Volvot edustivat tyylikkäästi myös kansan lentoyhtiön Interflugin kanssa:

Jaa mä olen kyllä taas pitänyt Sinua aina selvänä kaappikommarina - ei kukaan voi muuten harrastaa niin paljon itsekidutusta pelkästään Ladan omistamisella.Jokari kirjoitti:Jaa nyt jo sekoitetaan Volvot ja kommunismikin sekaisinEi mikään ihme että ladisteja pidetään vieläkin täysinä kommareina kun täällä ihannoidaan kommunismin perään vielä vuonna 2008..
Masokismi ja kommunismi ei ainakaan mun mielestä ole sama asia..samarai kirjoitti:Jaa mä olen kyllä taas pitänyt Sinua aina selvänä kaappikommarina - ei kukaan voi muuten harrastaa niin paljon itsekidutusta pelkästään Ladan omistamisella.Jokari kirjoitti:Jaa nyt jo sekoitetaan Volvot ja kommunismikin sekaisinEi mikään ihme että ladisteja pidetään vieläkin täysinä kommareina kun täällä ihannoidaan kommunismin perään vielä vuonna 2008..
Kun taas mennään OT niin pakko tarttua. Mulla on saksalaisia sukulaisia ja tuttuja, jotka on eläneet koko DDR:n ajan. Aivan tavallisia työläisperheen lapsia.Lada-Jussi kirjoitti:kyllä DDR on ollut heti SNTL:n jälkeen maailman hienoin valtio.
Hienoa että tuosta Paektusan-mersukloonistakin on noin hyvä kuva, siitä kun ei ole hirveästi tietoa liikkeellä. Nuo NL-kalustoon perustuvat ja uudempi lisenssituotantohan ovat ihan yleissivistystäsamarai kirjoitti:Harvinainen kuvasarja Pohjois-Korean autotuotannosta merkkiselityksineen + pari tuntematontakin minibussia ja trollikka:
http://picasaweb.google.com/birgit1401/DprkAutomobiles#
Jokari kirjoitti:Kun taas mennään OT niin pakko tarttua. Mulla on saksalaisia sukulaisia ja tuttuja, jotka on eläneet koko DDR:n ajan. Aivan tavallisia työläisperheen lapsia.Lada-Jussi kirjoitti:kyllä DDR on ollut heti SNTL:n jälkeen maailman hienoin valtio.
Useita kertoja on ollut juttua muurista, DDR:stä ja sen aikaisista olosuhteista. Kukaan tervejärkinen saksalainen ei kuulemma juuri kaipaa DDR:n aikoja ja varsinkaan viimeisten vuosien täydellistä sekasortoa.
Itseasiassa siitä puhuminenkin tuntuu olevan hieman arka paikka ja koskettaa kyllä kiperästi, sen olen huomannut.
Ovat erittäin onnellisia ja tyytyväisiä nykyiseen Saksaan.
Helppohan se on täältä Suomesta käsin huudella kuinka helevetin hienoja valtioita nämä kaksi em. ovat tietämättä yhtään mitään niistä todellisista olosuhteista.
Saisit Jussi sinäkin olla helevetin onnellinen siitä että olet syntynyt Suomeen etkä esimerkiksi Neuvostoliittoon.