Jokari kirjoitti:Usko nyt jo että minkään automerkin lukoton perä ei kestä loputtomiin sudittelua pitävällä pinnalla. Ne hajoaa ihan yhtä lailla bemarista kuin ladastakin, tosin nuo ladan perät on todella helposti antautuvaa sorttia. Hitsaa se perä vaikka jumiin ensihätään jos kuminpoltto on ainoa tarkoitus.
Kuminpoltossahan ei ole mitään hauskaa

Vaan sivuluisussa. Jota varten tämä ladakin on minulla. Erikseen on sitten tuo ässä audi jolla voi ajaa "normaalisti". Ja tuo ääni on alkanu nyt tulemaa
ei pitävällä alustalla eli lumella ja jäällä viimesen viikon aikana.
Mun mielestä noissa 4.3 ja varsinkin 4.1 välitteisissä perissä ei ole mitään eroa kiihtyvyyden kannalta. Edes 3.9 perää ei huomaa oikeastaan kuin pienenä puutumisena laiskemman koneen kanssa.
Omasta mielestäni on siis aivan sama mikä perä siellä tonniseitensatasen kanssa on, kyllä se silti liikahtaa sen minkä se liikahtaa.
Sekuntin nopeemmin 0-100km/h menee tuolla 1200 perällä 4,1 vai 4,3? kun tuolla 3.9 perällä. Samahan se mikä perä siellä on mutta mieluummin minä sen tiheän on kun se tiheäväliteinen on huomattavasti mukavampi ajaa. Ja kun tällä autolla ei edelleenkään ole "normaalia" pisteestä A pisteeseen B ajoa. Ainoastaan leikkikalu.
Jaa että pitäis perätkin myydä oikein kahdellakympillä? Kahdellakympillä saat multa puretun ja paskan 4.3 perän
Se parikymppiä tarkottaa jokusta kymppiä ei kuitenkaan satasia. Anteeksi puutteelinen kieliasu.
En sijoittaisi kyllä torseniin vaan ihan perinteiseen kitkalukkoon. Sit tohon lukon hinnan päälle pitää vielä laskea kulut sille kun joku simmaa sen välitykseen kiinni. Itse älä rupea sitä tekemään, vituiksi menee.
Mitä tuommonen kitkalukko mahtaa maksaa ja onko niillä saatavuutta?
edit: Ainiin meinasi unohtua -> Starletin kaaret laitoin eilen tilaukseen lapuan lasikuidusta. Sanoivat että ensiviikolla saavat seuraavan erän valmistettua niitä. Eli reilun viikon toimitusaika.