Lada-Jussin Bongauskisa
- Lada-Jussi
Re: Lada-Jussin Bongauskisa
Ladisteja voi bongata kaikenlaisissa tapahtumissa, Mikojan bongasi lisäksi myös Vazilin, Kamazin ja Lada-miehen, niin ja ihailtiin siellä vanhoja lentokoneitakin, vaik en mä niistä niin hirveesti tajuu.

- Lada Scandinavia
Eikö bongaus ole vain sitä, että on jossain nähnyt, eikä esim. istunut ABC:llä saman pöydän ääressä rupattelemassa.?
-
Tänään on Jussi nähty elävänä Pickup Mossen kimpussa kotipihallansa.
-
Maailmaloppu tulee!
Visvat ja syylät pursuilee!
Mihinkään ei voi ENÄÄ luottaa!
Peruskallio murtuu!
Tätä takkia ei pitänyt kääntää!
APUVA!
Kuva kertokoon kaiken....
Ennen oli Volvo Markkanen, nyt Volvo-Jussi.

Visvat ja syylät pursuilee!
Mihinkään ei voi ENÄÄ luottaa!
Peruskallio murtuu!
Tätä takkia ei pitänyt kääntää!
APUVA!
Kuva kertokoon kaiken....
Ennen oli Volvo Markkanen, nyt Volvo-Jussi.

- lada-juntti
Lada-jussia ja Lada-junttia yhdistää eräs yllättävä asia, vaikka olemmekin erilaisia. Lada-jussi tykkää tytöistä , kun minä taas tykkään rouvista. Ei vaiskaa, tässä yritin olla komedianne ja muistella Lapinlahden lintujen kappaletta tero ja minä. Itse asiassa, Lada-jussi ja Lada-juntti harrastaa Ladoja. Mutta ei se ole se yhdistävä tekijä. Vastaus löytyy Lada-Jussin kotisivun etusivulta.
Tsadaa... mikähän se voisi olla???
No sehän on se JUNANRATA!!! aah, mä rakastan sitä dieselin tuoksua, kun tuplaveturi-aisapari vetää kilometrinmittaista tavarajunaa!!!
Ihanaa, se 3 richterin asteikolla oleva vapina, kun 300 000 tonnia rautaa kulkee kymmenen metrin päästä ohi. Siinä on jotain upeaa voiman tunnetta, mä itsekin tunnen olevani silloin voimakas. Ja parasta on kun se veturikaksikon kapteeni vastaa kädenheilautuksella mun tervehdykseen!!!
Tsadaa... mikähän se voisi olla???
No sehän on se JUNANRATA!!! aah, mä rakastan sitä dieselin tuoksua, kun tuplaveturi-aisapari vetää kilometrinmittaista tavarajunaa!!!
Ihanaa, se 3 richterin asteikolla oleva vapina, kun 300 000 tonnia rautaa kulkee kymmenen metrin päästä ohi. Siinä on jotain upeaa voiman tunnetta, mä itsekin tunnen olevani silloin voimakas. Ja parasta on kun se veturikaksikon kapteeni vastaa kädenheilautuksella mun tervehdykseen!!!
tulipa kokeiltua Ladaa... no comments
- Lada-Jussi
olisitte nähny ku ladamaster alkoi kaivaa nitroja esiin kun tuli pihaan ja näki mut Volvon kimpussa, mutta parempaan päin ollaan menossa, kun hän jo pystyy puhumaan kokemuksestaan
Noi junat on kyllä ihania, mutta tiedän tampereelta yhden ladistin minkä pää on ihan sekaisin junista ja raiteista, itse vain toisinaan ihailen kun ohi jyristää venäjänkielisin tekstein varustettuja säiliövaunuja, ne on kauniita!!

Noi junat on kyllä ihania, mutta tiedän tampereelta yhden ladistin minkä pää on ihan sekaisin junista ja raiteista, itse vain toisinaan ihailen kun ohi jyristää venäjänkielisin tekstein varustettuja säiliövaunuja, ne on kauniita!!

varustaudu jussi kameralla ja ota kuva missä ladojen takana on venäläinen säiliövaunurivi. Olisi sivustosi ykköskuvaksi vieläkin puhuttelevampi....Lada-Jussi kirjoitti: itse vain toisinaan ihailen kun ohi jyristää venäjänkielisin tekstein varustettuja säiliövaunuja, ne on kauniita!!
Mä bongasin Jussin eilen Moskovassa punaisella torilla.
Tässä kuva todisteena: http://www.vaihtoehto.org/pics/moskau/dscf0958.jpg
Siinä vasemmassa laidassa

Tässä kuva todisteena: http://www.vaihtoehto.org/pics/moskau/dscf0958.jpg
Siinä vasemmassa laidassa

Romurallin etuvetoluokan Suomen Mestari 2008 ja 2010. Hopeaa 2007 ja 2009
Suosikkimerkkini on Toyota, mutta Ladoja on ollut takavuosina paljon.
http://www.tappari.net
Suosikkimerkkini on Toyota, mutta Ladoja on ollut takavuosina paljon.
http://www.tappari.net
- Lada-Jussi
hö, mulla ei ollu oikeuksia katsoa tapparin kuvaa 

Sinulla ei ole oikeuksia - yrität tehdä jotain kiellettyä. Serveri ei tule täyttämään vaatimustasi, joten turhaan yrität.
Kysymysmerkki linkin perään tai copy-pastella niin näkyy. Perusjuttuja...
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Ja kuvasta päätellen Jussista tuli myös onnellinen Volvomies
Ihan asiallisen ja orkkiksen näköinen peli lokasuojan kaarikromeja lukuunottamatta. Nuo Volvot on vielä niitä oikeita persoonallisen näköisiä Volvoja. Ei kyllä ymmärrä miksi ihmeessä tuo mallimerkintä muutettiin koko sarjalle 240 - kun oli jo olemassa selvät mallinumerot 242,244 ja 245.

Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
- Lada-Jussi
olis se ollut ikävää päästää paaliin tuollainen auto, vaikka onhan siinä kaikkea tunikia, lasitummennuksia ja väärä rengaskoko.
rekisteriotteessa on vielä malliksi merkitty 244, vaikka autossa lukee 240.
ei mulla ennen ole ollut autoa jossa on ohjaustehostin ja keskuslukitus, aika luxusta tollanen, niin ja on oikein aluvanteetkin
rekisteriotteessa on vielä malliksi merkitty 244, vaikka autossa lukee 240.
ei mulla ennen ole ollut autoa jossa on ohjaustehostin ja keskuslukitus, aika luxusta tollanen, niin ja on oikein aluvanteetkin