhtää lisää ennakkoa kun keskipakosäätö ei sitä vielä anna kunnolla ja bensaa säästyy sekä lähtee vetämään paremmin kaasua painaessa...
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Jokari kirjoitti:No ei ainakaan mulla ennakko muutu mihinkään tyhjäkäynnillä oli letku kiinni tai ei. Kaasarina myös DGV ja letku kiinni webrun omassa alipainelähdössä.
Missä se sun letkusi on kiinni?
Tossa kuvassa oikeassa kulmassa oleva lähtö on se oikea.
Alipaine-ennakko ei toimi kierroksilla vaan silloin kun imusarjassa on kunnon alipaine esimerksi maantieajossa pienillä kierroksilla. Säädin nyhtää lisää ennakkoa kun keskipakosäätö ei sitä vielä anna kunnolla ja bensaa säästyy sekä lähtee vetämään paremmin kaasua painaessa...
elikkä tökätään tuonne se letku ja katsotaan mitä tapahtuu.
kiitos
Kokeile imeä letkun kanssa siitä nipasta, pitäs pystyä imasemaan. Törmäsin kerran yhteen DGV:hen jossa ei ollut porattu sitä kanavaa ollenkaan sinne nipan taakse.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Jokari kirjoitti:No ei ainakaan mulla ennakko muutu mihinkään tyhjäkäynnillä oli letku kiinni tai ei. Kaasarina myös DGV ja letku kiinni webrun omassa alipainelähdössä.
Missä se sun letkusi on kiinni?
Tossa kuvassa oikeassa kulmassa oleva lähtö on se oikea.
Alipaine-ennakko ei toimi kierroksilla vaan silloin kun imusarjassa on kunnon alipaine esimerksi maantieajossa pienillä kierroksilla. Säädin nyhtää lisää ennakkoa kun keskipakosäätö ei sitä vielä anna kunnolla ja bensaa säästyy sekä lähtee vetämään paremmin kaasua painaessa...
mikä tuo ruuvi tuolla alhaalla ja ei mulla taida olla sitä nippaa koko myllyssä
Jokari kirjoitti:No ei ainakaan mulla ennakko muutu mihinkään tyhjäkäynnillä oli letku kiinni tai ei. Kaasarina myös DGV ja letku kiinni webrun omassa alipainelähdössä.
Missä se sun letkusi on kiinni?
Tossa kuvassa oikeassa kulmassa oleva lähtö on se oikea.
Alipaine-ennakko ei toimi kierroksilla vaan silloin kun imusarjassa on kunnon alipaine esimerksi maantieajossa pienillä kierroksilla. Säädin nyhtää lisää ennakkoa kun keskipakosäätö ei sitä vielä anna kunnolla ja bensaa säästyy sekä lähtee vetämään paremmin kaasua painaessa...
mikä tuo ruuvi tuolla alhaalla ja ei mulla taida olla sitä nippaa koko myllyssä
Jos tarkotat tota keskelle kuvan alalaitaa osoittavaa ruuvia, niin se on seosruuvi.
Sitten siellä ei ole nippaa tai koko kanavaa, niitäkin on nähty, joskin melko harvinaisia. Yleensä nippa löytyy.
Ei tuo alipaine-ennakko ole niin tärkeä, pikkasen vaan syö bensaa enemmän. Saapahan ainakin säädeltyä maksimiennakkot mieleisekseen kun ei ole alipainesäätö turhaan sekottamassa
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Jokari kirjoitti:No ei ainakaan mulla ennakko muutu mihinkään tyhjäkäynnillä oli letku kiinni tai ei. Kaasarina myös DGV ja letku kiinni webrun omassa alipainelähdössä.
Missä se sun letkusi on kiinni?
Tossa kuvassa oikeassa kulmassa oleva lähtö on se oikea.
Alipaine-ennakko ei toimi kierroksilla vaan silloin kun imusarjassa on kunnon alipaine esimerksi maantieajossa pienillä kierroksilla. Säädin nyhtää lisää ennakkoa kun keskipakosäätö ei sitä vielä anna kunnolla ja bensaa säästyy sekä lähtee vetämään paremmin kaasua painaessa...
mikä tuo ruuvi tuolla alhaalla ja ei mulla taida olla sitä nippaa koko myllyssä
Jos tarkotat tota keskelle kuvan alalaitaa osoittavaa ruuvia, niin se on seosruuvi.
Sitten siellä ei ole nippaa tai koko kanavaa, niitäkin on nähty, joskin melko harvinaisia. Yleensä nippa löytyy.
Ei tuo alipaine-ennakko ole niin tärkeä, pikkasen vaan syö bensaa enemmän. Saapahan ainakin säädeltyä maksimiennakkot mieleisekseen kun ei ole alipainesäätö turhaan sekottamassa
mites paljon tätä nannaa kuluu enemmän noin suurin pers*in