Race lookkia tai ei, itselle ensimmäinen syy turvakaariin ois kolari turvallisuus. Korin jäykistyminen ja race look tulee perästä. Thats simpel.
Mutta mutta Postista KIRJAIMELLISESTI kolahti
tämmönen Eli 36-1 triggeri pyörä. Keskireikä sorvattiin, että sopisi
ladan hihnapyörälle mutta, saatoin kusta homman (taas) ja sanoin myyjälle, että 38mm sisäreikä, vaikka voi olla että kun tuon mittasin, niin olis ollutkin 28mm

noh, pitää tutkailla miten muuten me se siihen saadaan... Työn jälki oli tässä siistiä,
laser leikkaamallatehty

arvaakos joku muuten mikä kirja tuon alla on

Kirjoja en yleensä huvikseen lue, mutta tuo on jotain aaaaivan muuta
Myös tämmönen
epäilyttävän näkönen poksi tuli. Avatessa sieltä sitten löyty jotain
piuhoja ja pokseja Ihan ku niitä ei ois jo tarpeeksi! Sitten lähemmin tutkaillessa sieltähän löyty
Lambda anturi! Sitten ku lähemmin tutki noita, niin siellähän oli
kaikkea jännää! Tuolla ylläällä on tuo laajakaistan ohojain poksi, simppeli ulospäin, varmaan melekonen "matolaatikko" sisältä

Vasemmalta oikeelle nuo liittimet: 1.Tietokoneeseen Com porttiin tuleva liitin, jotta voi koodata 2. Com portin toinen pää, tollanen pikku stereo blugi vain... 3 ja 4 Vastakappaleet, toinen In, toinen Out, eli tieto menee nuissa vaan yhteen suuntaan. Ilmeisesti tosta Out linjasta voi siis logittaa, että miten seokset hyppii, voi siis tieskalla ajaa toiseen kertaan joku pätkä, kun ei ajaessa kerkee katella seoksia

Tosin, ite käytän megan logia, kun sinne tulee valmiiksi kaikki mahollinen tieto. 5, eli nuo kaikki värilliset piuhat. Niistä 1on laajakaista ulostulo, joka tulee megalle, toinen on kapiakaista ulostulo, eli voi käyttää normi laajakaistan mittaria! Tosin, molemmat ulostulot on täysin ohjelmoitavissa, eli sieltä saa singaalin ulos niinku haluaa... 6 tuossa on tuo pikkunen Ledi, joka on semmonen informaatio ledi, kun läppäri ei oo kiinne. 7 on tuossa laidassa tuo punanen nappi, jolla resetoijjaan ja ööö, konfirmoidaan (onko toi sana oikein? päässä taas lukko...) eli siis tuo lambda otetaan puhtaaseen ilmaan, painetaan tota nappia, jonka jälkeen se vishiin "haistelee" puhasta ilmaa ja säätää ittensä kuntoon. Muutaman minnuutin päästä sitten tökätään kiinne, ja sitten sen pitäs näyttää oikein! Jotenki nuin se menee

Pitää lukea ohjeet monta kertaa, kun ovat lontooksi. Mukana oli myös CD, jossa oli tuo LogWorks, ja jotain muita säätö hilppeitä.
Kuten jo sanoin, kardaani
tunneli on hitsausta ja maalausta vaille valamis on se kautta profeetan parran muuttunu sitten vakio lootan ajoista

Myös
loota on poijes tietty, menossa on kytkikopan kanssa sovittelut tarttia varten. Ei vielä pyöritä startti konetta ton 2-litrasen vauhtiksen kanssa! säätö hommia...
Myös tuo kytkinakselin tefa ois hakusessa

Ei nimittäin varaosaliikkeet, eikä etes laakeriliike saa hankittua uutta semmosta! Tais olla että ulko halkasia ois tuumakoko, ja sisähalkasia millinen, eli vähän hiljasta on. Oisko Ricampilla? pitänee soitella.. Tiivistetäkään ei mistään saa, mutta sen nyt tekee hetkessä itekin.
Ens viikonloppukin menee kirjojen kans, tosin kaverille perjantaina haetaan auto: Nissan Bluebird, 2 litran Turbodiisseli (alunperinkin) ja tottakai takaveto

Suomeen ei ole ikinä maahantuotu näitä, joten suomessa suht harvinainen kampe, luultavasti alta 10 ikään suomessa ollu näitä, nykyään tuskin muutamaakaan kappaletta.