Taas tuossa tallirupeama takana päin, lähinnä pientä hifistelyä harrastettu, ei mitään mullistavaa.
Vauhtipyörä lähti konneistajalle

Kyläseppä sorvaa matskua pois, ja tekee ne pultinreijän holokit. En oikeen tiedä onnistuuko sillä se tasapainotus, tuskin, joten se käytettävä sitten tuolla "oikeilla" koneistamoilla.
Kytkimen työsylkkä on nyt löytäny paikkansa, ja
toimii hienosti. Pitää vielä testata kun saa vauhtiksen ja kytkimen kiinni. Mitäs muuten luulette, meneekö kone ja loota toisissaan kiinni paikoillaan? Itse eppäilen että menis, ja niin sen aion sinne ainakin yrittää laittaa.
Aluvanteetkin pääsi takas alle Ja auto meni pihalle
pesuun (lämpötila just ja just plussalla, niin piti pestä kun luvattu pakkasiakin

) Piti sitten laitella
maski, konepelti ja etuvalot (valot nippusiteillä kiinni

) paikoilleen, Lakkias juhulien kunniaksi. Lada kun varmaan työnnetään pihalle juhulan ajaksi, saavat immeiset sitä siinä ihmetellä
Myös
pikku osia tuli maalailtua tuossa kun tallissa on lämmöt kerrankin päällä. Myös
bitunium mattoja tuli lämmiteltyä tuonne lootan päälle, ja muutenkin
purettua koko sisusta vek.
Moottori puolelta jatkettiin (viimein) pakosarjan hitsausta, tälläkertaa
kaverin puikkohitsillä jolla saumakin onnistu yllättävän hyvin, eihän siitäkään ruusua tullu, mutta kun löi koneeseen 90amppeeria, niin johan alko matsku sulamaan yhteen! Nyt on primäärit edelleen erillään, ja alkavat olla jo valamiit, nyt ne pitäs laippoihin sulattaa kiinni, ja toisiinsa myös. Huomaa komea salaoja putki imurin jatkona
Ladamiehen
nahkapenkki ja sabeltin 4-piste vyöt
V'lijäähytinkin on (edelleen) matkalla kohti oulua, hyvällä tuurilla sen huomenna sais haettua. Juhulat tosiaan vie koko viikonlopun, ja voipi olla että seuraavalla viikolla lähen viikoksi kotkaan. (mites muutes Jokari ja Markku, keitättekö taas kahavit jos tälläkertaa tulen taas ihimettelemään

Ja hei, jos tarvetta ladan osille nyt, niin samallahan ne (ehkä) kulkeutus mukana.)