Jokari kirjoitti:http://www.kopikasracing.ee
Olet varmaankin tutustunut. V*ttu mitään 16v käikäleitä ole ja tehoa piisaa
Tosin pojat olivat saaneet sileäkylkisen särki myös, oliko nyt kolmosen rattaat säpäleinä. Ei ole sitten mikään ihan halpa kone tuo kun kysyin, kunnon hipo-osista tehty...
Tosin tuokin peli on rakennettu lähinnä kiihdytyskisoja silmällä pitäen ja siellä se onkin menestynyt. 12.6 sec näköjään paras varttimailin kiskaisu.
Itteasiassa, tolle sivulle en ole ennen eksyny, tosin kuvia tuosta konehuoneesta ainakin oon jossain muualla nähäny. Kiitosta linkistä! Tuoltahan ois nähäny heti että menee se loota pienemmälläkin leikkailulla ladan koriin
Toki, tehoa saa revittyä 8venttiililläkin, mutta kyllä se 16v kansi paremmin virtaa

vaan ei nää turboautot justiisa, puskee vaan paineella sen iliman niistä kanavista, niin riittää se pienempiki rööri

Mutta jos käsiin tulee 16v kansi, niin kyllä se käytetään tähän prokkikseen
Sileäkylkineenkään ei ikuisuuksia kestä, varsinkaan tommosilla läskinakeilla

Eiköhän nuilla pitsaleikkureilla (185 55 r14) kestä tuo loota jonkin aikaa

Ja toivottavasti ton 4vaihteisen rattaat passais keskenään ton 5vaihteisen kanssa, ois varaosia lootaan jo... Ja kaikkihan riippuu kaikesta, eli voi hyvin kestää silee kylkinen toisessa autossa 450hp (niinkuin legenda sanoo

) mutta tuossakin menee reilu 300hp takapyörätehoilla(ko?!) rattaita rikki, enkä yhtään ihmettele..
Kaverin velipoika muuten juurikin kysseisellä HX40 on turbottamassa 1800tc 131 fiudea

Siinä on vielä tällähetkellä fiuden ruutukylkinen loota, joten se voipi paukkua, mutta taitaa niillä olla varalla jo hyllyssä sileäkylkinen, tietoa tuohon sovittelemisesta ei ole vielä, eli tuleeko hommaa yhtäpaljon kuin ladaan, vai meneekö "heittämällä" tohon 131 koriin..
Eilen saatiin sen verta tallissa hommia eteenpäin, että hitsikonetta korjaillessa meni parisen tuntia

Sai uusia sähköjohtua ja letkuja, että virta pysyy kokoajan päällä, eikä kuse kalliita kaasuja mistään välistä vek, niinkuin ennen
Noh, siinä toisen penkin kiinnityksiäkin alottelin, ja massoja poistelin vänkärin penkin alta että saapi hitsata ne kiinnikkeet puhtaaseen peltiin... Neliroffiili putki vaan loppu kuskin penkin kiinnikkeitä tehtäessä, niin eipä päässy laitteleen kiinni tota penkkiä vielä.
Ja vois ton ladan jo tyhjentää ja takapenkin repiä irti. Miksköhän sekin on siellä pitäny pitää näin pitkään kiinni, kun kuitenki son otettava jossain vaiheessa irti
Ja helevetti kun on taas hyvää asiakas palavelua.. Tilailin välijäähyn yms muuta reilu 350e (laitoin sähköpostilla tilauksen, kun oli muutenkin poristu nuista hinnoista etukätteen s-postilla) niin ei kuulu vastausta eikä pakettiakaan oo sen koommin näkyny

noh, eiköhän se tule, niin päästään kattomaan, meneekö toi etes ladan keulalle, kun on niin helevetin iso
